מדד הסרגל הדיגיטלי של "גלובס" מנתח ומשווה את הביצועים הדיגיטליים של חברות ישראליות ■ מותגי הטלוויזיה הם הראשונים להימדד: אתר mako של קשת שולט, רשת עושה צעדים ראשונים אך איטיים, והוט מובילה בטלוויזיה הרב-ערוצית
יכין עבור ערוץ 10 כתבות על האולימפיאדה - ובמקביל יכתוב טורים לאתר של קשת
מישל ג'נק, אתלטית אוסטרלית בת 19 שמתמחה בריצת משוכות, הפכה להיות מוקד תשומת הלב ברשת לאחר שפורסם סרטון בו היא רוקדת בחושניות לפני יריית הזינוק
בעקבות התפרקות קבוצת MASA יצאו אתרי מיקרוסופט מהמדידה ■ מאקו ונענע10 צנחו עקב כניסת נהלים שאוסרים על מדידת אתרים תחת אתר אחר
אם הזמנתם אינסטלטור ושילמתם לו מחיר מלא בלי להתווכח, כנראה יצאתם פראיירים ■ כ-85% מהישראלים מתמקחים, ורבע מהם מצליחים ומשיגים הנחה של כ-20% - כך לפי סקר של "גלובס" ו-mako לרגל שבוע הצרכנות של האתר
אתר הפורומים fxp נכנס במאי לעשירייה המובילה במספר הגולשים החודשיים
ב-mako טוענים כי הכתבים יכתבו כתבות מגזין וכי הם לא אמורים להחליף את מקומה של חברת חדשות 2 באתר
האתר הישראלי הרביעי בגודלו עומד למכירה: ynet של "ידיעות" ו-mako מבית קשת מתמודדים על הרכישה, אך ייתכן כי אחד מבעלי המניות הנוכחיים - ערוץ 10 או אי.די.בי - יעדיף לשמור על האתר לעצמו ■ שווי האתר מוערך ב-15-18 מיליון שקל
מכירתו של אתר נענע10 לידי ynet או מאקו תשאיר בכל מקרה את ערוץ 10 מחוץ לתמונה, לאור העובדה שבשני המקרים הוא נחשב למתחרה ישיר
אברהם, עורכת mako חדשות, תחליף את אסף מצנע שפורש לאחר 6 שנים
מצנע היה אחראי להקמת אתר מאקו, שהחליף את האתר של קשת ■ אחד מהישגיו היה הקמת מחלקת הסושיאל באתר ■ "אני ומאקו מוכנים לצאת לדרכים חדשות"
את שני המקומות הראשונים ממשיכים לתפוס מנוע החיפוש של גוגל עם שיעור חשיפה של 93% (הגבוה ביותר מאז אוגוסט 2011) ופייסבוק עם 74.3%
לטענת "ידיעות", "בקשת בחרו להפוך את תלונתם נגד 'ידיעות' לדיון תקשורתי והפכו את הדיון במועצה למיותר" ■ קשת: "'ידיעות' מפרה ברגל גסה את כללי האתיקה"
70% מהאתרים המובילים ירדו בהיקף הגלישה בחודש פברואר ■ אתר ynet מצמצם את הפער מוואלה ■ אתר תפוז חוזר למקום השלישי במספר הגולשים החודשי ■ אתר "גלובס" עם זמן שהייה ממוצע לגולש הגדול ב-337% ממתחריו
עפ"י נתוני הסקר לחודש פברואר, התוכנית הנצפית ביותר באינטרנט היא "האח הגדול" ■ לאחר שבינואר רשמה ירידה, פייסבוק חוזרת למקום השני בדירוג האתרים
בעקבות תחקיר "ידיעות אחרונות" על הכדורים שניתנו למשתתפי "האח הגדול", הנהלת זכיינית ערוץ 2 קשת פנתה במכתב לעובדיה: "מנהלים נגדנו קמפיין דורסני ומנסים לפגוע ביחסינו עם הצופים - הכול בגלל שהעזנו להיות גוף תקשורת הישגי"
אורי רוזןאפליקציותארטימדיההאח הגדוליובל נתןלי-אור אברבךמינוי בכיריםעידו אשדעידן אלרוםקשת 12