במסגרת העסקה הזרימה באטרי 120 מיליון שקל לחברת הביטוח והעבירה 4.1 מיליון שקל נוספים לחברה האם, כך שהיא מחזיקה עתה ב-17% ממניות החברה
מעריכים את שווי בית ההשקעות הממוזג דש-מיטב ב-1.36 מיליארד ש' ■ גם משפחת המבורגר מאמינה בביטוח: רכשה מניות הראל ב-3 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר עם מיקי חיימוביץ' מובילה את הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: טל פרידמן מזניק את המשרד להגנת הסביבה לפסגת האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר עם מיקי חיימוביץ' - בראש מדד הזכורות
תשמש כפרזנטורית של ביטוח ישיר למשך 3 שנים ■ על המגעים בין הצדדים פורסם לראשונה ב"גלובס" ■ את הקמפיין יוביל משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב
במשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב הצליחו לשכנע את חברת המדיה להמשיך לרכוש את המדיה של ביטוח ישיר, ובכך שמרו אצלם את התקציב
הנתונים הכספיים של מיטב נחשפים בהערכת שווי שהזמינה ביטוח ישיר, שפרסמה היום דוחות כספיים ■ מיטב ודש יתמזגו בקרוב לגוף שינהל נכסים ביותר מ-100 מיליארד שקל ושוויו יעמוד על 1.5 מיליארד שקל
מבט אל מאחורי הקלעים במכרז הפרסום של אי.די.אי מספק הצצה נדירה לענף רכש המדיה: חוקים לא כתובים, התנהלות כוחנית ושחקן אחד גדול שמהלך שלו מכה גלים
צפויה לשמש כפרזנטורית של אחת החברות של קבוצת אי.די.אי, המחזיקה בין היתר במותגים ביטוח ישיר ו-9 מיליון
תקציב הקריאייטיב של ביטוח ישיר עבר באחרונה למשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, הפועל עם חברת המדיה זניט
לפי שווי של כ-730 מיליון שקל לאיי.די.איי ביטוח ■ עם השלמת העסקה תאמץ איי.די.איי. ביטוח מדיניות דיבידנד לפיה תחלק דיבידנדים בסך שלא יפחת מ-50% מרווחיה השנתיים
גבר בישורת האחרונה על מקאן-אריקסון ■ תקציב הפרסום של ביטוח ישיר עמד ב-2011 על 26.4 מיליון דולר במחירי מחירון
גלר-נסיס ושלמור-אבנון-עמיחי קיבלו הודעה כי הם מחוץ למירוץ ■ ב-2011 עמד תקציב הפרסום של ביטוח ישיר על 26.4 מיליון דולר במחירי מחירון
היקף התקציב של ביטוח ישיר עמד ב-2011 על 26.4 מיליון דולר במחירי מחירון
ההערכות הן כי החברה תפנה בין היתר למקאן, באומן-בר וראובני-פרידן ■ היקף תקציב הפרסום של ביטוח ישיר עמד ב-2011 על 26.4 מיליון דולר במחירי מחירון
ביטוחביטוח רכבגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםהפרסומות הזכורות והאהובותחברות ביטוחליברהמימון ישירפרסומותקובי הבר