תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

להשקיע במה שחשוב באמת - שנת לילה טובה ועמוקה

מתי בפעם האחרונה חוויתם שינה רצופה לאורך כל הלילה והתעוררתם בבוקר ללא תחושת עייפות ומלאי אנרגיה? שינה טובה תורמת לאיכות החיים ולנינוחות לאורך כל היום, כדאי להשקיע בה

מיטה של Hastens. עשויה מחומרים טבעיים ליצירת חוויית שינה מיטבית / צילום: Hastens
מיטה של Hastens. עשויה מחומרים טבעיים ליצירת חוויית שינה מיטבית / צילום: Hastens

הכתבה מטעם Hastens

כשאנחנו ישנים, גוף ונפש עובדים בהרמוניה כדי שנוכל לחיות טוב יותר. טיב השינה משפיע באופן מובהק על איכות חיינו, על התפקוד, על מצב הרוח, על הבריאות הפיזית והנפשית שלנו. אך משום מה, באופן שגוי לחלוטין, נשמע לרבים הגיוני יותר להשקיע הון ברכישת רכב מאשר במערכת שינה.

נשאלת השאלה מדוע? אם אנשים לא מהססים לשלם סכום נכבד של כסף על רכב, בו הם מבלים פחות שעות ביום מאשר בשינה, מדוע השקעה במיטה, שהיא פריט ריהוט בעל השפעה ישירה על איכות החיים, ועל הבריאות הנפשית והפיזית שלנו, נשמעת כדבר כה מופרך?

במידה והמיטה לא תעניק את התמיכה הראויה ותאפשר לכם ליהנות מחוויית השינה לה הגוף זקוק, יומכם יושפע מכך. לעומת זאת, שינה טובה תהפוך אתכם לערניים וחיוניים עם מצב רוח מרומם ותסייע לכם לתפקד היטב בחיי היום יום, אף רכב יוקרה לא יגרום לכם להרגיש כך.

מיטת Hastens. מיוצרת בטכניקות שעוברות מדור לדור / צילום: Hastens
 מיטת Hastens. מיוצרת בטכניקות שעוברות מדור לדור / צילום: Hastens

מערכות השינה מבית הסטנס (Hastens) מציעות הרבה יותר מעוד מזרן סטנדרטי אותו תאלצו להחליף לאחר זמן לא רב. מדובר במערכות שינה בהן כל שכבה ותפר נוצרו בעבודת יד מחומרי גלם טבעיים ומשובחים, שיישאו אתכם אל השינה העמוקה והטובה. הן ילוו אתכם לפחות 25 שנים ובטיפול הנכון יחזיקו מעמד הרבה יותר. בחברה מבטיחים כי רכישת מערכת שינה מבית הסטנס תזכה אתכם בשינה איכותית, באחריות ל-25 שנים לפחות.

לפרטים נוספים והתנסות במיטות Hastens, הקליקו כאן>>

הסטנס, נעים להכיר

למותג הסטנס היסטוריה עשירה של 6 דורות - בתחילה בשוודיה ולאחר מכן בעולם כולו. הסיפור שלו החל אי שם בשנת 1852 במקום צנוע וממשיך קדימה במסירות ורצון עז להגשים חלומות עם המיטות הטובות בעולם. אפילו בית המלוכה השוודי הכתיר את המותג כספק הרשמי שלו ולא בכדי. בחברה מבינים את השפעות השינה על הגוף והנפש, ומכירים במהפך החיובי ששינה טובה עושה לאיכות החיים.

מתנה מהטבע

החיפוש אחר חוויית השינה המושלמת הוביל את הסטנס קרוב מאוד לטבע. כל אחת ממערכות השינה של החברה נוצרה, כאמור, מחומרים טבעיים, טהורים ומשובחים, כאשר כל חומר טומן בחובו תכונות המעצימות את חווית השינה: שיער הסוס, שהוא הבסיס והיסוד של מיטות הסטנס, הכותנה, הצמר המבטיח טמפרטורה נכונה בזמן השינה, עץ האורן המעניק יציבות, כוח ובטחון ולבסוף, הקפיצים הייחודיים המקלים על הלחצים בעמוד השדרה, שלעולם לא תחושו או תשמעו אותם בזמן תזוזה.

איך יוצרים מימד של רוגע?

האם מיטה באמת זקוקה לכל כך הרבה חומרים ושכבות? האם זה באמת משנה איך משלבים את החומרים במערכת השינה? בהסטנס מסבירים כי היתרונות והתכונות של החומרים הטבעיים תלויים באופן בו הם מסודרים בכל שכבה. כל שכבה במיטה מחושבת בקפידה ולא בנויה באופן רנדומלי - היא מותאמת בדיוק רב, לאחר בדיקות איכות וחישובים, לניצול היתרונות של החומרים הטבעיים בדרך הטובה ביותר לשם יצירת מימד של רוגע, שיעניק לכם את חוויית השינה המיטבית.

רוקמים חלומות בעבודת יד

בליבו של המותג מצויים, מאז ומתמיד, מומחים רבי אמן שעבודתם היא אומנות במלוא מובן המילה. אלו עמלים ויוצרים כל פרט במערכות השינה - החל מהפרדת שיערות הסוס, דרך יצירת שכבות הפשתן, הכותנה והצמר ועד התפרים שמעטרים את חלקה העליון של מערכת השינה. בחברה מציינים כי את עבודת היד הטהורה של מומחי רב האמן תוכלו להרגיש מיד - השילוב שלה עם החומרים הטבעיים יוצר תחושה שלמשקל הגוף אין כל משמעות בעת השינה.

העבודה עצמה מתבצעת במקום הכי רחוק ממפעל קונבנציונלי שאפשר לדמיין. באתר שקט ושלו - אין בו מכונות רועשות או מחסן מלא בגומי וקצף, יש בו אנשים שמשתמשים בכישורים, בידע ובטכניקות שהועברו אליהם מדור לדור. מפעל של חלומות, שהם תוצר מעשה ידי אדם, שנבנה בהקפדה יתרה ובמלוא תשומת הלב, מקום של אכפתיות ואהבה לשינה.

כדאי לחוות זאת בעצמכם

אפשר להמשיך ולתאר את מערכות השינה של הסטנס לפרטי פרטים, לנסות להמחיש לכם איך מרגישים חומרי הגלם הטבעיים, להשתדל להסביר כמה מומחיות רבת שנים באה לידי ביטוי במיטות, אבל יש דברים שחייבים לחוות, אחרי הכל, אין חכם כבעל ניסיון.

בחנות הדגל של הסטנס בדן דיזיין סנטר, שוכן מתחם ה-SLEEP SPA שם תוכלו להתנסות בחוויית השינה במיטה. בין המתחם לעולם שבחוץ מפרידות דלתות הזזה מיוחדות המבודדות רעשים, התאורה חשוכה ולילית ואת הרוגע תרגישו כבר בפסיעה הראשונה שלכם במקום.

להשקיע באיכות החיים לשנים רבות

רכשתם מערכת שינה מבית הסטנס, רכשתם מיטה שתלווה אתכם, כאמור, לפחות ב-25 השנים הבאות, וכן זכיתם בשינה איכותית, שלווה ועמוקה שתשדרג את איכות חייכם, כך אומרים בחברה. ההחלטה כולה שלכם, הם מוסיפים: תוכלו במהלך השנים להחליף 4 מיטות העשויות מחומרים סינטטיים בכל 4 עד 8 שנים בממוצע (תלוי באיזה קמעונאי בחרתם), או לחלופין לרכוש מיטה טבעית אחת, שתשרת אתכם נאמנה במשך 25 שנים, באחריות. השקיעו בגוף שלכם כפי שמגיע לו והוא יחזיר לכם בחזרה.

מעוניינים להתנסות בחוויית השינה של Hastens, לפרטים נוספים הקליקו כאן >>