x

שיתוף הפרויקט

סגור
15

יונית לוי

חברת החדשות

 - יונית לוי / צילום: הדס פרוש, פלאש 90
תפסה אמריקה | אנדרה טבקוף

אחד האירועים הזכורים מהשנה של מגישת מהדורת החדשות המרכזית של חברת החדשות, יונית לוי הוא הרגע שבו שמה את פעמיה לאמריקה, לא סתם אמריקה, אלא זאת של טראמפ, אי שם במדינת פנסילווניה. היא חבשה את הקסדה וירדה במעלית צרה לתוך המכרה ביחד עם כורי הפחם ששמו את מבטחם, וחלקם עדיין שמים, בנשיא האמריקאי דונלד טראמפ. היא פגשה את תומכי הנשיא הנבחר בירידים, בשווקים, בדרכים וגם בסלון ביתם. לאורך כל השידור נראה היה שלוי אוהבת את אמריקה. ויותר מזה, היה נראה שאמריקה די מחבבת אותה חזרה.

למרות שהיא מותג של חברת החדשות ואנחנו בעיקר רואים אותה באולפן בנווה אילן, נראה לעיתים קרובות שתחום המחיה הטבעי שלה הוא חו"ל – רק תנו לה לדבר שפות זרות. בכיף, אנחנו עוד לא שכחנו לה את הראיון באיטלקית. אבל השפה הטבעית היא כמובן אנגלית. וזה לא משנה אם זה מארח תוכנית הבידור קונאן אובראיין, או יועץ כלשהו של טראמפ, עיתונאית איראנית או נשיא ארה"ב לשעבר בכבודו ובעצמו ברק אובמה. נראה שזה שטח המחייה הטבעי שלה.

כבר יותר מ-15 שנה שלוי מגישת את המהדורה המרכזית של מהדורת החדשות, מה שהיה פעם חדשות 2. היא הפנים של המהדורה. השנה, בעקבות הפיצול והשידור המשותף ברשת ובקשת, היא גם זכתה לעלייה ברייטינג. עוד קצת משקל לשאת על הכתפיים.