בשיתוף:
shutterstock

shutterstock

לראשונה בישראל: כל בית עסק יכול להפוך כל מכשיר אנדרואיד למסוף סליקה חכם

PAYware Touch השירות החדשני של ישראכרט, יאפשר לכל עסק בישראל להפוך את מכשיר האנדרואיד שלו למכשיר סליקה, לחסוך עלויות ובמקביל לשפר את השירות ללקוחות

הכתבה בשיתוף ישראכרט

לראשונה בישראל: ישראכרט עסקים משיקה פתרון סליקה חדשני לעסקים - במסגרתו יוכלו לקבל תשלומים מכל כרטיס אשראי או ארנק דיגיטלי ללא צורך ברכישת חומרה כלשהי. באמצעות הורדת אפליקציה ניתן לאפשר למוכרנים, למלצרים, לירידים, לשליחים, פרילנסרים, לקבל תשלום באשראי כולל בארנקים דיגיטליים ללא צורך בחומרה נוספת. ישראכרט היא חברת כרטיסי האשראי הראשונה בישראל שמשיקה מוצר מסוג זה.

באמצעות המוצר החדש, שמושק בשיתוף מאסטרקארד וחברת וריפון , ויקרא ישראכרט PAYware Touch, יוכל בית העסק לסלוק תשלומים באמצעות מכשיר אנדרואיד ולבצע עסקאות ללא מגע (קונטקטלס) בתקן EMV.

עד כה נאלצו בתי עסק שרצו לקבל תשלומים בכרטיסי אשראי לרכוש קופה או חומרה, בעלות נוספת לבית העסק. כעת יוכלו עסקים אלה לחסוך את עלות הרכישה, ולהשתמש בכל טלפון נייד מסוג אנדרואיד בבית העסק לביצוע סליקת תשלומים בכל מקום ובכל זמן.

הפתרון החדש יחזק את ההובלה של ישראכרט בתחום מהפכת התשלומים הדיגיטליים בענף כרטיסי האשראי שבאה לידי ביטוי בהשקת האפשרות לתשלומים בנייד ללא כרטיס וללא מגע לרבות תמיכה בשירותי הארנקים הדיגיטליים של אפל, גוגל ועוד. המוצר החדשני גם נותן מענה על הצורך של בתי העסק באפליקציית קבלת תשלום העובדת ללא מגע רק בהנחת הכרטיס ו/או קירוב הארנק הדיגיטלי.

השירות החדש עומד בתקן האבטחה EMV על מנת לספק בטיחות מקסימלית ללקוחות וכן לעסקים.

שמעון חדד סמנכ"ל בכיר חטיבת לקוחות עסקיים : "ישראכרט מובילה את החזון של מעטפת הפתרונות המלאה והמתקדמת ביותר לבתי העסק, בשנת 2021 חזינו במהפכת התשלומים בצד מחזיקי הכרטיס, וכניסה של ענקיות הטכנולוגיה ועולם הארנקים הדיגיטליים לישראל. אנו מאמינים ששנת 2022 הולכת להיות שנת המהפכה בצד בתי העסק.

PAYware Touch יאפשר לכל בית עסק גמישות ונוחות ביכולת לקבלת תשלום בתקן EMV בצורה המאובטחת ביותר בכל מקום בכל זמן ובכך להגדיל מכירות ולשפר את השירות ללקוחות".

עוז עזריה דירקטור פיתוח עסקי במאסטרקארד ישראל: "המוצר החדש יאפשר לכל העסקים שעדיין לא השלימו את המעבר ל-EMV, לעשות את המעבר במינימום עלות. בנוסף, הוא יכול לאפשר לרשתות, מסעדות, בתי קפה ועוד לצייד את המוכרנים והדיילים שלהם ביכולת סליקה באמצעות מכשיר האנדרואיד שלהם, לקצר את התורים, להגדיל את קיבולת הסליקה ולהביא לגידול במכירות. הפתרון תומך בתשלום ללא מגע בכרטיסי פלסטיק ובארנקים סלולריים".

גבי בנד מנכל וריפון ישראל: "וריפון מספקת פתרונות חדשניים בתחום מערכות תשלום אלקטרוניות מאובטחות לעסקים בכ-150 מדינות..

אנחנו משקיעים משאבים רבים בפיתוח מוצרים חדשים, ובהתאמת מוצרים קיימים לדרישות השוק הדינאמיות, כדי להגביר את התוצאות העסקיות.

וריפון ממשיכה לשנות את פני התחום בכל פעם מחדש וגם הפעם ביחד עם ישראכרט מביאה פתרון חדשני שבאמצעותו כל מכשיר טלפון יהפוך למכשיר סליקה ויסייע לפרילנסרים ולעסקים קטנים לעבוד בנוחות וביעילות "

באדיבות ישראכרט

כתבות

לכל הכתבות