היקף התקציב: 10 מיליון שקל במחירים ריאליים ■ בעבר טען מנכ"ל הרשת, יעקב הלפרין, כי "חבל לשלם על שירותיו של משרד פרסום" ■ אופטיקה הלפרין: "מתנהל מו"מ עם יהושע TBWA על בניית אסטרטגיה לרשת חנויות אקספרס חדשה"
PROFO היא קולקציית משקפי שמש וראייה העשויים עץ במבוק המיובא מיפן
המותג "קליק" של אופטיקה הלפרין מיועד לילדים בגילאי 12-2 ■ טווח המחירים עומד על 69 שקל לכל דגמי משקפי השמש ועל 680-380 שקל למשקפי הראייה
בוועידת הקניונים השנתית, בעלי רשת אופטיקה הלפרין הציע כי במקום הנחה בשכירות - הקניונים יחזירו ללקוחות 2% מהקניות במזומן ■ "הקניונים מסתכלים עלינו כעל נכס מניב, כעל פרה שצריך להוציא ממנה את החלב כמה שאפשר"
רשת המשקפיים פרסמה שתי מודעות פרסומיות בעיתון "מעריב" ובעיתון החרדי "יתד נאמן" ■ מחיר המבצע ב"מעריב" - 245 שקל, וב"יתד נאמן" - 200 שקל
במסגרת דיון בביהמ"ש נחשף כי הרשת הכניסה בממוצע 662 שקל מכל מסגרת של משקפי Rey-Ban אופטיות שמכרה, כשהרווח הנקי עומד על 329 שקל למסגרת
הרשת מנהלת מו"מ לרכישת השליטה במיזם האשר בשליטתו של שלמה שמלצר ■ אם המו"מ יבשיל לידי עסקה, תחזיק הרשת ב-86% מהמניות, תמורת 20 מיליון שקל
בשלב ראשון רכשו יחד 50% מהחנות "כל הקפואים" בבני-ברק לפי שווי של 6 מיליון שקל ■ יפתחו 15 חנויות
הבעלים של רשת אופטיקנה לא מתרגש ממבצעי המכירה של אופטיקה הלפרין המתחרה ("סתם גימיק שיווקי"), מגן על דמי השכירות הגבוהים בקניונים ומסביר למה למכור משקפיים בזול זה כמו למכור קרפיון בשקל
"קיבלנו טלפון מטומי הילפיגר שהציע על כל זוג שנקנה זוג משקפיים חינם. כיאה ליהודי, ביקשתי על כל זוג שני זוגות חינם - והוא הסכים, בתנאי שאשלם במזומן" ■ זו, אם תרצו, תורת השיווק לפי יעקב הלפרין על רגל אחת
ביהמ"ש התבקש להורות על מחיקת התביעה, ללא צו להוצאות ■ השופט איתן אורנשטיין אישר את הסכם הפשרה ונתן לו תוקף
לאחרונה רכשה הרשת 3 חנויות אופטיקה פרטיות, והיא מנהלת מו"מ עם 14 חנויות נוספות בהיקף כולל של כ-4 מיליון שקל
התובעת טוענת כי על אופטיקה הלפרין לפצות את לקוחותיה שחויבו ב-7 השנים האחרונות בחיובי יתר שלא בהסכמתם ושלא בידיעתם, באמצעות עיגול עודף מחיר המוצר טרם התקבלה תגובת אופטיקה הלפרין
לאופטיקה הלפרין 97 סניפים ברחבי הארץ - מתוכם 16 בקניונים, 55 במרכזי הערים ואילו השאר בסניפים של המשביר לצרכן, בפאואר סנטרים ובמרכזים שכונתיים
אופטיקהאירועים ומינוייםיעקב הלפריןמונופולמוסכיםמיזוגים ורכישותמים בטעמיםמשקפייםנעלייםסופר פארם