בטר פלייס, צ'ק פוינט, מלאנוקס? מי תשרוד, מי תגשים ההבטחה, מי תרוויח?
פרישת תשתית החלפת הסוללות של "בטר פלייס" מתעכבת בדנמרק ובינתיים פנתה החברה בבקשה שלא להשתמש בעמדות הטעינה שלה בתור מאפרות
דוחות החברה מאפשרים להציץ לשני מיזמי הרכב שלה: קורוס בסין עתיד להיות אחד החשובים בתעשיית הרכב הגלובלית, ובטר פלייס עם הפנים לאוסטרליה
חברת קרסו קיבלה אישור רשמי לשיווק המכונית, שעולה בארה"ב כ-35 אלף דולר ■ השיווק יחל במחצית השנייה של השנה
בחודשיים הראשונים של השנה בלבד "שרפו" תחנת הכוח בישראל כמעט פי שניים יותר סולר ומזוט מאשר בכל 2010 ■ אלה הם שניים מסוגי הדלק המזהמים ביותר לייצור חשמל בעולם
(עדכון) - דוחות החברה לישראל מגלים כי מיזם הרכב החשמלי של שי אגסי סיים את 2011 בהפסד של 213 מ' ד' ■ מיזם הרכב צ'רי קוואנטום שרף אשתקד כ-111 מ' ד' ■ הפסד של 397 מ' ד' בצים אילץ את החברה לישראל להזרים להזרים לה 50 מ' ד' נוספים
ארבע מהחברות הגדולות במשק חתמו בימים האחרונים עם בטר פלייס על הזמנות של מאות מכוניות חשמליות ■ החברות הן סלקום, הוט, נייק ו-G4S
טווח הפעולה האופטימאלי שלה על חשמל בלבד עומד על 210 קילומטר ■ מצוידת במנוע בהספק 88 כ"ס ומוגבלת למהירות מרבית של 135 קמ"ש
נתוני המכירות של פברואר - מעל 18 אלף כלי רכב - מעידים על כך שהלקוחות אדישים לעליית מחירי הדלק ■ גם יש מי שעשוי להרוויח מהם
המיזם הוא בשיתוף חברות מקומיות והוא כולל בשלב הראשון 130 נקודות טעינה ביותר מ-40 מיקומים ב-4 האיים המרכזיים ■ נקודות הטעינה ממוקמות בנקודות כמו בתי-מלון, כפרי נופש, בתי משרדים, מרכזי קניות ועוד
שבועות בודדים לפני תחילת פעילות השיווק של החברה - המיתוסים נשברים
התחנות באזור המרכז ממוקמות בחולון, מחלף ירקון, צומת ביל"ו ומחלף יבנה ■ החברה מדווחת על 1,500 הזמנות של חברות הליסינג למכוניות חשמליות ■ בימים אלה משתמשות כ-100 משפחות במכונית החשמלית בשלב הטרום-השקה
דווקא החברה שחרתה על דגלה את הסיסמה "להפוך את העולם למקום טוב יותר" מתכוונת להעסיק עובדים באמצעות חברת קבלן עבור תחום שבהחלט ניתן לראות בו כתחום ליבה
2012 אמורה הייתה להיות שנת ההנעה הנקייה בישראל, אבל לרגולטור הישראלי לא אצה הדרך, והוא דוחה בחוסר החלטיות את הכרעתו עד לדקה ה-90
"העובדה היא שמשום שאנו עושים את זה נוח ללקוחות, ושכרגע אנשים מבינים שאין חסרונות במכונית חשמלית, הם ייקנו את הדגמים", אמר עופר בראיון לבלומברג מדאבוס
מייסד יצרנית המכונית החשמלית כבר לא זקוק להון מהחברה לישראל? "עד להנפקה החברה לא תזדקק להזרמת מזומנים נוספת - יש לנו את ההון הדרוש למימון הפעילות עד אז"
דוחות כספייםהחברה לישראלהלל קורןמכונית חשמליתניסאןניר גלעדעידן עופרצים שירותי ספנותרנושי אגסי