יורם באומן, יו"ר קבוצת פובליסיס האחראי גם על ליאו ברנט, ויריב אברהם, מבעלי פרסום אברהם, יובילו שוב את קמפיין מפלגת יש עתיד
המשרד ייקרא מעתה "ברוקנר-יער-לוי" ■ שמו של יגיל נטע, ממייסדי המשרד, לא יהיה יותר חלק משם המשרד, והוא אמור להיות מדולל בהדרגה מכל מניותיו
מסתמן כי המשרד יטפל גם בתקציב מגדל שוקי הון, המטופל במקאן-אריקסון
התקציב מטופל ביהושע, שעלה גם הוא לשלב הבא
יטפל במותג "סנו סושי" - אחת הקטגוריות האסטרטגיות של סנו בשנים האחרונות, תקציב שטופל עד כה במשרד הפרסום דרורי-שלומי
חתמה על חוזה לשנתיים ותככב בקמפיינים של קרליין שיעלו במהלך 2014 ו-2015
אם המהלך ייצא לפועל, לוי יהפוך לשותף מלא של טל ברוקנר ועופר יער ■ במקביל מתנהל מו"מ על כניסתו של לוי כשותף במשרד הפרסום LEAD
ההערכות הן כי המשרדים שלקחו חלק במכרז סבורים כי מדובר בתקציב הנושא רווח נמוך ■ תקציב הפרסום ב-2012 עמד על 3.2 מיליון דולר במחירי מחירון
תקציב הפרסום של יו-בנק מטופל מאז 2006 בפרסום דחף, והיקפו ב-3 השנים האחרונות היה במצטבר כמיליון דולר במחירי מחירון
על התקציב מתמודדים אדלר-חומסקי, ברוקנר-נטע-יער וענבר-מרחב-ניסן, שמטפל כיום בתקציב ■ ב-2012 פרסמה הפניקס ב-1.9 מיליון דולר במחירי מחירון
חברת הסלולר קיימה פגישות עם משרדי הפרסום מקאן-אריקסון ובאומן-בר-ריבנאי ■ ייתכן כי גם ברוקנר-נטע-יער ייפלט ממערך הפרסום של החברה
עד עתה לא פעלה רשת Twenty for Seven באמצעות משרד פרסום כלשהו
בשנת 2011 פרסמה חברת טמבור בהיקף של 2.5 מיליון דולר במחירי מחירון
היקף הפרסום של רולדין ב-2011 עמד על 1.3 מיליון דולר במחיר מחירון ■ תקציב רולדין טופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום זרמון-גולדמן
ל"גלובס" נודע, כי על התקציב צפויים להתמודד גיתם, ברוקנר, באומן, אדלר וגם שלמור שמחזיק בתקציב
במחצית הראשונה של 2011 משרדי הפרסום הבינוניים המשיכו להתחזק ■ מקאן ממשיך להוביל למרות שירד בהיקפיו ■ פרט לאדלר-חומסקי שצמח ב-7%, כל 5 המשרדים הגדולים קטנו
Web 3איגוד השיווק הישראליאיגוד חברות הפרסוםגיוס עובדיםמיזוגים ורכישותמינוי בכיריםמשרדי פרסוםענף הפרסוםפרסום דיגיטליתקציב פרסום