אדלר ברנדס יטפל בשני פרויקטים של החברה ויתרת התקציב תצא למכרז
החברה, "מדיה קום אינטראקשן", תנוהל על-ידי דוד סלמן, שהיה עד כה אחראי על תחום רכש המדיה בדיגיטל בחברת מדיה קום
זאת במסגרת המו"מ לרכישת מניות אדלר-חומסקי ע"י סוכנות הפרסום הבינלאומית
זאת בניגוד להערכות מוקדמות כי אדלר יאבד את תקציב מחסני חשמל ואת רוב רכש המדיה ■ תקציב הפרסום הריאלי של אלקטרה עמד אשתקד על כ-63 מיליון שקל
המשרדים הגדולים נחלשו קלות, אך הדרמה האמיתית התרחשה דווקא במשרדי פרסום הבינונייים ■ LEAD, אברהם, ענבר-מרחב ושטרית מדיה רשמו גידול מרשים בהיקפים, וחלקם פוזלים לעבר העשירייה המובילה
פגישות נעשו גם עם משרדי הפרסום אדלר-חומסקי וראובני-פרידן ■ בשנה החולפת פרסמה AIG בהיקף של 63 מיליון שקל במחירי מחירון
6 משרדי פרסום הציגו מצגות אסטרטגיה וקריאייטיב במכרז, אך טבע החליטה כי התקציב יטופל באדלר-חומסקי, המטפל כיום ברוב תקציביה
התקציב מטופל כיום במקאן ■ הערכות: אנשי AIG ייפגשו עם משרדי הפרסום ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי
ההחלטה על ההתקשרות החדשה באה בהמשך לשינויים פרסונאליים בצמרת המשרד במסגרתם הוחלף המנכ"ל שי גורן בבועז פסקו
ל"גלובס" נודע כי גורמים במפלגת השלטון קרובים לסיכום עם יהודיחה, העומד בראש משרד הפרסום LEAD, מקבוצת אדלר חומסקי
אדלר-חומסקי, שטיפל בחלק הארי של תקציב אלקטרה, יידחק לטובת JWT ישראל - שיקבל את תקציבי מחסני חשמל, שקם אלקטריק, ווירלפול וסוני אריקסון
(עדכון) - אדלר-חומסקי & ורשבסקי GREY הוא משרד הפרסום המוביל של שנת 2014 בדירוג "פירמה" ■ איל חומסקי: "אנחנו מטומטמים. רוב התעשייה בקושי חיה, המדיות גוססות"
בימים אלה מתמודדת מדיה קום במכרז גדול על תקציב המדיה של פרוקטר אנד גמבל
שלומי אבנון, יו"ר קבוצת WPP ישראל, מנסה לקדם את העסקה, אך הדרך למימושה עוד ארוכה
מיזוג בתוך קבוצת אדלר-חומסקי: הרעיון הוא לייצר סינרגיה במסגרתה יקבל LEAD חיזוק קריאייטיבי, ואילו באדלר ברנדס ייהנו מיכולות הניהול של LEAD
משרדי הפרסום אדלר-חומסקי, פובליסיס ישראל ו-y&r ערכו פרזנטציות למותג
בנק דיסקונטהפרסומות הזכורות והאהובותמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופפרסוםפרסומותראובני פרידןתקציב פרסום