מותג הדגל של החברה הוא קוניאק רמי מרטן ■ המותג הופץ עד כה ע"י החברה הסקוטית
הצעדים החדשים מגיעים על רקע אזהרה שפרסם מינהל התרופות האמריקני בעניין כמות הקפאין הקיימת במשקאות האנרגיה, המסכנת את הצרכנים
יצחק אבו-חצירא, מנהל חברת רביד א. ניהול בע"מ, חשוד כי ייבא משקאות מסוגים שונים תוך הנמכת מחירים משמעותית, זיוף חשבונות והגשת חשבונות ספק כוזבים
מפיצת הבירות הגדולה במדינת ניו-יורק הסכימה להפסיק למכור את המשקאות הנ"ל בעוד 4 שבועות ■ זאת לאחר שהמשקאות נקשרו למקרים של הרעלות אלכוהול ולמוות
מויאגרה שנמכרת במחיר מציאה ומכילה חומרים מסוכנים, ועד וודקה שנמכרת בזיל-הזול אבל מכילה למעשה אלכוהול נוזלי צבוע - שוק הזיופים פורח ומשגשג, והצרכנים נופלים בפח
עו"ד קולקר, מוביל המאבק במכשיר ה"ינשוף", על פסיקת המחוזי היום: "מדובר בפגיעה אנושה באזרחים על סמך מכשיר עם סטיית תקן של 18% לכל כיוון. אלפי שיכורים גם ייצאו בלא כלום"
בחברת ש.ע.ל מעריכים כי תוך 3 שנים יתפוס המותג נתח של כ-10% משוק משקאות האניס
ערעור המדינה התקבל: שופטי המחוזי קבעו כי רף אכיפת האלכוהול בבדיקת ה"ינשוף" לנהגים יעמוד על 290 מ"ג - ולא על 400 מ"ג כפי שפסק בראשית השנה ביהמ"ש לתעבורה
זהו רכש שלישי של מותג אלכוהול אטרקטיבי בידי הכרם, אחרי ערק קעוער ווודקה סטוליצ'ניה
מותג הוודקה היוקרתי הוא הרכש המשמעותי הראשון של "הכרם" לאחר ההודעה על הפרידה ממותגי "פרנו ריקארד" ובהם וודקה אבסולוט ■ תשקיע כמיליון וחצי דולר בפרסום המותג
חוקי הסמים והאלכוהול החדשים ייכנסו לתוקף מיום א' ה-29 באוגוסט ■ מכירת האלכוהול בלילות (23:00-6:00) תיאסר, אלא במקומות המיועדים לכך ■ הקנס: 9,000 שקל לפחות
שלושה מיזמים חדשים איתרו את מה שרבים צריכים, ובזכות חשיבה מחוץ לקופסה גם הפכו אותם לעסקים ■ האם הם יצליחו להפוך לטרנד התורן?
המשקה ישווק ויופץ ע"י חברת הכרם, שתפסיק החל מינואר 2011 לשווק את מותגי פרנו ריקארד ובהם וודקה אבסולוט
המוצרים בג'יימס ריצ'רדסון אמנם זולים יותר מאשר ברשתות בארץ, אך המחירים הכי משתלמים נמצאים דווקא על המטוס ■ שירות הדיוטי פרי החדש של ארקיע, המאפשר הזמנה מהאתר במחירים נמוכים במיוחד, טורף את הקלפים
מותג הדגל של פרנו ריקארד הוא וודקה אבסולוט, שהוחדרה לישראל ע"י הכרם והיתה במשך שנים מותג האלכוהול הנמכר ביותר בארץ ■ הכרם: "הפרידה נעשית על רקע תכתיבים של פרנו ריקארד שלא היו מקובלים עלינו"
במכתב למנכ"ל הרשות השנייה מבקשת התחנות להתיר להן תוכן שיווקי - ומאיימות בתביעה אם ישונו כללי הפרסום ברדיו ■ טוענות כי אין הוכחה שפרסום אלכוהול מעודד צריכה בפועל או גורם להגברת הצריכה בקרב בני-נוער
העלאת מחיריםייןיקבמחקרמשקאותעסק ביוםעסקים קטנים ובינונייםעצמאיםראש השנהתרבות: יין