הניצוץ | מהו הניצוץ שלך?
הילרי קלינטון / איור: גיל ג'יבלי

הילרי קלינטון / איור: גיל ג'יבלי

הילרי קלינטון לימדה אותי על אומץ ותעוזה בעשייה השוטפת - השתלם לי ולרהיטי דורון

הילרי קלינטון היא אישה אמיצה. בתוך עולם גברי ושוביניסטי היא הייתה כפסע מהתפקיד הבכיר בתבל, כי ידעה שהדרך היחידה שקולה ישמע - היא לומר את האמת שלה; כך גם הקמפיין שלנו לרהיטי דורון - חברה ללא תקציבים אדירים - שהעזה לומר את מה היא חושבת על המתחרה שלה בלי חשש והרוויחה בגדול
26.09.2021

אליקה מרחבי שימשה בעברה כמשנה למנכ"ל גיתם וכיום מנכ"לית Zarmon Group; מומחית בניהול והובלת פרסום ומיתוג כחלק מאסטרטגיה של חברות בתחומים רבים ומגוונים. מבין הנשים הבודדות, המכהנות כמנכ"לית משרד פרסום.

אליקה מרחבי / צילום: יוסי צבקראליקה מרחבי / צילום: יוסי צבקר

הדמות: הילרי קלינטון

התפקיד: פוליטיקאית בכירה - מזכירת המדינה בארה"ב, מועמדות לנשיאות בבחירות 2016.

הניצוץ: הילרי נוכחת בחיינו שנים ארוכות. כבר בימים בהם שימשה האישה הראשונה של ארה"ב, היא הבהירה כי לא באה להיות קישוט לבעלה. גם אז, פרצה דרך וסומנה כמי שיכולה לשנות את הפרדיגמה הפוליטית בארה"ב ולהגיע הכי רחוק. האמת שלה והתעוזה שלה היו סימן ההיכר הבולט.

ציטוט:


"כשאני רעבה אני אוכלת. כשאני צמאה אני שותה. כשאני רוצה להגיד משהו - אני אומרת אותו".

מה למדתי מהדמות: עולם הפרסום אינו מדע מדויק והוא עולם רווי יצרים. זה מתכון לאינסוף ויכוחים. הדרך היחידה לשרוד בו היא לומר באמת את מה שאת חושבת. בלי לפחד. לזרוק לשולחן את הרעיון שלך גם אם הוא הזוי לגמרי בעיני כל אחד אחר.

קמפיין רהיטי דורון - האומץ לומר את האמת גם כשעומד מולך ענק

זה לא פשוט לומר מול כולם שאתה יותר טוב מהמתחרה שלך... כבר כשמנכ"ל רהיטי דורון ביקש להגיד זאת במפורש, ידעתי שאמירה כזו תייצר הרבה מאוד רעש בקמפיין. לעמוד מול גוליית עם רוגטקה ביד זה נחמד כשאתה קורא על זה בשיעור תנ"ך, אבל להיות ה"דוד" עם הקלע בעצמך - זה כבר דורש אומץ.

אני מודה שחששתי.

רהיטי דורון היא חברה ישראלית אמיצה, אבל אין לה את התקציבים האדירים שיש למתחרה שלה. אבל משהו באינטואיציה אמר לי שדווקא בגלל זה חייבים לעשות קמפיין שייצור שיח; דווקא בגלל זה חייבים להעז; לומר את מה שאנחנו חושבים בלי חשש. לצעוק (בצורה יצירתית כמובן) את האמת שלנו בקמפיין "ארונות MITPAREK" שיצרנו עבור החברה. למזלי, יש לי לקוח אמיץ שלא פחד ללכת עד הסוף.


את התוצאות אני לא יכולה לגלות לכם. זאת חברה פרטית. אבל אם תראו בחור כסוף שיער שעונה לשם אופיר עם חיוך ענק מרוח לו על הפנים תדעו שהוא מנכ"ל רהיטי דורון.

כתבות נוספות:

"הניצוץ" — מתחם השראה בו מנהלות ומנהלים מספרים לנו על מקור ההשראה שלהם ומהו "הניצוץ" שהצית בהם את הרעיון לייצר מהלך פורץ דרך.

הניצוץ שלי – ההשראה שהובילה אותי לעשייה פורצת דרך

הסיפורים הנבחרים יפורסמו במתחם "הניצוץ"