הניצוץ | מהו הניצוץ שלך?
מייקל ג'ורדן / איור: גיל ג'יבלי

מייקל ג'ורדן / איור: גיל ג'יבלי

ההשראה ממייקל ג'ורדן יכולה לקחת כל ארגון לגבהים - תראו את AIG

ג'ורדן מעולם לא ויתר גם כשנכשל, למד מטעויות וחזר טוב יותר וממוקד יותר; התפיסה של לא לוותר, לנסות שוב ושוב עד שזה מצליח, מלווה את AIG לאורך שנים - אמרו לנו: "מי מוכר ביטוח משכנתא אונליין?!", ענינו "אנחנו", והמראנו לגבהים
26.09.2021

משמש בתפקיד מזה 6 שנים, רץ למרחקים ארוכים, הן בחיים האישיים והן בעבודה - מגיע לארגונים כדי לבצע שינוי משמעותי לאורך זמן, לא בשביל quick wins. עם ״רגליים על הקרקע וראש בעננים״, ובמילים אחרות - חולם בגדול ומצרף לכל חלום גיליון אקסל.

גיל שגיב / צילום: סיון פרג'גיל שגיב / צילום: סיון פרג'

הדמות: מייקל ג'ורדן

התפקיד: שחקן הכדורסל הכי מפורסם, ויש אומרים הכי טוב בהיסטוריה של המשחק

הניצוץ: השאיפה להיות הכי טוב בכל מחיר, בכל מקום כל הזמן. גם ב"התערבויות" קטנות עם החברים, במשחקי אימון - לרצות תמיד לנצח. ג'ורדן היה מקצוען ברמות הכי גבוהות, את מה שדרש מחבריו לחדר ההלבשה הוא קודם כל דרש מעצמו. הוא לא ויתר, וגם כשנכשל הוא התאמן קשה יותר וחזק יותר, למד מהטעויות, וחזר טוב יותר וממוקד יותר.

ציטוט: יש המון, המפורסם ביותר הוא

"I can accept failure, everyone fails at something, but I can't accept not trying".

אבל אני מעדיף ציטוט אחר, שאני משתמש בו מול חברי הצוות שלי בכל פעם שמישהו משתף אותי על חשש מאי הצלחה, או על טעות שביצע:

" I’ve missed more than 9,000 shots in my career. I’ve lost almost 300 games. Twenty-six times I’ve been trusted to take the game-winning shot and missed. I’ve failed over and over and over again in my life. And that is why I succeed" .

מה למדתי מהדמות: לא להפסיק לנסות, לעשות את זה שוב ושוב ושוב עד שזה מושלם.

מכירת ביטוח משכנתא ב- AIG - פרצנו את מחסום האדישות של הציבור

התפיסה של לא לוותר, לנסות שוב ושוב עד שזה מצליח, מלווה את AIG לאורך שנים והיא חלק מה- DNA שלנו. כך לדוגמה, במשך שנים ניסינו לפרוץ לתחום ביטוחי משכנתה ולא הצלחנו לפצח את מחסום האדישות של הציבור. היה קל להרים ידיים, והיו מי שאמרו במסדרונות: "מי יודע אם בכלל אפשר". אבל בסוף הצלחנו, וההצלחה הייתה מסחררת.

אותו הדבר קרה כשבאנו לתרגם את המהלך לעולמות האיקומרס. המספרים שלנו היו נמוכים במשך שנים, לא משנה מה ניסינו לעשות על מנת להעלות אותם. ובסופו של דבר, עם הממשק הנכון, הטכנולוגיה הנכונה והמחיר הנכון - המראנו. השקנו השנה אתר איקומרס למכירת ביטוח משכנתה, שמעט מאד האמינו בו. "מי מוכר ביטוח משכנתה אונליין?" שאלו אותנו. אז ענינו - "אנחנו", והמראנו לגבהים שלא הכרנו.


כתבות נוספות:

"הניצוץ" — מתחם השראה בו מנהלות ומנהלים מספרים לנו על מקור ההשראה שלהם ומהו "הניצוץ" שהצית בהם את הרעיון לייצר מהלך פורץ דרך.

הניצוץ שלי – ההשראה שהובילה אותי לעשייה פורצת דרך

הסיפורים הנבחרים יפורסמו במתחם "הניצוץ"