אמיר גיא

כתבות אחרונות

 

מה יהיה ההרכב החדש של הנהלת איגוד חברות הפרסום?

הבחירות ייערכו באמצע יולי ■ רוב המתמודדים הם בכירים מהדור הצעיר של הענף

ענת ביין-לובוביץ' 26.06.2013

יורם באומן לא יתמודד על תפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום

אמיר גיא, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, נותר המתמודד היחיד על תפקיד יו"ר האיגוד, ואם לא יהיה שינוי מפתיע הוא צפוי להיבחר פה-אחד

ענת ביין-לובוביץ' 03.06.2013

אמיר גיא יתמודד מול יורם באומן על יו"ר איגוד חברות הפרסום

גיא, מנכ"ל משרד הפרסום אדלר-חומסקי, מבקש להעביר את מושכות הענף לדור הצעיר ■ בעבר מונה לתפקיד יו"ר האיגוד מתמודד יחיד שעליו הוסכם מראש

ענת ביין-לובוביץ' 20.05.2013

"עלינו לקעקע את תדמית החזירים שדבקה באנשי הפרסום"

חברי איגוד הפרסום נפגשו אמש בניסיון לגבש כלים לשיפור תדמיתו של הענף ולהתמודדות עם המשבר הפוקד אותו ■ תוקם ועדה לגיבוש צעדים אופרטיבים

ענת ביין-לובוביץ' 04.09.2012
אורי עיני | לפני כולם

אורי לברון מכר את מניותיו במשרד הפרסום אדלר-חומסקי

‎‎לברון החזיק ב-12% ממניות המשרד, והן נרכשו ע"י השותפים האחרים: אייל חומסקי, אורי עיני ואמיר גיא‏ ■ אייל חומסקי אישר את הידיעה

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 01.05.2012

"בסוף נהיה דיגיטליים, זה פשוט לא יקרה כל-כך מהר"

הריצה אל הפרסום הדיגיטלי גבתה מממשרדי הפרסום מחיר כבד: לא ברור כמה הם צריכים להעמיק בתחום, הלקוחות דורשים קמפיינים אבל לא מבינים אותם, ומודל התגמול בעייתי ■ כעת הולכים המשרדים כמה צעדים אחורה לצורך חשיבה מחדש

ענת ביין-לובוביץ' 21.02.2012

הפיטורים בענף הפרסום - צו השעה או טרמפ על המחאה?

ענף הפרסום היה בין הראשונים שהחלו בפיטורי עובדים ■ האם זה בגלל המפרסמים שנלחצו מהמחאה החברתית וסגרו את הברז - או שזהו לחץ לא מוצדק?

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2011

הסיפור המלא: למה ראובן אדלר מכר את חלקו במשרד הפרסום שלו?

במקום למכור את מניות אדלר-חומסקי ל-grey העולמית, בסופו של דבר התרחשה עסקה - אבל בין אנשי המשרד ■ אייל חומסקי רצה להמשיך במשרד, אך ראובן אדלר כבר היה בשל לאקזיט

ענת ביין-לובוביץ' 16.09.2010

נבחרה הנהלה חדשה לאיגוד חברות הפרסום

חברי האיגוד שנבחרו להנהלה הם אמיר גיא, עמית משיח, נבו כרמי, גיל סמסונוב, יאיר גלר, יורם דמבינסקי, דודי שמעוני, ירון מרחב, פאדול מזאווי ודורון טל

ענת ביין-לובוביץ' 15.09.2010

אדלר יוצא מאדלר-חומסקי: ימכור את חלקו לשותפים בכ-80 מיליון שקל

‎ימכור בהדרגה את חלקו לשותפים ויישאר יו"ר פעיל ‏‎■‎‏ העסקה משקפת למשרד שווי של 190-230 מיליון שקל ‏‎■‎‏ אייל חומסקי, המחזיק ב-40%, ימשיך להיות השותף הבכיר במשרד

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2010

תקציב הפרסום של מיקרוסופט עובר ממקאן לאדלר-חומסקי

הטיפול בתקציב העולמי של מיקרוסופט עבר לסוכנות וונדרמן שאין לה ייצוג בישראל, וזו התקשרה לצורך הטיפול בתקציב עם LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי ■ היקף תקציב הפרסום של מיקרוסופט בישראל: כמיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2009

"איגוד הפרסום אינו שייך לקומץ משרדים גדולים וגם לא ליו"ר"

כך כותב הפרסומאי דודי שמעוני לחברי הנהלת איגוד הפרסום בנוגע להתנהלות סביב תחרות קקטוס הזהב ■ האם מדובר בניסיון למחטף ע"י חלק ממשרדי הפרסום הגדולים שרוצים "להשתלט" על התחרות?

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2009

"אמרתי לגדעון עמיחי שחשוב לי לדעת שאני מגיע לנהל את המשרד בגובה העיניים שלו, והוא היה הוגן ואמר שזה לא יכול לקרות"

כך טוען אמיר גיא, המנכ"ל המשותף של אדלר-חומסקי, בראיון אתו ועם אורי עיני היום במגזין "פירמה" ■ השניים, שגדלו בשלמור-אבנון-עמיחי, מספרים כי עמיחי אמר להם כי לא יוכלו לשמש כמנכ"לי המשרד - ולכן עברו לאדלר

ענת ביין-לובוביץ' 16.06.2009

   123   

   נמצאו 45 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3