בשיתוף מקבוצת
צילום: אלעד גונן

צילום: אלעד גונן

אלגנטי ומרשים – המייק-אובר של סניף אנגלו סקסון כיכר המדינה

כיאה למשרד נדל"ן במיקום יוקרתי בתל אביב, היה לנו חשוב להעניק למקום תחושה אלגנטית ומכובדת. בחלל הכניסה שאינו גדול אך בעל תקרה גבוהה, תוכנן אלמנט עיצובי מברזל שנותן תחושת גובה וגודל ויוצר חוויית כניסה מרשימה ביותר
23.12.2021
צילום: אלעד גונןצילום: אלעד גונן

סטודיו מיכל רוטשילד לעיצוב ואדריכלות פנים
אנו מתמחים בסקטור הפרטי: בנייני מגורים, בתים פרטיים, דירות יוקרה ומשרדים. בנוסף, אנו עוסקים בסטודיו בעיצוב לובאים, שטחים ציבוריים ודירות לדוגמה בפרויקטים חדשים בהקמה של החברות המובילות במשק.

 

הפרויקט הנבחר שלי: מה היה הצורך של הלקוח, באילו אתגרים נתקלת במהלך העבודה וכיצד התגברת עליהם ?

נתבקשנו לעצב את סניף כיכר המדינה בתל אביב של רשת תיווך הנדל"ן אנגלו סכסון, שלא שופץ מזה 35 שנים. לפני הפרויקט קירות המקום היו משופעים בקורות ועמודים קונסטרוקטיביים עבים ורבים, התקרות נמוכות והחלל קטן מידי לצורך הכנסת הפונקציות הרבות שנדרשו ללקוח - כגון חלל חדר ישיבות שלא היה קיים במשרד וחיוני לעבודה השוטפת.

תכנון נכון של החלל והכנסת כל הפונקציות הנדרשות בצורה נכונה ויצירתית היוו את המפתח להצלחת הפרויקט. היה לנו חשוב להעניק למקום תחושה אלגנטית ומרשימה - כיאה למשרד נדל"ן במיקום יוקרתי בתל אביב.

צילום: אלעד גונן
 צילום: אלעד גונן

בחלל הכניסה שאינו גדול אך בעל תקרה גבוהה, תוכנן אלמנט עיצובי מברזל שנותן תחושה של גובה וגודל ויוצר חוויית כניסה מרשימה ביותר. בה בעת, הוא חוצץ בין הכניסה לחלל הפנימי שתוכנן לשמש כחדר ישיבות מכובד, מבודד מבחינה אקוסטית.

תכנון מיזוג האוויר הציב אתגר בפני עצמו בעיקר מפאת גובה התקרות. כפתרון לכך השתמשנו ביחידות נסתרות של מזגנים שמחוברים למערכת אינוורטר מרכזית. כל חלל מוזג בנפרד באמצעות יחידה נסתרת בתוך הנגרות או בתוך הקירות, עם פתח גישה וטיפול הנעלמים מן העין.

צילום: אלעד גונן
 צילום: אלעד גונן

מתוך הערכים של פוג'יטסו, איזה מהם בא לידי ביטוי בסגנון העיצובי וכיצד ?

So clean - האני מאמין של הסטודיו דוגל בניקיון עיצובי. החללים שלנו חפים מריבוי של פרטים וצבעים, תוך דיוק ותשומת לב בבחירת החומרים. תמיד תמצאו בהם צבעי רקע ניטרליים של הקירות, התקרות והריצוף. גם פרטי הריהוט המרכזיים יהיו בקווים נקיים ובצבעים ניטרליים שישמשו כרקע לשאר הפרטים בחלל, וישאירו מקום לאלמנט אחד בולט ומעניין בצבעו או בצורתו. אנחנו מאמינים שחלל שמעוצב בצורה מדוייקת, אסתטית ונקיה יוצר חוויה תמידית של שקט נפשי, רוגע ושלווה.

צילום: אלעד גונן
 צילום: אלעד גונן

מה הייחודיות שלך כאדריכלית, מה הסגנון שאת מזוהה איתו וכיצד הם באים לידי ביטוי בפרויקט ?

הקו המנחה שלנו הוא מודרני ונקי ועם זאת קלאסי, שיהיה נכון עיצובית להרבה שנים קדימה. בסטודיו אנו שמים דגש רב על ההתאמה האישית לכל לקוח. כל פרויקט הוא תוצאה של מחקר מדוקדק ותכנון קפדני ויצירתי שתואם את דרישות הלקוחות; וכל פרויקט שונה מקודמו מאחר ולכל לקוח צרכים, רצונות וחלומות אינדיבידואליים.

משתתפים נוספים

רוצים לקחת חלק ב-BLUEPRINT?

ספרו לנו על פרויקט שעיצבתן או עיצבתם, והפרויקטים הנבחרים יתפרסמו במתחם.

לקוחות של פוג'יטסו?

בשליחת טופס ההצטרפות אני מאשר/ת את תקנון פרויקט BLUEPRINT במסגרתו יוכלו גלובס ושותפי הפרויקט ליצור עימי קשר. כמו כן, אני מאשר/ת העברת הפרטים שבטופס לפורום המנהל של הפרויקט. בנוסף, אני מאשר/ת קבלת מידע וחומר שיווקי ופרסומי מגלובס.