בשיתוף מקבוצת
צילום: ג'ולי דקוואר

צילום: ג'ולי דקוואר

להתרחק מקרירות ופורמליות: משרד רואי חשבון בעיצוב חי

בעלי המשרד ביקשו לעצב חלל מודרני, המעניק תחושה מרעננת לעובדים ולבאי המקום. בחרנו בצבעים בהירים ומרגיעים כמו כחול באלומיניום, עץ סנדוויץ פורניר אלון, ופרקט וארונות בצבע אפור כחלחל, כך שכל מי שנכנס לא ייתקל בעיצוב קריר - שבדרך כלל נהוג במשרדי רואי חשבון
30.01.2022
צילום: מג'די וותדצילום: מג'די וותד
חלים אדריכלות ועיצוב פנים

המשרד עוסק בתכנון, עיצוב ורישוי בתים פרטיים, עסקים, משרדים, עיצוב מרחבי למידה בבתי ספר ושיפוץ מבנים קיימים. אנו מתמתחים במתן פתרונות תכנוניים ועיצוביים, תוך כדי תשומת לב ללקוח עצמו - והתאמת התכנון והעיצוב לחלומותיו ולרצונותיו.
פרויקטים קודמים שלנו כוללים: תכנון ועיצוב חנות בגדים, משרדי רואי חשבון, וילה פרטית ושיפוץ מבנים קיימים.

הפרויקט הנבחר שלי: מה היה הצורך של הלקוח, באילו אתגרים נתקלת במהלך העבודה וכיצד התגברת עליהם?
משרד רואי חשבון בבאקה אל גרביה , בגודל של כ- 120 מ"ר; קיבלנו מעטפת עם עמודים, כשבקשת הלקוח הייתה לעיצוב מודרני בצבעים שמעניקים חיים ותחושה מרעננת בחלל, לעובדים ולכל לקוח שנכנס למשרד.
בחרנו לחלק את השטח לשני חללים: החלל הראשי המיועד לקבלת קהל רוצף בפרקט ואילו המשרדים ברצפת שטיח לאקוסטיקה.

שילוב מיזוג אוויר היה מאתגר ביותר מאחר והיה לנו מקום רק למאייד אחד שמתפצל לשני חלקים - החלק הראשון לחלל הציבורי והחלק השני למשרדים על מנת שבכל משרד ניתן יהיה לשלוט על המזגן עצמאית. מערכת המיזוג הוקמה מעל תקרת סיבי עץ אקוסטית, העוברים ומסיימים ב"סלוט" מעל הארונות בחדרים.

צילום: ג'ולי דקוואר
 צילום: ג'ולי דקוואר

מתוך הערכים של פוג'יטסו, איזה מהם בא לידי ביטוי בסגנון העיצובי וכיצד?

So cool, בתכנון ועיצוב הפרויקט המדובר, בחירת הצבעים וחלוקת החללים מעניקות תחושה נעימה ורגועה גם לעובדים וגם ללקוחות. בחרנו בצבעים בהירים ומרגיעים כמו כחול באלומיניום, עץ סנדוויץ פורניר אלון, פרקט וארונות בצבע אפור כחלחל, כך שכל מי שנכנס לא ייתקל בעיצוב קריר - שבדרך כלל נהוג לראות במשרדי רואי חשבון.

צילום: ג'ולי דקוואר
 צילום: ג'ולי דקוואר

מה הייחודיות שלך כמשרד אדריכלים, מה הסגנון שאתה מזוהה איתו וכיצד הם באים לידי ביטוי בפרויקט?

אני תמיד מתרחק מטרנדים, משתדל למצוא את הפתרון הכי יצירתי, התואם לדרישות הלקוח בנראות והפרקטיות שלו; מאוד מתחבר לסגנון העכשווי, אוהב לתכנן בצורה מודרנית ולשלב בעיצוב חומרים טבעיים כמו אבן, נחושת ועץ.

צילום: ג'ולי דקוואר
 צילום: ג'ולי דקוואר

מה שבאמת מייחד את המשרד הוא השירות והייעוץ שאנחנו נותנים למשך כל הפרויקט - שיטת העבודה שלנו ולוח הזמנים שמתואם מראש עם הלקוח. אנחנו שמים דגש על הפרוגרמה שאנו בונים עם הלקוח ישר לאחר החלטתו לעבוד עימנו. כך אנו מוצאים קודם כל את פתרונות העיצוב עבורו באופן יצירתי התואם את דרישותיו וכל זאת בעזרת הידע והניסיון שרכשנו.

משתתפים נוספים

רוצים לקחת חלק ב-BLUEPRINT?

ספרו לנו על פרויקט שעיצבתן או עיצבתם, והפרויקטים הנבחרים יתפרסמו במתחם.

לקוחות של פוג'יטסו?

בשליחת טופס ההצטרפות אני מאשר/ת את תקנון פרויקט BLUEPRINT במסגרתו יוכלו גלובס ושותפי הפרויקט ליצור עימי קשר. כמו כן, אני מאשר/ת העברת הפרטים שבטופס לפורום המנהל של הפרויקט. בנוסף, אני מאשר/ת קבלת מידע וחומר שיווקי ופרסומי מגלובס.