הניצוץ | מהו הניצוץ שלך?
עדי אלטשולר / איור: גיל ג'יבלי

עדי אלטשולר / איור: גיל ג'יבלי

רוח העשייה החברתית של עדי אלטשולר מוטמעת גם בפעילות BUYME

היזמת החברתית פורצת הדרך, מקימה כבר מגיל צעיר מיזמים למען הקהילה במטרה להפוך את העולם למקום טוב יותר; לכל אורך הדרך אנו ב-BUYME מחפשים את הערך המוסף בעשייה - להיות שם עבור האנשים. כך, למשל, יצרנו עבור בעלי עסקים את "מצפן המתנות" בתקופת הקורונה
26.09.2021

אירית גולדברג, סמנכ"לית שיווק בפלטפורמת המתנות והחוויות BUYME
במסגרת תפקידה בחטיבת השיווק של החברה, אחראית אירית על בניית האסטרטגיה השיווקית של BUYME והוצאתה לפועל. הפעילות כוללת את כל התקשור (אופליין ואונליין), נכסים דיגיטליים של המותג, שיתופי פעולה, מחקרים, וכל נקודות המגע עם הלקוח הסופי, לרבות, מוקד שירות הלקוחות.

היא בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בעולמות השיווק; בתפקידה הקודם כיהנה כסמנכ"לית השיווק של פנגו במשך 8 שנים ולפני כן כמנהלת פרסום של המשביר לצרכן.

 

אירית גולדברג / צילום: רביב שטייןאירית גולדברג / צילום: רביב שטיין

הדמות: עדי אלטשולר

תפקיד: אשת חינוך, מנהיגה ויזמת חברתית.

הניצוץ: עדי אלטשולר היא אישה מיוחדת, פורצת דרך ויזמית בנשמה, מעבר להיותה אשת חינוך ומנהיגה חברתית. באמצעות תעוזה רבה היא הצליחה לעשות את מה שרבים לפניה לא הצליחו וכבר בגיל צעיר מאוד. בזמן שבני גילה בילו עם חברים במסיבות ומשחקים, היא הקימה עמותות ומיזמים למען הקהילה, שאין אדם בישראל (וגם רבים בעולם) שלא מכיר את פועלם. היא ייסדה את "כנפיים של קרמבו"- תנועת הנוער הראשונה והיחידה בישראל לצעירים עם צרכים מיוחדים; אחראית למיזם "זיכרון בסלון" המאפשר לאנשים לציין את יום השואה בדרך שונה עם הקהילה שלהם; והקימה את עמותת "אינקלו - מיוחד לכולם", לקידום גישת החינוך המכיל בבתי ספר ציבוריים, במוסדות ובארגונים.

ציטוט:


"אף פעם לא ידעתי מה ארצה להיות כשאגדל וגם היום אני לא יודעת. האמת, אני גם לא רוצה לדעת. אני פוגשת את המציאות, ופתאום יש משהו שנוגע לי בלב ואז אני פשוט מתמסרת אליו והופכת אותו למשימה עד שהמציאות משתנה. אני לא מתכננת מה הדבר הבא. זה תהליך שקורה מחיבור טבעי וספונטני, ואני נהנית מהחופש ליצור לשנות ולהשתנות".

מה למדתי מהדמות: עדי גורמת לאנשים מסוימים להיות מאושרים יותר. היא אחראית ליוזמות ופעילויות חברתיות שונות וחושבת על החברה בה אנו חיים. כל הפעילויות להן היא שותפה הופכות את המקום שאנו חיים בו לטוב יותר עבורנו.

BUYME מתגייסת למען העסקים הקטנים

עדי עושה כל שביכולתה כדי לשנות את העולם ולהפוך אותו למקום בו הרבה יותר נעים לחיות. לא בכדי היא נבחרה על ידי מגזין TIME לאחת ממנהיגי הדור הבא בעולם ונאמה באו"ם כנציגת היזמות והיצירתיות הישראלית. באותה הרוח - לאורך כל הדרך ובפרט בשנה האחרונה אנו ב- BUYME חושבים כיצד נוכל להיות שם עבור אנשים, לגרום להם אושר ולהעלות להם חיוך על הפנים.

הנושא התחזק והתעצם עם פרוץ משבר הקורונה, החברה התאימה עצמה מיידית למציאות החדשה; השקנו את "מצפן המתנות לעסקים קטנים" שמטרתו הגברת הרכישות מעסקים שכאלו בעת הקורונה. על מנת לשווק ולתקשר את המהלך, יצרתי קשר עם מספר חברות שעובדות עם משפיענים. חברת HUMANZ הרימה את הכפפה, ללא תמורה, ונרתמה כדי לגייס משפיענים שיסבירו על פעילות המצפן ויזמינו את הצרכנים לקנות דרכו מתנות מעסקים קטנים. זכינו להיענות גבוהה מצד אותם משפיענים וכתודה סמלית, צ'יפרנו אותם בשובר מתנה של BUYME.

בשורה התחתונה, בזכות ההירתמות של כל השותפים לעשייה, הצלחנו לסייע ולו במעט ולהגדיל את מעגל הלקוחות של הרבה מאוד עסקים קטנים ובינוניים, שהיו זקוקים לכך בשנה האחרונה יותר מתמיד. אני שמחה שמתאפשר לי לעסוק בעבודתי גם בדברים שנוגעים בנשמה של האדם, לגרום לו לאושר, וכמובן לעשות טוב ללקוחות ולשותפים שלנו.


כתבות נוספות:

"הניצוץ" — מתחם השראה בו מנהלות ומנהלים מספרים לנו על מקור ההשראה שלהם ומהו "הניצוץ" שהצית בהם את הרעיון לייצר מהלך פורץ דרך.

הניצוץ שלי – ההשראה שהובילה אותי לעשייה פורצת דרך

הסיפורים הנבחרים יפורסמו במתחם "הניצוץ"