תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

חברת bmby משיקה מערכת הפעלה הוליסטית משודרגת לעולם הנדל"ן

פלטפורמת bmby Total כוללת מערכת הפעלה מהירה וחזקה, ומשלבת כלי שירות ומכירה אוטומטיים כמו דיוור, מסרונים, WhatsApp business api, חתימה ירוקה ועוד

צילום: מיכה בריקמן
צילום: מיכה בריקמן

 תוכן ממומן מטעם חברת bmby 

חברת במבי מערכות תוכנה (bmby), המפתחת פלטפורמות 360 למכירות, משיקה מערכת הפעלה משודרגת לעולם הנדל"ן - bmby Total. המערכת נותנת מענה כולל לצרכי החברות ותהליכי המכירה, השירות, הליווי והבקרה; ממערכת טלפוניה משודרגת, דרך ממשק אוטומטי ועד האפשרות פורצת הדרך של ממכר דירות מרחוק, באמצעות פלטפורמת המציאות המדומה, DREAMS.

לדברי אנשי החברה, המערכת שבמבי פיתחה כבר בשנת 2003 - הלכה והשתדרגה עם השנים, תוך כדי שהיא מתאימה את עצמה לצרכי החברות, לדרישות אבטחת המידע המחמירות וחוויית המשתמש.

bmby Total כוללת את מערכת ההפעלה החדשה bOS, שהיא מהירה וחזקה יותר. היא משלבת כלי שירות ומכירה אוטומטיים כמו דיוור, מסרונים וגם WhatsApp business api, חתימה ירוקה ועוד. וכן היא מתממשקת בקלות לכל המערכות הדיגיטליות - הן במדיה והן בארגונים עצמם. המערכת ידידותית למשתמש, ובחברה מסבירים כי עבודה קפדנית ומתודית עימה תביא לעלייה משמעותית באחוזי ההמרה ובהצלחה במכירות.

עוד נמסר מהחברה כי "ממערכת crm בסיסית לניהול מערך המכירות של חברות הבנייה, השיווק והתיווך, הפכה bmbyבמהלך השנים לחוד החנית הטכנולוגי בכל הקשור לעולם הבנייה הישראלי ומכוונת גם למדינות נוספות בעולם".

bmby Total תושק בשורה של אירועים ומפגשי פרזנטציה. לפרטים נוספים>>