התואר הוענק לפרוביזור עקב ההתרחבות של רשת המזון האורגני לרשת קמעונאית בפריסה ארצית בשנה החולפת
איגוד השיווק הישראלי העניק לליבליך את התואר לאור ההשקה המחודשת והמוצלחת של ערוץ 24
התואר הוענק לשולמן בעקבות המהלך להשקת ג'ל הכביסה של Persil והפיכתו למותג המוביל מבין תכשירי הכביסה באריזות של עד 3 ק"ג
התואר הוענק לטרגן בעקבות הפיכת תמי 4 לבר המים הביתי המוביל בתחרות מול חברות המים המינרליים
לוי זכה בתואר לאחר שביצע שורה של מהלכים שיווקיים שהשפיעו על שוק רשתות המזון ואילצו את המתחרים להגיב בהוזלות ובמבצעים
מהלך הפיכת העיתון ממותג חדשות כלכלי למותג תוכן כלכלי בא לידי ביטוי בעבודה מקיפה על המגזינים של העיתון: "מדד המותגים", "G", "ליידי גלובס" ו"פירמה"
פרטוק הוא האיש שמאחורי מערך השיווק, הפרסום ויחסי הציבור של אירועי שנת המאה לתל-אביב וחבר בועדת ההיגוי שגיבשה את מכלול האירועים, תוכנם ומועד קיומם
בהט עומד מאחורי מהלך "yes stars" שכלל מעבר למיקוד תקשורתי בתחום הסדרות, לצד הגדלת היקף החדירה של yesMax
לבני נבחר בשל השינוי שביצע במכירות המקוונות של אל-על שהתבטאו במהלכים שהביאו לגידול במכירות המקוונות של החברה, שהגיעו ב-2008 ל-230 מיליון שקל - פי 100 מהמכירות ב-2005
גוראון ניהל את מהלך המיתוג מחדש של בזק שהחל בדצמבר 2007, במסגרתו התמקדה בזק בהרחבת השירותים בבית הלקוח תחת הסיסמה "בזק הכי טוב בבית"