אדלר-חומסקי בולט השבוע במדד הפרסומות הזכורות עם לא פחות מ-4 פרסומות בולטות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הבנק הבינלאומי עם אסי כהן ממשיכה להיות האהובה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן - האהובה ביותר שבוע שישי ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי בכיכובו של אסי כהן ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ במקום השני - הפרסומת למזרחי-טפחות עם דביר בנדק
הפרסומת עם אסי כהן זוכה לשיעורי זכירה ואהדה גבוהים למרות שכלל לא שודרה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הזירות הפרסומיות מתחממות בתחומי הבנקאות, הסלולר ומוצרי החלב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם אסי כהן שוברת את שיאי האהדה לפרסומות בשנתיים האחרונות
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה של הפרסומת גבוהים ב-80% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות
המערכון, מעין פרודיה על הסדרה "מחוברים", זכה ל-80 אלף צפיות באתר mako תוך 48 שעות
חגית פרנס, מנהלת השיווק והפרסום בבנק הבינלאומי, מסבירה ל"גלובס" כיצד הגיעה לתובנה דומה לזו של מזרחי-טפחות, לפיה הלקוח מתייחס למעבר בנק כמו לגירושים - ואיך בכל זאת הצליחה ליצור בידול בתפיסת המותג
ארץ נהדרתמשרדי פרסוםעלמה זקענף הפרסוםפרזנטורפרסומותקופת חולים מאוחדתקשת 12רותם סלעתאגיד השידור "כאן"