המועצה בתגובה: יש לנו סמכות; לא תכפו עלינו לוחות זמנים מתי לקיים דיונים ■ הוט: אין לנו תיאום מול yes, כי היא מעלה מחירים רק ב-VOD, ואנחנו מעלים לכל הלקוחות פרט לאלה שבמבצע
הפריים-טיים של yes השתלט על מדד הפרסומות החודשי של "גלובס" ויו-טיוב, עם הפרסומת האחרונה לממיר המקליט החדש של החברה, שהגיעה למקומות הראשון והשלישי במדד אוקטובר
לאחר שכינתה את העלאות המחירים "חזירות לשמה", ד"ר יפעת בן-חי-שגב הודיעה כי פנתה לממונה על ההגבלים כדי לבדוק את העלאות המחירים שעליהן הודיעו החברות בסמיכות ■ הוט ו-yes: פועלים עפ"י החוק
התיקון בוצע לאחר ש-yes טענה, כי הקמפיין של הוט שאומר כי שירות ה-Follow-Me שהשיקה הוא "חדש ובלעדי" - מטעה את הציבור
הרווח הנקי של פלאפון הסתכם ברבעון השלישי ב-55 מיליון שקל ■ ההכנסות ירדו 11.5% ל-729 מיליון שקל ■ שיפור בהכנסות וברווח לעומת רבעון קודם ■ איבדה 31 אלף מנויים לעומת הרבעון המקביל ■ שיפור בתוצאות yes ■ ירידה ברווח הנקי של בזק בינלאומי, עלייה קלה בהכנסות
ככלל אני נמנע מלכתוב כאן על תוכני VOD. אז למה הפעם חרגתי ממנהגי?
נראה כי הוט ו-yes עושות הכול כדי לגרום ללקוחות ללכת ■ הצרכנים הישראלים משחררים קיטור, אבל רק מעטים באמת מענישים את החברות ■ בשתי החברות מדברים על סיכון מחושב, אבל מומלץ להן להתעשת - ומהר
רגע אחרי ש-yes הודיעה (שוב) על ייקור ה-VOD, הודיעה גם הוט שהיא (שוב) מעלה מחירים לחלק מהלקוחות ■ אלא שאם בוחנים את עדכוני המחירים של שתי החברות בשנים האחרונות, מגלים נקודה כואבת מאוד ■ מהן החלופות?
יו"רית מועצת הכבלים והלוויין, ד"ר יפעת בן-חי-שגב: "אם השוק היה תחרותי, yes והוט לא היו מעלות מחירים - אין קשר בין מחיר לבין הביצועים" ■ "הרווחיות של החברות גבוהה בהרבה מהמקובל בעולם"
לדברי הוט, עדכון המחירים מתבצע מעת לעת, כאשר העדכון האחרון התבצע לפני כשנה ■ העדכון ייערך בחלק מהמבצעים של הטריפל והטלוויזיה, בעוד מחירי האינטרנט והטלפון הקווי יישארו ללא שינוי
כך קבעה מועצת הכבלים והלוויין ■ שיעור ההשקעה בהפקות מקור כיום עומד על 8% מהכנסות החברות מדמי מנוי, ויעלה ל-9% ב-2017 ■ חברת yes: "החלטה תמוהה"
טוענת כי העלאת המחיר נובעת מעלייה במחירי התוכן ומהגדלת ההשקעה בתכנים חדשים בשירות ■ המחיר החדש ייכנס לתוקף ב-1 בדצמבר
הממיר החדש של הוט מגיע כמשלים לממיר הראשי ומציע שלל תכונות ■ הממיר החדש של yes מיועד לצופים אדוקים שמקליטים הרבה מאוד תוכן
הממירים החדשים של הוט ו-yes מציעים יכולות מתקדמות וממשק ידידותי, אבל כדי למנוע נטישת מנויים צריכות החברות לשפר את ה-VOD, לא לגבות מחיר מופרך על תכנים נוספים ולשפר את זמינות הצפייה במכשירים
הסדרה "שטיסל", שעולה לעונה שנייה ב-yes, הצליחה לפתוח צוהר אל העולם החרדי, ולדברי דקלה ברקאי, מפיקת הסדרה, היא שינתה את הדרך שבה היא עצמה מסתכלת על המגזר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון מובילה את מצעד הפרסומות האהובות זה השבוע השביעי ברציפות ■ ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע
FREE TVבזקגיאוקרטוגרפיהדיסני פלוסהוטהפרסומות הזכורות והאהובותסטרימינגפלאפוןפרסומותקשת 12