באנרים

כתבות אחרונות

 

eMarketer: שוק הפרסום הדיגיטלי בארה"ב צפוי לזנק ב-90% תוך 5 שנים

מתחזית חברת המחקר עולה כי הפרסום בווידיאו צפוי לגלגל בעוד 4 שנים 7.1 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 06.07.2011

חגיגות ה-Like

פורשה מצאה דרך יפה להוקיר תודה למיליון מעריציה בפייסבוק. בדיסני הלכו על סרטון

אלון מוליאן 08.12.2010

שולט בשוק: רבע מהחשיפות למודעות הבאנרים בארה"ב הופיעו בפייסבוק

זאת ברבעון השלישי של 2010 ■ אנליסטים טוענים כי היתרון הגדול של פייסבוק הוא ביכולת לספק פרסום מפולח

נועה פרג 10.11.2010

כפתור ה"לייק" של פייסבוק נכנס לשוק הפרסום

פייסבוק עורכת פיילוט בארה"ב להטעמת כפתור ה"לייק" על פני באנרים ■ הפיילוט מתבסס על טכנולוגיה של הסטארט-אפ הישראלי MediaMind

נועה פרג 08.11.2010

אורנג' ופלאפון נערכות לשיווק iPhone 4 בחנויות מיום ו' הקרוב

העלתה באתר הבית שלה באנר הסופר את השעות עד השקת המכשיר ■ ישווק בארץ כ-3 חודשים לאחר שהושק בעולם ■ iDigital תמכור את המכשיר בסניפיה בחיבור לרשת פלאפון

צחי הופמן 19.09.2010

זה באמת ישנה את העולם

ראיתי שווקים עולים ויורדים, בועות מתפוצצות והמצאות נהדרות, אבל כזה יש פעם ב-50 שנה

אלון גל 18.08.2010

מיקרוסופט משיקה כלי פרסומי חדש שפותח במרכז הפיתוח בישראל

הכלי החדש DeepZoom, שהוצג במסגרת פסטיבל הפרסום בקאן, מאפשר לבנות בקלות באנרים פרסומיים אינטראקטיביים ■ הכלי גם מאפשר לגולשים לעשות "זום-אין" על תכנים מסוימים בבאנר

נועה פרג 23.06.2010

קמפיין מיסיונרי של "יהודים למען ישוע" עלה באתר וואלה

ככל הנראה, במרחב האינטרנט אתר וואלה הוא היחיד שהסכים לפרסם את הקמפיין, המעורר סערה בקרב המגזר הדתי ■ וואלה בתגובה: "איננו נוהגים להתערב בפרסום באתר כל עוד אין מניעה חוקית לפרסמו"

נועה פרג 09.06.2010

מה עושה עורך דין בפייסבוק?

ועדת האתיקה מציעה לא למנוע מעוה"ד לקדם עצמם באינטרנט כשהדבר לא גורר עלות כספית

יובל יועז 30.05.2010

למה הפרסום האינטרנטי כל-כך שמרני וחושש מחידושים?

מצד אחד, הטכנולוגיה הישראלית מפתחת אפשרויות פורצות-דרך לפרסום ברשת, ובמשרדי האינטראקטיב יושבים אנשים מוכשרים ויצירתיים ■ מצד שני, ההכרזות על "מות הבאנר" מגוחכות, והכלי הפשוט הזה עדיין שולט ברשת

נועה פרג ואליאב אללוף 27.09.2009

פייסבוק מרחיבה את פעילות הפרסום שלה בישראל

הרשת החברתית הפופולרית בעולם תאפשר הוספת פרסומות בעמוד הבית ■ את מכירת שטחי הפרסום תבצע החברה הישראלית אורידיאן

אליאב אללוף 23.09.2009

מעבר להקלקה

כשמפרסם מחליט להשקיע בקמפיין באנרים, עליו לשדרג את מצבו במנועי החיפוש

קובי אייזיק 17.06.2009

נותנים כבוד לבאנר: כלים פרסומיים חדשים יושקו באתרים בארה"ב

הבאנרים החדשים יהיו קריאטיביים במיוחד ובגדלים שונים, והמפרסמים יצטרכו לשלם עבורם פרמיה

נועה פרג 18.03.2009

מנכ"ל גוגל ישראל: "בעולם הבאנרים הישראלי יש לא מעט אגרסיביות כלפי המשתמש"

מאיר ברנד: "עולם הבאנרים של גוגל, לעומת זאת, הוא פחות חודרני ויותר רלוונטי" ; אמר את הדברים במסיבת עיתונאים לרגל השקת Interest Based Advertising - כלי פרסומי המותאם להרגלי הגלישה של המשתמשים

נועה פרג 11.03.2009

הבאנר מת? בין 8 ל-10 מיליון הקלקות על באנרים בחודש בישראל

ינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק: אנחנו מצליחים להגיע ל-1.5 מיליון הקלקות בחודש" ; אופיר רשף מקרן בסמר ונצ'רס פרטנרס: "חלק גדול מחברות האינטרנט נסגרות כי פשוט אין צורך אמיתי במוצר שלהן"

נועה פרג 17.12.2008

בלגן באינטרנט: באתרים ישראליים יש 300 גדלים שונים של באנרים

מנכ"ל מקאן דיגיטל, יוסי ארז: "ריבוי הגדלים יוצר הרבה עבודת סטודיו מיותרת, על חשבון כסף שיכול להיות מוזרם למדיה"

נועה פרג 26.11.2008

   12   

   נמצאו 32 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2