x

שיתוף הפרויקט

סגור
8

דורית סלינגר

הממונה על רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון

הרגולטורית הדומיננטית במשק. התמקדה השנה, בין היתר, בהסדרת ביטוחים בתחומי הרכב ואובדן כושר עבודה. מהלכים שהובילה גרפו ביקורת על כי בטווח הארוך ישיגו השפעות הפוכות מהרצוי

 - דורית סלינגר / צילום: רמי זרנגר
57 | נשואה ואם לשתיים | תואר ראשון בכלכלה וניהול מהטכניון, תואר שני במינהל עסקים עם התמחות במימון מאוני' תל אביב

טעויות שעשיתי

"המצאנו מחשבון של דמי ניהול, מתוך כוונה להוזיל את דמי הניהול הקיימים בשוק, אלא שהחברות שמו את המקסימום, וזה הפך ללא אפקטיבי. מכך הסקתי שאת מחשבון ניהול דמי ביטוח הבריאות נפיק בצורה אחרת. אני לא מאמינה שאפשר לפעול ולצעוד קדימה מבלי לטעות פה ושם, והשאלה היא איך את לוקחת את זה. האם את נותנת לטעות להוריד אותך, או לומדת מה היה והיכן הטעות, ומסיקה מסקנות כדי לצעוד קדימה בצורה חכמה יותר".

מה גיליתי על ההגעה לפסגה

"את אפקט הגלימה כבר חוויתי, ואני מכירה את זה. חלק מהדברים נובעים מכך שאת בתפקיד ספציפי, וביום שאת כבר לא בתפקיד, היחס אלייך משתנה והדברים משתנים. בסוף היום, להיות מנכ"ל זה תפקיד מאוד בודד. בהחלט יש בדידות בפסגה, והדרך להתמודד איתה היא לעבוד תמיד בשיתוף פעולה. כשאת מתמודדת ומשתפת, את בסופו של דבר מבינה שלמרות תחושת הבדידות, זו אף פעם לא עבודה של בנאדם אחד".

עצה שעבדה בשבילי

"מאנשים שליוו אותי במהלך השנים והתפקידים, למדתי: אל תשאירי את הדברים לעצמך, אלא תחלקי אותם עם אנשים שאת סומכת עליהם, על חוות הדעת המקצועית והאובייקטיבית שלהם. הרי בלאו הכי בסופו של דבר תיאלצי לקבל את ההחלטה בעצמך, אז תשתפי, וכך תלמדי מהם".

תובנה ששינתה את חיי

"איזונים הם דבר חשוב בחיים. האיזון בין המשפחה, החברים, העבודה, הקריירה והמרדף. אני מוצאת באיזון תמיכה, והיכולת המקצועית שלי תמיד מושפעת לטובה מכך. האיזון חשוב גם לעובדים וגם למנהלים שעובדים בלחץ, כי סביבה תומכת מאפשרת את החוסן להתקדם, בעיקר בהקשר של קריירה".

לרכישת מנוי האנשים מאחורי הפרוייקט רוצים להשפיע על הרשימה של 2018? איך בחרנו את רשימת הנשים המשפיעות?