תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

איך ממשיכים למכור דירות מבלי להיפגש פנים מול פנים?

בעקבות המגבלות על התנועה ועל האפשרות למפגשים פנים מול פנים, אנשי נדל״ן מוכרחים להשתמש בכלים דיגיטליים כדי להגדיל את היכולת שלהם לתקשר ויזואלית מרחוק ולקדם עסקאות

מערכת DREAMS - הפתרון הטכנולוגי שמאפשר להציג ללקוחות את הדירות מרחוק / צילום: freepik
מערכת DREAMS - הפתרון הטכנולוגי שמאפשר להציג ללקוחות את הדירות מרחוק / צילום: freepik

תוכן ממומן מטעם חברת bmby

האם חגיגת הנדל״ן הסתיימה? וירוס הקורונה טרף את הקלפים ומשפיע על כל היבט בחיינו הפרטיים והעסקיים. המצב הזה מציב לשחקנים בענף אתגר משמעותי, אולם בעזרת הטכנולוגיה שקיימת כיום אנחנו יכולים לו.

כדי "לשטח את העקומה" ולהאט את התפשטות הנגיף, ממשלות מקומיות ממליצות על התרחקות חברתית וצמצום קשר הדוק בין אנשים. יש לכך השפעה מיידית על אנשי נדל"ן, המסתמכים מאוד על קשר אישי כדי לעשות עסקים.

פעילות במשרדי מכירות, דירות לדוגמה, פגישות עם לקוחות פוטנציאליים, בתים פתוחים - כל אלה נעשים פנים אל פנים. קנייה או מכירת בית היא אחת ההחלטות הפיננסיות הגדולות והחשובות ביותר שאנשים מקבלים והיא מושתתת על מערכות יחסים בין אישיות, שהן בעצם המנוע המרכזי בעסקי הנדל"ן.

מובן שכיום אנשים זהירים יותר. בערים מסויימות אנו כבר רואים ירידה משמעותית של מעל 75% בביקורים במשרדי מכירות של פרויקטים חדשים ובדירות יד שניה למכירה. ככול שהעמיק הבידוד, כך הרוכשים והמתעניינים מפסיקים להגיע; גם המוכרים, כמובן, לא נלהבים לגבי פתיחת ביתם לאורחים זרים. אנשי המכירות והמתווכים מעדיפים, כמו כולנו, את הביטחון האישי שלהם ושל הלקוח שלהם - על פני הסיכון הטמון בפגישות אישיות לצורך קידום העסקה.

כל זה מותיר את אנשי הנדל״ן במצב קשה במיוחד וכמעט שומט להם את הקרקע מתחת לרגליים, מפגשים פנים אל פנים הם ההזדמנויות לייצר אמינות, להכיר את הלקוח באופן אישי ולקדם את תהליך המכירה. כדור השלג המתגלגל של Covid-19 משפיע לרעה על סוכני נדל"ן, אשר מתפרנסים בעיקר מעמלות, גורם להם להפסיד הזדמנויות מכירה ולפגיעה קשה במצב הפיננסי.

מערכת DREAMZ - מאפשרת לאנשי הנדל"ן לעבור לאסטרטגיית מכירות מקוונת באופן מיידי / צילום:bmby
 מערכת DREAMZ - מאפשרת לאנשי הנדל"ן לעבור לאסטרטגיית מכירות מקוונת באופן מיידי / צילום:bmby

אז איך יזמי נדל״ן ומתווכים יכולים להמשיך בפעילות העסקית כאשר אינם יכולים להיפגש פנים אל פנים עם אנשים?

הטכנולוגיה היא הפתרון לכל מי שרוצה למתן את השפעת הקורונה על העסק שלו, ויש כלים המאפשרים לאנשי הנדל"ן לעבור לאסטרטגיית מכירות מקוונת באופן מיידי. מערכת מתקדמת כמו DREAMS, שפותחה על ידי קבוצת bmby, שבראשה אני עומד, נבנתה עבור יזמים, אנשי מכירות ומתווכים. המערכת מאפשרת להם באמצעות טכנולוגיית מציאות רבודה ומציאות מדומה להציג ללקוחות באופן מוחשי את הדירות מרחוק ומקרוב - לסייר עימם בסביבה, להיכנס אל תוך הדירה וללוות אותם בתהליך.

כדי לתמוך באנשי המכירות בזמן שהם מציגים מרחוק את הדירה, אפליקציית DREAMS מציעה שיחת ווידאו צ'אט על גבי המערכת. כך ניתן גם לפגוש מרחוק את הלקוח בעת שמראים לו את הדירה ולקדם אותו בתהליך הרכישה.

אנשי מכירות שיכולים להפוך את האינטראקציות הדיגיטליות שלהם לאישיות ככל שניתן, יעניקו לעצמם יתרון מיידי, בעת הזו הווידיאו הוא המפתח. הוא מאפשר לסוכני נדל"ן להעביר את הפן האישי ולייצר רושם חיובי עם רמת אמינות גבוהה. השימוש בכלים הטכנולוגיים שהוזכרו מאפשר להתאים באופן מיידי את יכולת המכירה למצב שנוצר.

ובצד הלקוח, בתום שיחת הווידאו והסיור המשותף בדירה ובבניין, באפשרותו להוריד את האפליקציה של DREAMS, ולהמשיך לסייר לבדו בדירות שונות, להתרשם מהלובי, להתרשם מהשכונה (מהאזור בו ממוקמת הדירה) ומיתר היתרונות שלה; הוא אף יכול לסמן את הדירות שאהב, להציג אותן לבני המשפחה ולהתקדם בתהליך הרכישה - הכול נמצא בכף ידו.

לפרטים נוספים על מערכת DREAMS לחצו כאן>>

האפליקציה של DREAMS מאפשרת ללקוח להמשיך בסיור בדירה ובבניין גם בתום שיחת הווידאו / צילום: bmby
 האפליקציה של DREAMS מאפשרת ללקוח להמשיך בסיור בדירה ובבניין גם בתום שיחת הווידאו / צילום: bmby

האפליקציה זמינה למשתמשי אייפון ואנדרואיד ומאפשרת למשתמש לשמור את כל המידע וההערות בנוגע לדירות מהן התרשם בתיק האישי שלו ולשלוח אותן ישירות לאיש המכירות. כמו כן, אנו מוסיפים בימים אלו אופציה לרוכש להעלאת מצגת של הבניין והדירה שרכש לרשתות החברתיות ולשתף אותה. אנו מאמינים כי זהו כלי יעיל להפצת הפרויקט למעגל החברים של הקונים.

יכולת נוספת, שתעניין את אנשי המכירות, היא האפשרות לפרסם ברשתות החברתיות דירות ספציפיות בפרסום אורגני או ממומן, באופן פשוט ומקצועי לקהל לקוחות חדש, בכל אזור גיאוגרפי ובכל שפה.

בשורה התחתונה, כולנו מנסים לאזן את התגובה שלנו לחדשות המתפרצות על נגיף הקורונה, לשמור על עצמנו ועל האנשים שאנחנו עובדים איתם, ובמקביל להקטין עד כמה שניתן את הנזק העסקי. אנשי מכירות אינם יכולים לשלוט על האופן בו הקונים והמוכרים יגיבו ל- COVID-19, אבל ניתן לנסות למתן את השפעת הווירוס על העסק שלנו -באמצעות פריסת תשתית טכנולוגית חזקה, שתאפשר לנו להגיע מרחוק אל הקונים והמוכרים הנכונים.

לפרטים נוספים על מערכת DREAMS לחצו כאן>>

* הכותב הוא יו"ר קבוצת bmby, מפתחת מערכת DREAMS

**הכתבה הינה מטעם חברת bmby