הניצוץ | מהו הניצוץ שלך?
שמעון פרס / איור: גיל ג'יבלי

שמעון פרס / איור: גיל ג'יבלי

כך השפיעה דרכו של שמעון פרס על התפיסה השיווקית בחברת מתן שירותי בריאות

לפני שנים אמר פרס ז"ל: "אנשים שאין להם פנטזיה - לא עושים דברים פנטסטיים"; היום, בשנת 2021, אני יכולה להעיד שעוררנו שינוי פנטסטי בתחום שיווק עולם הסיעוד - שברנו מוסכמות וחתרנו לחדשות שיווקית במסר שלנו לילדי הקשישים. הפצנו גישה המשחררת אותם מרגשות אשם ומייצרת מעטפת הוליסטית תומכת לטיפול בהורים
26.09.2021
לימור אוזילבסקי, משנה למנכ"ל מתן שירותי בריאות וסיעוד
אחראית על ניהול מערך השירות, סיעוד, שיווק, מכירות ופיתוח עסקי בחברת מתן שירותי בריאות וסיעוד; הובילה בה תהליך לגיבוש אסטרטגיה, שפה חדשה, מיתוג, זיהוי שווקים חדשים ופתרונות לגיל השלישי. לפני כן, ניהלה את תחום השיווק, הפרסום והפיתוח העסקי בקבוצת הרכב אלדן.
לימור אוזילבסקי / צילום: מיקה אוזילבסקילימור אוזילבסקי / צילום: מיקה אוזילבסקי

הדמות : שמעון פרס ז"ל.

תפקיד : פוליטיקאי ואיש ציבור ישראלי.

הניצוץ : אמונה בצדקת הדרך ועבודה קשה להגשמת המטרה, גם אם הדרך רצופה במכשולים ואתגרים.

ציטוט :


"הדיבורים לא משפיעים על המציאות, המציאות משפיעה על הדיבורים". אני מאמינה גדולה בכך שלא מספיק רק לדבר, צריך בעיקר לעשות כדי לשנות מציאות.

מה למדתי מהדמות : בעבודה קשה, התמדה, שמירה על יחסי כבוד - אנחנו מכתיבים את הדרך. תנסו בלי פחד - מקסימום תצליחו.

לייצר אסטרטגיה שיווקית בתחום טיפולי מלא בנשמה וברגש

לאחר שנים בעולם הרכב, בו נגעתי בכלל התפקידים בתחום השיווק - הגיע הרגע לחפש את האתגר הבא. כזה שיעניק לי סיפוק מקצועי ואישי ואני אעניק לו ניסיון של שנים. כשנגלה לפניי עולם הסיעוד, מיד התעורר בי הניצוץ ומשהו בתוכי בער והראש השיווקי התחיל לרוץ ולזהות את הפוטנציאל העסקי הטמון בו - גוף כלכלי עם נשמה טיפולית. היה לי ברור שזה מה שאני מחפשת - תחום טיפולי, מלא בנשמה וברגש אך בתולי לחלוטין בכל מה שקשור לעולם השיווק.

היו לא מעט הרמות גבה בדרך - איך אפשר לדבר במונחים של שיווק בעולם הסיעוד?

בטוחה בדרכי, יצאתי אליה ובעבודה קשה גיבשנו ב"מתן" את האסטרטגיה שמובילה אותנו היום ואני מאד גאה בה: פנייה לילדי הקשישים - המנגישה להם בריש גלי את זכאותם למטפלת בהורים ומעבירה להם מסר ברור שאומר - אין מקום לרגשות האשם שצפים; מקומה של מטפלת בבית ההורים הינו הכרחי על מנת שתוכלו להמשיך לנהל את שגרת חייכם ולהעניק להוריכם את מה שבאמת חשוב להם - פנאי לאהבה, לשיחה טובה, זמן להיות ביחד אתכם ולצבור חוויות משותפות.


כאמור, הגעתי לחברת מתן שירותי בריאות וסיעוד ומיד היה לי ברור כי אני מיישמת את כל הכישורים והניסיון שלי מעולם השיווק תוך שמירה על ה-DNA של החברה על כל המשתמע מכך - פרסום, שפה עיצובית, מיתוג, קמפיינים, פנייה לקהל היעד. כל זאת במטרה לעשות טוב לקשישים ולבני המשפחה שהצורך בטיפול בהורה תופס אותם לרוב לא מוכנים, באמצע החיים.

אני רואה באמירה שלנו: "כשאנחנו מעניקים את הטיפול הטוב ביותר- למשפחה נשאר רק לאהוב" בשורה חדשנית בתחום השיווק מאחר ואנו מבינים את המציאות ולא מציעים חלופה, אלא התמודדות איתה ומתן מענה אמיתי לצרכים של כלל בני ביתו של הקשיש ויצירת מעטפת הוליסטית לטיפול בצרכיו של הקשיש. כל זאת תוך שותפות מלאה שלנו ושל המשפחה. אנחנו שותפים מלאים בעולמו של הקשיש ובני משפחתו ומנגישים זאת משלב הפניה ולאורך הדרך.

איך שמעון פרס זכרו לברכה אמר על נועזות? "אנשים שאין להם פנטזיה - לא עושים דברים פנטסטיים". ואני מרגישה שעשינו משהו פנטסטי בתחום השיווק של עולם הסיעוד שנתפס על פניו כפחות זוהר.

כתבות נוספות:

"הניצוץ" — מתחם השראה בו מנהלות ומנהלים מספרים לנו על מקור ההשראה שלהם ומהו "הניצוץ" שהצית בהם את הרעיון לייצר מהלך פורץ דרך.

הניצוץ שלי – ההשראה שהובילה אותי לעשייה פורצת דרך

הסיפורים הנבחרים יפורסמו במתחם "הניצוץ"