אחרי שהודיעו כי הם צפויות להעלות את המחירים בראשית חודש יולי, קיבלו אחר הצהריים חברות "זוגלובק" ו"אסם" החלטה להקפיא את מחירי המוצרים - נקניקים, פסטרמות וחטיפים, והם לא יועלו בשיעור של 5% עד 7%
גזי קפלן קיבל פרס מפעל חיים מהתאחדות התעשיינים וקרא לא להעלים עין ממחאת המחירים
המשך בדיקת "גלובס" על יוקר מחירי המזון: תה ירוק ויסוצקי עולה בישראל יותר מכפליים, ומחיר מסטיק מאסט של עלית גבוה ב-85% מהמחיר בארה"ב ■ בישראל אין לחברות הוצאות שינוע - ובכל זאת כאן יותר יקר ■ בכיר לשעבר בתעשייה: "ספקים מעטים שולטים כאן בשוק"
אחרי שאתמול הודיעה אסם על העלאת מחירים בשיעור של 4%-10%, היום הצטרפה לגל גם חברת יוניליוור - שהודיעה לרשתות השיווק על העלאת מחירים בשיעור של 5%-15%
הסיבות: צמצום הפער מול המתחרות הגדולות, מכפילים אטרקטיביים והמשך הצמיחה
מחירי דגני הבוקר, האורז, הקפה והחטיפים של אסם עומדים להתעדכן עם השינוי בימים הקרובים ■ מדובר בהעלאת מחירים חד-פעמית לתקופה הקרובה, הנובעת ממגמת ההתייקרות במשק
המכירות בשל אסם חו"ל רשמו ירידה של 2.7% בשל ייסוף השקל - אך המכירות בישראל צמחו ב-8% ל-830 מיליון שקל ■ הרווח הרבעוני: 93 מיליון שקל
המועצה המינהלית תתפקד כדירקטוריון בנק ישראל ■ לוועדה המוניטרית של הבנק ימונה פרופ' אלכס צוקרמן מהמרכז הבינתחומי בהרצליה
באסם מבקשים להקים את המפעל באזור פיתוח על מנת שיוכלו לקבל מענק ממרכז ההשקעות
דרך מוצר חדש, עם עיצוב שונה ומכירה של אריזה ב-eBay, העירה אסם את שוק הבייגלה
דודי מנביץ' במשפטו של מנכ"ל שופרסל אפי רוזנהויז: "לי היה ברור שהמהלך הזה נובע כתוצאה מהאירוע שהיה יום או יומיים לפני כן של פרסום המבצע של מוצרי אסם במודעות של מגה"
קפלן בעדותו: "אפי רוזנהויז אמר שאנחנו מאפשרים לאחרים להוריד את המותגים שלנו לזנות"
אדלר-חומסקי בולט השבוע במדד הפרסומות הזכורות עם לא פחות מ-4 פרסומות בולטות
את התסכול מהתייקרות תחליפי החלב יוציאו ההורים החילונים מול מסך המחשב
שיתוף-הפעולה עם רשת בתי-המלון נחתם לשנתיים, ועלותו מוערכת בכ-8 מיליון שקל
למרות המרחק הגיאוגרפי והשוק הקטן 151 חברות ישראליות פועלות בניו-זילנד ■ איך תשפיע עליהם רעידת האדמה שארעה אתמול בכייסטצ'רץ'?
אבי בן אסייגבמבהגיאוקרטוגרפיההעלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןנסטלהפרסומותשטראוסתנובה