שוק הקפה ממשיך לצמוח עם פתיחת עשרות סניפים ומגלגל 3.5 מיליארד שקל בשנה ■ עם זאת, גורמים בענף טוענים כי השוק רווי - ומתחת למעטה השגשוג מסתתרים רבים שהפסידו הון
טוענת במכתב תלונה לביה"ח לאחר שהפסידה במכרז להפעלת נקודות קפה בשטחו: "הצענו 200 אלף שקל לחודש או 38% מהמחזור - לעומת 190 אלף שקל לחודש שמשלמת עלית קפה"
במסגרת המהלך ניתן לרכוש בכל סניפי אילן'ס את מוצרי Roy שוקולד, ובכל סניפי Roy שוקולד ניתן לשתות את קפה אילן'ס ■ בשתי הרשתות צופים עלייה של עד 30% במכירות
הקפה והשירות באילן'ס זוכים לדירוג הגבוה ביותר בסקר "גלובס", שנערך בשיתוף פלאפון ובאמצעות מכון שריד ■ את המקום השני חולקות אספרסו בר, קפה הלל וקפנטו
צוות של 3 טועמי קפה יצא לדגום אספרסו קצר ב-10 רשתות קפה ■ מסקנות: במקומות רבים מדי מכונות הקפה לא מכוונות, ההקרמה לא אחידה, הארומה מעופשת, והשירות גובל בזלזול בלקוח
חובבי הקולינריה לא מסתפקים במעשה ידי השפים במסעדות, אלא משתתפים בשלל סדנאות כדי ללמוד את רזי המטבח: מבישול בריא, דרך בישול חובק עולם ועד מתוקים, קפה ויין ■ המחירים נעים בין 200 ל-1,700 שקל
האם העסקת בני ישראל בתנאי עבדות במצרים היתה עוברת בשקט בעידן הפייסבוק והטוויטר? לא בטוח ■ המודעות למוצרי סחר הוגן ולצרכנות אחראית, כזו שמתחשבת בעובדים בקצה שרשרת הייצור, הולכת ועולה
לוזון, שרכש בעבר 50% מהרשת, רכש את 50% הנותרים ונפרד ממייסד הרשת, אילן שנהב, בטונים צורמים: "כשהעסק נוהל בידי שנהב, החברה הפסידה מיליוני שקלים" ■ שנהב: "לא נהניתי להתנהל מול לוזון"
במקום השני במדד המותגים המדוברים נמצא קפה ג'ו ואחריו רשת קפה קפה, אך יש לציין כי 20% מהשיחות על שלושת המותגים הן בעלות אופי שלילי ■ מקס ברנר זכה לשיעור הגבוה ביותר של שיחות חיוביות: 87%
למרות שבארומה ההגשה היא עצמית, השירות זוכה בציונים הגבוהים ברוב הפרמטרים ■ בקפה קפה, קופי בין ואספרסו בר עולה בעיה במקצועיות, והשירות המהיר ברשת אילן'ס לא מנע את דירוגה בתחתית הטבלה
בתי קפהמיזוגים ורכישותקונטיניואלשלד בורסאי