הניצוץ | מהו הניצוץ שלך?
קייטלין אוהשי / איור: גיל ג'יבלי

קייטלין אוהשי / איור: גיל ג'יבלי

מתעמלת הקרקע הייחודית שהגיעה לפסגה בדרך משלה

קייטלין אוהשי הביאה לענף ההתעמלות מראה לא שגרתי, סגנון מפתיע ושמחת חיים. למרות עלבונות שספגה, היא האמינה בדרך שלה וזכתה להצלחה כבירה; גם בעולם העסקים החוכמה היא למצוא את הדרך שמבדלת אותנו ומתאימה לנו, ב-PayBox מצאנו אותה ואנו הולכים בה בהתלהבות ועם חיוך גדול
26.09.2021

 שרית בק ברקאי, מנהלת אפליקציית PayBox
מאז רכישת PayBox ע"י בנק דיסקונט בדצמבר 2017, אחראית על ניהול האפליקציה והפיכתה למותג מוביל בעולם התשלומים, המשרת מעל 2 מיליון לקוחות; בעלת ניסיון רב באסטרטגיה, שיווק פיתוח וניהול מוצר. בעבר ניהלה את צוותי השיווק והמוצר בעולמות ה- B2C בחברת סלקום.

שרית בק ברקאי / צילום: ערן לםשרית בק ברקאי / צילום: ערן לם

הדמות: קייטלין אוהשי

תפקיד: מתעמלת קרקע

הניצוץ: קייטלין אוהשי היא אחת המתעמלות הטבות בעולם, בעלת סגנון ייחודי ומפתיע, המביאה זווית אחרת לעולם התחרותי של התעמלות קרקע מקצועית.

אוהשי זכתה להכרה ציבורית רחבה בעקבות תרגיל הקרקע האנרגטי והמחויך שלה בתחרות המכללות בארה"ב בשנת 2019, אשר זיכה אותה בציון 10 עגול והפך ללהיט ויראלי שכבש את הרשת. מעל 135 מיליון איש ראו את התרגיל שלה.


אי אפשר לצפות בה מבלי להידבק בחיוך הגדול שלה ושמחת החיים שהיא מפגינה על המזרון עם בחירה ייחודית במוזיקה ובכוריאוגרפיה.

היא החלה להתעמל בגיל 3 וקטפה תארים והצלחות בתחרויות רבות. ב-2013, בתחרות גביע אמריקה, זכתה אוהשי במדליית זהב ושתי מדליות כסף על מכשירים שונים וניצחה את סימון ביילס (כיום המתעמלת הטובה בעולם) בתחרות הקרב-רב.

בהמשך, פרשה אוהשי מהספורט התחרותי והחלה ללמוד באוניברסיטה. שם היא מצאה מחדש את האהבה שלה להתעמלות קרקע וחזרה להתחרות ב-UCLA במסגרת ליגת המכללות.

אוהשי משתפת בכנות על ההיבטים הפחות זוהרים של המקצוע ועל הפגיעות הנפשיות וההערות הפוגעניות להן זכתה בהיבטי משקל ומראה הגוף לאורך השנים מהסגל, המאמן וגם מהקהל. היא חוותה בריונות ברשת מאוהדים שלעגו למראה שלה וטענו כי היא שמנה מדי מכדי להיות מתעמלת קרקע. כיום היא מהווה דוגמה נפלאה לדימוי גוף חיובי והעצמה נשית.

לאחרונה זכתה להישג נוסף - היא נבחרה להיות הפנים והרוח של טויוטה יאריס החדשה.

ציטוט:


"כל יום צריך להביע אהבה לדברים שאתה עושה. זהו דבר שמאוד קרוב לליבי, כי אני יודעת מה זה לא להרגיש את זה. אני מאמינה שבן אדם אחד יכול לעשות שינוי גדול".

עם המסר הזה ועם חיוך גדול היא נעה על המזרן במשך 90 שניות, כל הדרך לציון המושלם:

 

מה למדתי מהדמות: הסיפור של אוהשי מראה כי תמיד יש כמה דרכים להגיע למטרה. היא זכתה לניצחונות ומדליות בדרך שלה - וזו התובנה החשובה. החוכמה גם בעולם העסקים היא למצוא את הדרך הייחודית שמבדלת ומתאימה לנו, כזאת שנעשית בהתלהבות ועם חיוך גדול.

עולם התשלומים של PayBox - כך הקלנו על בעלי עסקים בימי קורונה

גם ב-PayBox בחרנו לעצב את עולם התשלומים בדרך שלנו. פייבוקס נשענת על "שתי רגליים" מרכזיות: תשלום לאנשים-חברים-עסקים ואיסוף כסף קבוצתי, המהווה את הייחודיות והבידול של האפליקציה בשוק.

עם תחילת הקורונה והאצת השינויים בתחום התשלומים כגון מעבר נרחב לקניות אונליין, הבנו כי עסקים קטנים וזעירים חייבים להתאים את עצמם למצב החדש. היה לנו חשוב למצוא דרך שבה פייבוקס תוכל לסייע לעסקים ולמגזרים שנפגעו במהלך תקופה מורכבת זו. כמענה השקנו שירות חדש - "לינק אישי לעסקים", המאפשר לכל בעל עסק לשלב לינק אישי לתשלום בנכסים הדיגיטליים שלו. חיפשנו פתרון מהיר שאינו דורש התממשקות או טכנולוגיות מורכבות מצד בית העסק ולינק התשלום האישי - נתן פתרון שכזה.

בעלי העסקים יכולים לאפשר ללקוחותיהם לשלם דרך PayBox בקלות ע"י הטמעת הלינק באתר העסק ככפתור תשלום, ושילובו ברשתות החברתיות או הפיכתו לקוד QR אישי. כך הם מקבלים תשלום ישירות לאפליקציה ללא צורך בהסכמי סליקה או תשלום עמלות.

כמו קייטלין אוהשי שמביאה זווית אחרת להתעמלות הקרקע, אנחנו ב-PayBox מאמינים שאנו מביאים חוויה אחרת ללקוחות שלנו, הלקוחות הקטנים וכלל הציבור. כך לדוגמה: PayBox הינה האפליקציה היחידה המאפשרת תקבולים של עד 150,000שקל בשנה ללא עמלות סליקה לאחר תהליך זיהוי קצר.

מוסר ההשכל מבחינתי נוגע לדרך הייחודית - לקריאייטיב שבכל מהלך שאנחנו עושים; איך אנחנו גורמים לעצמנו לעשות את הטוב ביותר יום יום, ועל הדרך להשפיע לטובה על חייהם של אחרים.

כתבות נוספות:

"הניצוץ" — מתחם השראה בו מנהלות ומנהלים מספרים לנו על מקור ההשראה שלהם ומהו "הניצוץ" שהצית בהם את הרעיון לייצר מהלך פורץ דרך.

הניצוץ שלי – ההשראה שהובילה אותי לעשייה פורצת דרך

הסיפורים הנבחרים יפורסמו במתחם "הניצוץ"