שלחו מכתב משותף וחריג לרה"מ, בו הם קוראים לו להתערב להצלת הערוץ: "לגבי המפרסמים בטלוויזיה החשכת ערוץ 10 תהיה בבחינת נסיגה, חזרה לימי המונופול של ערוץ ברודקאסט אחד והיעדר תחרות"
זאת במקביל לתחרות הפרסום השנתית "קקטוס הזהב" ■ במסגרת התחרות ישפטו 10 אנשי פרסום ו-10 אנשי קריאייטיב מועמדות של קמפיינים לתואר "קמפיין החודש"
תחרות הפרסום "קקטוס הזהב" חוזרת במתכונת משופרת, והערב ייערך אירוע ההשקה ■ יו"ר ועדת הקקטוס, יורם דמבינסקי, מספר על המהלכים שנעשו כדי להוציא את התחרות מהאזוטריות שאליה נדחקה בשנים האחרונות
תחרות הפרסום לא התקיימה בשנתיים האחרונות, והכוונה היא לתת הזדמנות לעבודות שנעשו במהלכן לקבל הכרה
זאת בעיקר בשל ההערכה כי המפרסמים אינם פנויים לאירועים וטקסים בשלב זה
הזוכים בתחרות Young Creative 2014 ייבחרו בוועידת MAD של "גלובס"
איגוד הפרסום הישראלי, "גלובס" ו"הבצפר" ישיקו את תחרות Young creative 2014 ■ בסיום התחרות ייבחרו שני פרסומאים צעירים ויוכרזו במהלך ועידת MAD כזוכים בפרס – טיסה ללאס וגאס והשתתפות בסדנת קריאייטיב
זאת ביוזמת אדם אבנון, מנכ"ל y&r ישראל ■ במפגש הראשון ירצה מייסד חברת המובייל הבינלאומית של WPP, תומאס פלגר, על שיווק וחדשנות במובייל
הפרסומאים מבקשים למנות נציג מהענף לוועדה לבחינת הרגולציה בתקשורת ■ אחד הנושאים בהם תעסוק הוועדה הוא פתיחת הפרסום בכבלים ובלוויין
אירוע "פרוטפוליו נייט" ייערך ב-21 במאי בשיתוף-פעולה עם הארגון העולמי ADC
זאת, לאחר שש שנים של היעדרות ■ התחרות תעבור שינויים והיא עשויה להיפרד משמה - קקטוס הזהב
אמיר גיא, היו"ר החדש של איגוד חברות הפרסום, נחוש להחזיר את היוקרה לענף, כדי שמפרסמים יבינו אחת ולתמיד את ערכו האמיתי של קריאייטיב משובח ■ והוא כבר לא מסתיר את השאיפה לעבור סוף-סוף את מקאן
ברבעון הרביעי של 2013 ההוצאה לפרסום ירדה ב-3%, הפרסום באינטרנט התכווץ ב-15%, וזכייני הטלוויזיה לא הצליחו להעלות את מחירי הפרסום
המפרסמים יחזרו לשפוט ויהפכו לחלק מהגשת העבודות, ייקבע סף מינמלי של הופעות לעבודה, ישונה מבנה הקטגוריות, ולא ייבחר קמפיין השנה
שנה לאחר שתחרות "קקטוס הזהב" עברה המתת חסד, מנסה ההנהלה הצעירה של איגוד הפרסום להשיבה לחיים ■ עכשיו נשאר להתווכח איך רותמים מחדש את המפרסמים לתהליך, וכמה משקל צריך לתת לבחינת האפקטיביות של קמפיין
האיגוד דורש ממועצת הרשות השנייה לקיים שימוע בנושא רכישת המדיה, וזאת לפני שייערך דיון בהמלצות ועדת שחם שאמורות להגיע להנהלה בימים הקרובים
Effie AwardsLEADאדלר חומסקיאיגוד השיווק הישראליגיל סמסונובחנן גליקמןמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסוםתקציב פרסום