זאת בגין פרסומים שגויים על שוב בשני האתרים ■ ההסכם - במסגרת הליך גישור משפטי
"הקמפיין" תשודר בטלוויזיה החינוכית בצמוד ל"תיק תקשורת", ויתארחו בה אישים מובילים בתחום דוגמת אייל ארד ורענן שקד
מאור: "זהו צעד מאוד לא פשוט, אך אנו נכנסים אליו בלב חפץ ובעיניים פקוחות. אנו מודעים לכך שהמהלך עשוי להביא תגובות מכל הסוגים, לרבות תלונות וטענות אודות שירותים שאנו נותנים, יחסים עם לקוחות, רמת שירות וכו'"
שוב, מראשוני הפעילים במדיה החברתית בישראל, סבור כי בכל הקשור לפעילות המפרסמים במדיה החברתית - אנחנו עדיין בעולם השלישי ■ כולם יודעים להגיד "פייסבוק" ו"טוויטר", אבל מי יודע להשתמש בהם נכון?
נמרוד קמחי דיבר בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" ■ רופרט שאפר, סמנכ"ל פיתוח בורדה מדיה: "הטלוויזיה היא עדיין המדיום העיקרי לפרסומות, אך האינטרנט מדביק את הפער"
אחרי שהשאיר את מייספייס מאחור וכבש את עולם הרשתות החברתיות, קם איום חדש על פייסבוק: שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר הוא היום השם החם ברשת, שמשתמש באותו כלי שהביא את פייסבוק לפסגה - באזז תקשורתי
האתר והבלוגים יוקמו על-ידי חברת Refresh בבעלות אדם שוב גרמן תעמוד בקשר מול בוחריה גם דרך רשתות חברתיות, YouTube וקישורים ממומנים בגוגל