באומן בר ריבנאי

כתבות אחרונות

 
אדלר חומסקי | לפני כולם

מסתמן: גיתם, אדלר, באומן וגלר יתמודדו על תקציב ישראכרט

מכרז הפרסום יתייחס לשני מותגי האשראי של הקבוצה - ישראכרט ואמריקן אקספרס ■ מתחילת השנה פרסמה החברה בהיקף של 7.6 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 14.06.2011
לפני כולם

זניט מדיה זכתה במרכז לייעוץ שיווקי עבור הטוטו

‎‎תפקח על יישום ההסכם המתגבש בין הטוטו לבין ההתאחדות לכדורגל‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 14.06.2011

גיתם BBDO הוא המנצח הגדול של קקטוס הזהב 2011

בתחרות הפרסום השנתית הגיע באומן-בר-ריבנאי למקום השני בהפרש של שתי נקודות ■ מקאן-אריקסון מתברג רק למקום השלישי ■ זכיית גיתם מבוססת על הצלחת קמפיין "הובה בובה"

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2011
לפני כולם

גלר, יהושע ושלמור יתמודדו על תקציב הפרסום של מירס

מירס שייכת לקבוצת התקשורת של פטריק דרהי, במסגרתה מטפל באומן-בר-ריבנאי בתקציב הפרסום של הוט ■ המשרד שייבחר במכרז על תקציב מירס יצטרף לבאומן

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 17.05.2011

מקאן, באומן ואדלר עם מספר המועמדויות המוביל בקקטוס הזהב

המשרד המוביל מבחינת מועמדויות הוא מקאן-אריקסון עם 45 עבודות, במקום השני באומן-בר-ריבנאי עם 40 מועמדויות, ובשלישי אדלר-חומסקי עם 35 עבודות

ענת ביין-לובוביץ' 01.05.2011

שלמור ובאומן עלו לשלב הסופי במכרז הפרסום של דלק

היקף הפרסום של קבוצת דלק עמד בשנת 2010 על 1.5 מיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 26.04.2011

תקציב הפרסום של דלק ישראל יוצא למכרז

היקף התקציב: כ-1.5 מיליון דולר ■ בין היתר הוזמנו להשתתף במכרז שלמור, באומן ואדלר

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2011

מי זכה בתקציב הפרסום של מותג הביטוח "9,000,000"?

‎‎התשובה: ‎‎גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ היקף התקציב עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים ■ לשלב הגמר במכרז הגיע גם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ‏' 15.02.2011

H&O מעבירה את התקציב מבאומן-בר-ריבנאי לגלר-נסיס

זאת לאחר יותר מ-10 שנים ■ ‎‎‏היקף התקציב: כ-8 מיליון שקל ■ מבחינת גלר-נסיס זוהי סגירת מעגל: לאחר שהופסקה עבודתו עם הוניגמן, הוא פעל נמרצות כדי לחזור לתחום האופנה‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ‏' 13.02.2011

באומן וגליקמן עלו לגמר במכרז על תקציב "9 מיליון"

אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב, ומקאן-אריקסון נותרו מחוץ לתחרות ■ היקף הפרסום של המותג "9 מיליון" מקבוצת ביטוח ישיר עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2011

סיכום שנת 2010: הפרסומת ל-HOT - הכי זכורה; הבינלאומי - האהובה

סיכום שנתי של דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה: מקאן הכניס הכי הרבה פרסומות לדירוג, אך באומן-בר-ריבנאי עמד בראש המדד 28 פעמים לאורך השנה

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2011

דירוג משרדי הפרסום 2010: מקאן מוביל ומגדיל את הפער מאדלר

הסיפור המשמעותי של דירוג משרדי הפרסום של יפעת ב-2010 הוא התחזקות הבינוניים ובראשם יהושע, גליקמן וראובני ■ משרד שמדורג מחוץ ל-20 הגדולים מתקשה להתקיים

ענת ביין-לובוביץ' 19.01.2011

האם עזיבת פרטנר את שלמור מסמנת סבב בתקציבי הסלולר?

פרטנר נפרדו משלמור, פלאפון בדרך להיפרד מבאומן, וגם הקשר בין סלקום למקאן לא בשיאו ■ תקציבי הפרסום של חברות הסלולר, מהמשמעותיים ביותר בשוק, נמצאים בצומת דרכים

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2011

תקציב הפרסום של איסתא עובר לענבר-מרחב-שקד

המשרד קיבל לידיו לפני מספר חודשים את תקציב האינטראקטיב של חברת התיירות ■ התקציב טופל עד כה בבאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 26.12.2010

באומן-בר יפסיק לטפל בתקציב פלאפון; יעבור במלואו לאדלר-חומסקי

זאת אם HOT, אשר תקציב הפרסום שלה מטופל בבאומן-בר-ריבנאי, תיכנס לפעילות בסלולר ■ כיום מתחלק תקציב פלאפון, העומד על כ-15 מיליון דולר בשנה, בין אדלר-חומסקי ובאומן-בר

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2010

מעיין טרינגל מונה לסמנכ"ל הדיגיטל של באומן-בר-ריבנאי

טרינגל, מנהל הניו-מדיה של גיתם ‏BBDO‏, מונה גם למנכ"ל משרד סאצ'י אינטראקטיב השייך לבאומן ■ גם ביהושע TBWA מונה סמנכ"ל דיגיטל חדש - ניר ברון

‎‎נועה פרג‏ 15.12.2010

   2345678910111213141516   

   נמצאו 243 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 16