x

שיתוף הפרויקט

סגור
12

דנה עזריאלי

בעלי ויו"ר קבוצת עזריאלי

עומדת בראש קבוצת הנדל"ן המניב הגדולה בישראל. השנה השלימה את הקמת המגדל הגבוה בארץ, עזריאלי שרונה. הרווח הנקי ב-2016 עמד על 1.8 מיליארד שקל, זינוק של 120% לעומת השנה הקודמת

 - דנה עזריאלי / צילום: רמי זרנגר
50 | נשואה ואם לשתיים | תואר ראשון באנתרופולוגיה וסוציולוגיה מסוורתמור קולג’, תואר שני במשפטים מבית הספר למשפטים ורמונט

שהמתחרות יזיעו | דרור מרמור

ביוני האחרון חגגה דנה עזריאלי 50. כמתנת יום הולדת, עקפה החברה שבשליטתה לראשונה רף משמעותי של מיליון מ"ר להשכרה וביצרה את מעמדה, ללא שום מתחרים, כחברת הנדל"ן הגדולה בבורסה ובישראל בכלל.

על הדרך, בלי שום חגיגות מיוחדות, השלימה עזריאלי את הקמת המגדל הגבוה בישראל, עזריאלי שרונה (238.5 מטרים), שעוקף ב–3.5 מטרים את מגדל משה אביב ברמת גן. אבל עם כל הכבוד לגובה, עזריאלי מעדיפה לנופף למשקיעים בשווי של 25 מיליארד שקל בבורסה, מיליון מ"ר משרדים, 98% תפוסה - ולא פחות חשוב, עוד שמונה פרויקטים שמוקמים כעת, ועשויים די מהר להכפיל את הנדל"ן של החברה.

עזריאלי מנצלת בבירור את היתרון לגודל. בשוק המסחר והמשרדים מדברים על הצפה ועודף שטחים? שהמתחרות יזיעו. בינתיים, היא סגרה עם חברת אמזון על הסכם שכירות של 11 קומות במגדל החדש בתל אביב, תמורת 37 מיליון שקל לשנה. במקביל, היא מסתערת במלוא המרץ על הזרוע החדשה של בתי הדיור המוגן (רשת פאלאס), מה שאולי יכול להיות שלב מקדים בדרך להקמת דירות של ממש, לראשונה בתולדות החברה.

לרכישת מנוי האנשים מאחורי הפרוייקט רוצים להשפיע על הרשימה של 2018? איך בחרנו את רשימת הנשים המשפיעות?