באומן בר ריבנאי

כתבות אחרונות

 
דן אכדיה בהרצליה / צילום: איל יצהר
לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת מלונות דן יוצא למכרז

היקף התקציב: 10 מיליון שקל בשנה ■ התקציב טופל בשנים האחרונות בבאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 26.07.2015

5 משרדי הפרסום הגדולים: ירידה של 14% במחצית 2015

חברות גדולות הקטינו את תקציבי הפרסום, ומי ששילמו על כך היו המשרדים הגדולים ■ הפער בין מקאן לאדלר גדל, יהושע הוא היחיד מבין הגדולים שרשם צמיחה במחצית, ואילו ברוקנר, אברהם ופובליסיס הציגו גידול מרשים

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2015
קופת חולים מאוחדת / צילום: תמר מצפי
לפני כולם

באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של קופ"ח מאוחדת

לשלב ההתמחרות שקדם לבחירה עלו גם מקאן וגיתם ■ בשנה החולפת פרסמה הקופה בהיקף של 27 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 12.07.2015
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר

לפרסום ממשלתי דרושה: "מאמא לא אשכנזייה, אדריכלית בהירה"

הפרסומאי יוסי לובטון תוקף בריף פרסומי של לפ"מ, ובו הנחיות ליהוק גזעניות: "משרדי הפרסום חייבים לקחת אחריות חברתית" ■ לפ"מ: "לובטון מנסה לנגח אותנו. הוא לא היה מעז לעשות את זה ליהושע, לאדלר או למקאן"

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2015
קופת חולים מאוחדת / צילום: תמר מצפי
לפני כולם

תקציב קופ"ח מאוחדת: באומן-בר-ריבנאי ומקאן עלו שלב

משרדי הפרסום ענבר-מרחב וליאו ברנט נותרו מחוץ להתמודדות ■ בשנה החולפת פרסמה הקופה בהיקף של 27 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 01.07.2015
מלון דן אילת /צילום: סיוון פרג'
לפני כולם

תקציב הפרסום של רשת מלונות דן עובר למקאן

היקף התקציב עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2015
קמפיין חדש לפריגת בהשתתפות הגאון / צילום: שוקה כהן

פריגת: קמפיין חדש יבליט את מיץ התפוזים עם חתיכות פרי

פריגת משיקה קמפיין נוסף בכיכובו של שלום מיכאלשווילי המגלם את הדמות הקומית "הגאון" ■ הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, פעילות דיגיטל וסלולר ופעילות שטח

שירות גלובס 17.06.2015

באומן-בר-ריבנאי הוא הזוכה הגדול ב"קקטוס הזהב" 2015

(עדכון) - באומן זכה ב-26 פרסים, מתוכם שני פרסי זהב - אחד מהם הוא גם גרנד קקטוס, 13 פרסי כסף ו-11 פרסי ארד ■ במקום השני ובפער משמעותי: אדלר-חומסקי

ענת ביין-לובוביץ' 05.06.2015
קופת חולים מאוחדת / צילום: תמר מצפי
לפני כולם

מכרז הפרסום של קופ"ח מאוחדת: 5 משרדים עלו שלב

המשרדים שעלו שלב הם מקאן, ענבר-מרחב, גיתם, באומן-בר-ריבנאי וליאו ברנט ■ בשנה החולפת פרסמה הקופה בהיקף של 27 מיליון שקל במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 01.06.2015
דן אכדיה בהרצליה / צילום: איל יצהר
לפני כולם

באומן-בר-ריבנאי נפרד מתקציב הפרסום של מלונות דן

הפרידה מגיעה על רקע החלטת רשת המלונות לרכוש את המדיה באמצעות גורמים מחוץ למשרד הפרסום

ענת ביין-לובוביץ' 31.05.2015
הדס גרוסמן / צילום: איל יצהר

"הטכנולוגיה היא לא המהות, אבל היא כלי הכרחי בשיווק"

הדס גרוסמן, מנכ"לית Mint, זרוע הטכנולוגיה של פובליסיס ישראל, מאמינה שהטכנולוגיה היא האמצעי להגיע לצרכן בצורה מתמשכת ולתת לו ערך

ענת ביין-לובוביץ' 26.05.2015
גבי אטל / צילום: איל יצהר
לפני כולם

מסתמן: גבי אטל פורש מתפקיד מנכ"ל זניט מדיה

לאורך שנות כהונתו היו לאטל חילוקי דעות מקצועיים עם קברניטי הקבוצה לגבי האופן האסטרטגי בו יש לנהל את נושא המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2015

ויצ"ו: הפרסומת של קפה טורקי עלית - הכי סקסיסטית ב-2014

ועדת השיפוט: הקמפיין, שנוצר בבאומן-בר-ריבנאי, "מגלם גישה מיושנת של יחסי הכוח בין גברים ונשים" ■ מנכ"ל באומן: "אין סתירה בין פמיניזם לחוש הומור"

ענת ביין-לובוביץ' 04.03.2015
לפני כולם

תקציבי יוניליוור: קנור עובר למקאן, גלידת שטראוס לבאומן

הפרידה מראובני-פרידן משאירה את המותג "קליק" ללא בית ■ ביוניליוור הציעו את המותג למקאן ולבאומן, אך בשלב זה נראה כי אף אחד מהם לא יוכל לטפל בו

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2015
לפני כולם

יוניליוור נפרדת ממשרד הפרסום ראובני-פרידן

תרכז את תקציבי הפרסום שלה בשני המשרדים הנוספים שלה - מקאן ובאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2015
קמפיין פריגת / צילום: שוקה כהן

ה"גאון" נכנס לטבלה: הפרסומת של פריגת מובילה את הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין היונים של ביטוח ישיר הוא האהוב ביותר בשבוע האחרון ■ חצי מהפרסומות שהצליחו להתברג השבוע לטבלאות הן פרסומות של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2015

   123456789101112131415   

   נמצאו 243 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 16