בתקציב החברה מטפל כיום משרד הפרסום מקאן-אריקסון ■ אדלר-חומסקי יערוך בקרוב פרזנטציה לנציגי אל-על שתעסוק בחלק מסוים של פעילות החברה
ההיקף הכולל של התקציבים - של יבואנית העגלות "בוגבו", של פארק השעשועים "בית חלומותיי" ושל הצעצוע האינטראקטיבי "צ'טמן" - עומד על 4.5 מיליון שקל
כשפונים לאנשי קריאייטיב פרילאנסרים - הם שמחים לבוא, לתת עבודה, לקחת צ'ק וללכת ■ עם זאת המחויבות שלהם נמוכה, והשימוש בהם יוצר בעיה מול אנשי הקריאייטיב של המשרד
ברמן וארועטי מחזיקים כיום 40% ממשרד הפרסום GPS, שמטפל בתקציבים בהיקף של כ-40 מיליון דולר ■ ארועטי: נמשיך לשתף פעולה עם אדלר-חומסקי, בעיקר בתחום המדיה והדיגיטל
תפנה לישראלים הנופשים באיטליה באמצעות שילוט חוצות ודיילי קידום מכירות ■ ההשקעה בקמפיין הישראלי והאיטלקי מוערכת במיליון שקל, והוא יעלה באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר-חומסקי&ורשבסקי
על כל משרה ניהולית בכירה שנפתחת יש לא מעט קופצים - וכולם חכמים, כולם נבונים וכולם יודעים את התורה ■ אז מה גורם למועמד אחד לבלוט מעל כל השאר, מה הוא עושה "קצת אחרת" שגורם למקבל ההחלטה ללכת שבי אחריו?
מקאן-אריקסון מוביל את דירוג משרדי הפרסום עם גידול של 20% ■ צמיחה חסרת תקדים של 68% ליהושע ושל 29% לבאומן ■ אדלר-חומסקי יורד ב-11% ■ שטראוס מובילה את דירוג המפרסמים ■ הענף המושקע ביותר: רשתות השיווק
בקמפיין של סיאט יתחרו ביניהם מקומות בילוי בת"א על בליינים שיעשו "צ'ק-אין" בפורסקוור ■ מבין הבליינים, מי שיוגדרו "ראשי הערים" בסיום הקמפיין יזכו בטיסה לחו"ל
התקציב, בהיקף מוערך של כ-2 מיליון דולר, טופל ב-3 החודשים האחרונים במשרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי
המזגנים יוצעו במחיר של 2,100-2,300 שקל ■ המהלך ילווה בקמפיין בהיקף 2.5 מיליון שקל באמצעות אדלר-חומסקי
האווירה בפסטיבל הפרסום בקאן מוכיחה שהמיתון בתעשייה נגמר, שסוכנויות הפרסום העצמאיות הן סירות המירוץ של התעשייה - ושהישראלים ראויים להשתתף במונדיאל של עולם הפרסום
הזכייה היא בקטיגוריית הפרינט על קמפיין לצבר נופש ותיירות ■ כל אחת מ-3 המודעות השונות בקמפיין זכתה ב"אריה"
בורגראנץ' מיזגה לתוכה באחרונה את סניפי ברגר קינג ■ לשלב הגמר של המכרז על התקציב עלה גם אדלר-חומסקי&ורשבסקי ■ תקציב הפרסום של בורגראנץ' עמד ב-2009 על 1.3 מיליון דולר
מדובר בעבודות מרשימות השורט ליסט שפורסמו עד כה ■ שלמור-אבנון-עמיחי מועמד ל"אריות" ב-6 קטגוריות ■ עבודות של מקאן-אריקסון עלו לגמר בקטגוריית הפרומו והמדיה ■ אדלר-חומסקי עלה לגמר בקטגוריית הפרינט
P4S עוסקת בפיתוח, שיווק וניהול פלטפורמת משחקי יכולת, ובראשם המותג Dominos Stars ■ הפלטפורמה מאפשרת להשתתף במגוון משחקי דומינו און-ליין, בממשק תלת-ממדי, שמדמה שולחנות משחק אמיתיים
משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים יעלה הערב פרסומת בתלת-מימד לסרט התלת-מימדי "סטריט דאנס"
בנק דיסקונטהפרסומות הזכורות והאהובותמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופפרסוםפרסומותראובני פרידןתקציב פרסום