הרשמה
23.07, 16:00 היכל התרבות, תל-אביב הרשמה

סיפור על דת מותגים ואמונה

ועידת שיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת | מתחילים בוועידה - ומסיימים במסיבה!
בואו ללמוד איך הופכים צרכנים למאמינים

סממנים דתיים והתנהגות דתית כבר אינם רק מנת חלקן של הדתות הישנות.

מותגים, ישויות מסחריות וחברתיות שהצליחו לפצח את מארג הקשרים הרגשיים והחברתיים, לסחוף ולאגד סביבם קהילת מאמינים שלעולם לא יחליפו את המותג שלהם במותג אחר, הפכו להיות הדתות החדשות.

בואו לשמוע מקרוב על הדתות החדשות ולגלות כיצד מייצרים מאפיינים תיאולוגים לתופעה שיווקית ומעניקים לה מערכת אמונות, השקפות עולם, היסטוריה, עקרונות מוסריים וסמלים.

השנה יגיע לוועידת MAD מרטין לינסטרום, המכונה "גורו מיתוג חושי", מרצה כריזמתי בעל שם בינלאומי, כתב עשרות מאמרים וספרים בתחום השיווק והמותג, להרצאה מעוררת השראה על ניהול צרכנים כמאמינים. 

לתכנית הועידה

דוברים

 
מרטין לינדסטרום סופר, מרצה וגורו שיווק ומיתוג בינלאומי
מרטין לינדסטרום  / צילום: יח"צ
מוריס קאהן יזם ופילנתרופ
מוריס קאהן / צילום: יח"צ
חגית ביליה (לייזה) עקרת הבית החדשה
חגית ביליה / צילום: יח"צ
תמיר מסאס נזיר זן בדימוס
תמיר מסאס / צילום: יח"צ
הרב נפתלי רוטנברג רב היישוב הר אדר
הרב נפתלי רוטנברג / צילום: יח"צ
אבנר מירב סטנדאפיסט, חי ונושם Star War
אבנר מירב / צילום: יח"צ
גידי שמרלינג מנהל מינהל תקשורת ושיווק, עיריית תל אביב-יפו
גידי שמרלינג / צילום: יח"צ
אלירן בן יהודה מנהל פעילות עיסקית ישראל ופעילות פייד פאבלישר גלובלית, טאבולה
טאבולה / צילום: יח"צ
מוטי שרף מנכ"ל ובעלים שרף תקשורת, חבר בצוות בראשית
מוטי שרף  / צילום: יח"צ
מיכה גודמן סופר, מחבר הספר "חזרה בלי תשובה"
מיכה גודמן / צילום: יח"צ

נושאים מרכזיים

הדתות החדשות מול הדתות הישנות
איך הופכים צרכנים למאמינים?
ג'אדיזם או ג'ודאיזים?
כיצד מייצרים מאפיינים תיאולוגיים לתופעה שיווקית?
דת הכדורגל והמאמינים האדוקים
טבעונות או למות?
מדד המותגים 2019 חשיפת המותגים המובילים בישראל

Party

ערב של חברים, הרבה אלכוהול, הילולה של קצב שתתחיל ב"תקציבאיות", הלהקה של עולם הפרסום ונמשיך בפול קצב ל"דג נחש".

חסויות

HOT / צילום: יח"צ אצטרובל  / צילום: יח"צ פועלים לוגו NUR / צילום: יח"צ דואר ישראל בית לסין לוגו LAVI / צילום: יח"צ קאהן הרשות לחדשנות  / צילום: יח"צ טאבולה / צילום: יח"צ מאקו לוגו Nespresso / צילום: יח"צ
X

שיתוף

סגור