תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

מאיירפורט סיטי לירושלים: מתחם העסקים החדש שמקדמת קבוצת סופרין מבשר את השינוי שעוברת בירת ישראל

מתחם עסקים חדש, שמקודם בימים אלו בגבעת שאול המתחדשת, מבקש למשוך חברות חדשות לבירת ישראל, ולתת מענה לעסקים התומכים במשרדי הממשלה הנמצאים בסמוך לו • צחי סופרין, מבעלי השליטה בקבוצת הנדל"ן סופרין, על הפרויקט שבונה עתיד לעסקים בירושלים

הכתבה בשיתוף קבוצת סופרין

"בשנים האחרונות לא בנו כמעט אזורי תעסוקה ובנייני תעסוקה חדשים בירושלים, אומר צחי סופרין, מבעלי השליטה בקבוצת הנדל"ן סופרין. "ככל שירושלים גדלה, כך היא צריכה עוד שטחי תעסוקה עבור התושבים, ויש צורך לחזק את העיר מהצד הכלכלי ולמצב אותה כבירה הכלכלית של ישראל".

בקבוצת סופרין זיהו את גבעת שאול כמרכז העסקי הבא של הבירה ומקדמים בה בימים אלו, במתכונת של קבוצת רכישה, את מתחם העסקים "מגדלי עתיד". הפרויקט ממוקם במיקום אסטרטגי בצמוד למשרדי הממשלה ונהנה מנגישות גבוהה לכניסה הוותיקה לעיר, לכביש 16 שנמצא כרגע בהקמה ולקו הרכבת הקלה, שתחבר את המתחם למרכז העיר.

 לפרטים נוספים על הפרויקט "מגדלי עתיד" הקליקו>> 

כ-100 אלף מ"ר מסחר ומשרדים יבנו במסגרת הפרויקט, שתוכנן על ידי משרד האדריכלים יסקי מור סיון, כאשר שתי הקומות התחתונות ישמשו כקומות מסחר ומעליהן משרדים, שגודלם נע בין 80 מ"ר למשרד ועד 1,500 מ"ר. בנוסף, יבנו כ-1,300 מקומות חנייה, מעל לממוצע בבנייה חדשה. הפרויקט מביא עימו בשורה אדריכלית לאזור עם עיצוב חדשני ומודרני, והוא מתוכנן כך שייצר סינרגיה בין החברות במתחם, על מנת יוכלו לעבוד בשיתוף ולהפרות את הסביבה העסקית.

"קהל היעד העיקרי הוא, קודם כול, עסקים ירושלמיים, שנמצאים כיום בלב העיר בדירות, שהיו צריכים לגדול", אומר צחי סופרין, שאביו קלמן סופרין היה ממקימי שכונת פסגת זאב. קהלי יעד נוספים אליהם מכוונים בקבוצת סופרין הם משקיעים, המעוניינים להשקיע בנכס משרדי וכן עסקים התומכים את משרדי הממשלה שנמצאים במקום.

לסיכום, אומר סופרין "יש לא מעט חברות שמחפשות להעתיק את המטה שלהן לירושלים. נכון להיום, אין איזשהו פרויקט שבעצם מתאים לחברות בסדר גודל הזה. אני מדמיין עסקים, חברות, מאזור איירפורט סיטי, שוהם, מקומות אחרים שמעתיקים את המטה לעיר כדי לממש את החזון הכלכלי של העיר."

 לפרטים נוספים על הפרויקט "מגדלי עתיד" הקליקו>>