פרטי האשראי שהיו בידי אורנג' לא היו רלוונטיים, ולמרות פניות חוזרות ונשנות של הלקוחה, הסכום לא הועבר אליה כנדרש
תציע למכירה 3 מסכים חכמים בטכנולוגיית LED ■ סמנכ"ל פרטנר צביקה שיינפלד: "אנחנו הולכים לכיוון של קמעונאות מוצרי תקשורת"
הודיעה היום על תחרות Smart Movie המתקיימת לצד פסטיבל הסרטים הבינלאומי בחיפה - המשתתפים מתבקשים לשלוח סרט עלילתי, פרי יצירתם, שיצולם באמצעות הסמארטפון
זה ההסבר שקיבלו שני לקוחות סלקום ששילמו כ-1,500 שקל במפתיע, ובדיקת "גלובס" מגלה שכך זה גם בחברות הסלולר האחרות ■ לא כל החברות מציינות מה נחשב "שימוש לא סביר", ובמשרד התקשורת עדיין מסדירים את הנושא
תשווק בשלב הראשון תשווק 3 דגמים ■ צביקה שיינפלד, סמנכ"ל החטיבה הקמעונאית: "אנו משיקים לציבור מוצרים משלימים לחוויית המשתמש בסלולר"
עד עתה טופל המותג פרטנר באמצעות שני המשרדים ■ במקביל, זניט הגישה הצעה מסחרית לרכישת המדיה של החברה
הכנסות חברת הסלולר הסתכמו ברבעון השני ב-1.087 מיליארד שקל ■ ירידה של 8% בהוצאות התפעוליות ל-642 מיליון שקל
מפעילות הסלולר סלקום ופרטנר רשמו ירידה דו ספרתית בהכנסות, ובכל זאת הגיעו למקומות השני והשלישי בהתאמה
כרגע רק לקוחות אורנג' הנמצאים באזור הפריסה יכולים להתחבר לדור 4 ■ סלקום ופלאפון נערכות להשקת רשתות דור 4 ולא מתחייבות על תאריך
ועידת MAD, הוועידה המובילה לשיווק, פרסום, מדיה ואינטרנט של "גלובס" בשיתוף orange, תתקיים ב-16 ביולי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א
אם לשם הפגנת סולידריות ואם כדי לקבל אזכור בתקשורת, חברות רבות מציעות הטבות לתושבי הדרום ולתושבי אזורים נוספים על רקע מבצע "צוק איתן"
יתנו שירות תיקונים מקצועי תוך שעתיים בנושאי פלסטיקה, תוכנה, תצוגה, רמקול, מיקרופון ושקע טעינה - תקלות המהוות כ-70% מהתקלות בגינן פונים הלקוחות
לקוחות יוכלו לקבל מידע מלא על אופן הנהיגה ברכב, מיקומו, מהירות הנסיעה, האם הנהג ביצע פניות חדות, צריכת הדלק ועוד ■ מנכ"ל פרטנר: זו האסטרטגיה שלנו להרחבת מוצרים וחדשנות כדי לתת ערך מוסף ללקוחות
הרוויחה ברבעון הראשון 52 מיליון שקל, לעומת 31 מיליון שקל ברבעון המקביל ■ ההכנסות ירדו ב-4% ל-1.103 מיליארד שקל ■ איבדה 20,000 מנויים ברבעון
מבחינת מחיר ושירות, סלקום וגולן טלקום מציעות את העסקה המשתלמת ביותר ■ לאורנג' מעט תלונות אבל מחיר גבוה ■ לפלאפון מחיר נמוך יחסית אך הרבה תלונות ■ והחברות הקטנות? המחיר משתלם - אך בשירות יש מקום לשיפור
משרד התקשורת: פלאפון, סלקום, אורנג' והוט מובייל לא הודיעו למנוי באמצעות מסרון, בזמן הרישום לשירותי תוכן, אודות הפרטים המלאים של השירות
דוחות כספייםחברות סלולרחדשנות על הברחיים רומנוטכנולוגיהיוסי ניסןפרטנרקובי ישעיהורועי גולדנברגתכנון ערים