דייויד קליין עומד כיום לא רק בראש מגזין הפרסום והמדיה החזק בעולם, אלא מוביל קבוצה שעוסקת בכל הנגזרות של עולם הפרסום - אתרי אינטרנט, מחקרים ובלוגים ■ "הדרך לשרוד שינוי היא להבין איך אתה עושה כסף בכל מדיה"
אחרי 25 שנה, גארפילד מסכם את ההצלחות והכישלונות שלו בניתוח שוק הפרסום האמריקני, בוחר את הקמפיינים האהובים והשנואים עליו ונפרד לשלום מהטור "AdReview" - לא לפני שהוא אומר את המילה האחרונה
לטענת גארפילד, הקמפיין של אובמה שזכה בפרס הראשון בפסטיבל אמנם עבד בקלפי, אבל לא היה בו שום דבר מעורר השראה ■ גם הסרטון של Tribal DDB לפיליפס לא היה קשור לשום דבר פרט לעצמו