תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

שיכון צמרת מתחדשת: "אנחנו בת"א, אבל נדמה שבאזור חיוג שונה"

שיכון צמרת, הסמוכה לכיכר המדינה, לא שינתה את פניה מאז נבנתה לפני כ-50 שנה והצליחה לשמור על צביון של שכונה מפעם בתוך העיר הגדולה • פרויקט ויסוצקי 6 המוקם בה כעת, מבקש לשמר את האיכויות הללו

 הכתבה בשיתוף אקרו נדל"ן, קבוצת אביב ו-LR 

"זאת שכונה שנבנתה לפני 50 שנה. יש פה את הקפה השכונתי, הספר השכונתי, את המכולת. אם רוצים מעבר לזה אז הולכים עוד 2-3 דקות ברגל. הכל פה יותר אינטימי, אפשר לרדת עם הילדים לשחק בגינה. אנחנו בסוג של אזור חיוג שונה בתוך תל אביב", כך מתאר אורי ענב, סמנכ"ל המכירות של אקרו נדל"ן, את שיכון צמרת, השכונה הוותיקה בצפון הישן של תל אביב, בקרבת כיכר המדינה.

שימור האיכויות הללו - של שכונה מפעם בתוך המטרופולין במרחק הליכה ממוקדי תרבות, מסחר ופנאי - עמדו לנגד עיני אנשי אקרו נדל"ן, המקימה במקום את פרויקט ויסוצקי 6, שני בניינים בני 15 קומות שייבנו בדיוק על התפר שבין הצפון הישן המאופיין בבנייה נמוכה לבין גורדי השחקים שמעבר לכביש, ממזרח לו.

הצביון הייחודי יישמר גם בתכנון והעיצוב. הפרויקט מתאפיין בסגנון אדריכלי המשלב בין ישן וחדש עם כל הפסיליטיז המתבקשים כגון ספא, וחדר כושר. הוא אף משתלב כחלק מהתוכנית להתחדשות עירונית של עיריית תל אביב - שתייצר אזור עם נגישות מקסימלית כמעט ללא צורך בתנועת רכבים, גם בשל הקרבה לדרך נמיר, היציאה לנתיבי איילון וקו המטרו העתידי.

קהל היעד הוא משפחות המחפשות דירות 4 חדרים באזור וכן מצמצמי דיור שמבקשים ליהנות מכל מה שיש לעיר להציע ועדיין להרגיש די מחוצה לה.

"הרוכשים יזכו לסביבה שקטה, נעימה, ורגועה מצד אחד ומצד שני קרובה מאוד לכל דבר. אנחנו 2-3 דקות מכיכר המדינה, 5 דקות מפארק הירקון. וגם נגישים לנתיבי איילון ולכבישים ראשיים. הם פה לידינו אבל אנחנו לא שומעים אותם בתוך השכונה", מסכם ענב.

לפרטים נוספים על פרויקט ויסוצקי 6 הקליקו כאן>>