גיאוקרטוגרפיה: שני כהן מצליחה להביס כוכבים גדולים כמו בר רפאלי להודיס או רונאלדו להוט
החברה לא התחייבה למשך מתן ההנחה ומשיקה בנוסף שיתוף פעולה עם אסותא ■ מנכ"ל החברה רביב צולר: "ננסה לעשות בשוק ביטוחי הבריאות את מה שעשינו לשוק ביטוחי הרכב"
צמיחת ענף הדיגיטל בפרסום משנה את פני התחום כולו ■ היא מובילה אותו מפנייה אל מכנה משותף רחב לעבר היכרות עמוקה עם קהלי יעד מגוונים ופיתוח תכנים מותאמים עבורם
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של המשביר לצרכן בכיכובה של איילת זורר הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע
9 מיליון הסתכנה והמשיכה בקמפיין, למרות הוראת ביהמ"ש להורידו משידור בטענה לפגיעה בסוכני הביטוח בהצגתם כנהנתנים ומאותגרים טכנולוגית ■ 9 מיליון תגיב לבקשה תוך 10 ימים, השופט יכריע 5 ימים לאחר מכן
גיאוקרטוגרפיה: למרות השקעה גבוהה ושימוש בפרזנטורים מבטיחים, הפרסומת של פוקס הגיעה למקום נמוך, ואילו הפרסומת לרנואר לא נכנסה לדירוג
למרות הסיכון שתוגש נגדה בקשה לביזיון ביהמ"ש, בחברה החליטו להעלות פרסומת שהותאמה לרוח פסיקת המחוזי, למשל בהורדת הסגיר הקבוע "למה לממן סוכן"
לדברי החברה, משמעות פסק הדין של המחוזי היא פגיעה מוגזמת בחופש הביטוי ובחופש העיסוק - שתי זכויות יסוד שהגבלתן נעשית רק במקרים חריגים
לצד השמחה על פסק הדין נגד הקמפיין של ביטוח ישיר, נחשפו בכנס סוכני הביטוח ממדי בעיית העמיתים הלא פעילים בקרנות הפנסיה החדשות ■ באי הכנס גם הביעו חשש מהמציאות שנוצרה בשל יישום תקנות ממשק המעסיקים, מהלך מבורך שנחת מהר מדי על השוק, שאינו מצליח בינתיים לעמוד בו
מה יקרה בערעור לבית המשפט העליון? האם פסק הדין ייוותר על כנו? ואולי בית המשפט העליון יבחר לשים את הדגש על חופש הביטוי, על עידוד התחרות והשוק החופשי? ■ מדריכים בתחום
מהו ביטוח צד ג', איזה כיסוי הוא מעניק לנהג, מה החשיבות שלו ובאיזה מצבים הוא עשוי למזער עבורכם הוצאה כספית?
ד"ר בועז שנור: "הפרסומת הביאה כנראה לשינוי תודעתי כזה, שבהחלט אפשר לומר שהפגיעה בסוכני הביטוח מוגזמת" ■ עו"ד שלומי וינברג: "לטעמי יש סיכוי שביהמ"ש העליון יתערב בהחלטה"
הפסיקה להוריד את קמפיין "שוקה" מהאוויר התקבלה בתדהמה בקרב הפרסומאים ■ במשך שנים תקפו המפרסמים זה את זה, ולראשונה ביהמ"ש מעמיד בפניהם תמרור עצור ■ בכירים בענף: "מעכשיו אי-אפשר יהיה לצחוק על מתחרים?"
לאחר שהמחוזי קבע אתמול כי קמפיין "שוקה" יירד מיידית מהאוויר, הגישה ביטוח ישיר בקשה דחופה לעיכוב ביצוע צו המניעה, וזאת עד להכרעה בערעור - ואולם ביהמ"ש דחה היום את בקשתה ■ הורה למשיבים להגיב לבקשה תוך 7 ימים
השופט המחוזי אליהו בכר הוציא צו מניעה האוסר על ביטוח ישיר לצאת בקמפיין בו סוכני הביטוח מוצגים כנהנתנים, מיושנים ומאותגרים טכנולוגית ■ הטיל הוצאות בסך 351 אלף שקל על ביטוח ישיר ■ החברה: נערער לעליון
הטכנולוגיה שהלחיצה את חברות הביטוח הוותיקות ■ הקמפיינים האגרסיביים שהרתיחו את הסוכנים ■ מודל התמחור שקרץ לצרכנים ■ הניהול השמרני ■ דוח G
ביטוחביטוח רכבגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות ביטוחליברהמימון ישירפרסומותקובי הבר