בכנס שערכה השבוע גוגל בנושא תיירות הגדיר ברק רגב, מנכ"ל השלוחה הישראלית, את סגמנט התיירות כ"ורטיקל חשוב וגדול עבורנו", ולא בכדי - המידע שנאסף סביבו מהווה מקור הכנסות משמעותי לחברה • מה מחפשים הישראלים הכי הרבה, ואיך הקורונה משפיעה על ההרגלים
ועידת MAD 2017: גוגל זכתה במותג-העל במדד המותגים של "גלובס" ■ ברק רגב: "בשנים הקרובות נראית את רוב אוכלוסיית העולם מתחברת אונליין"
רגב הצטרף לגוגל ישראל ב-2010 כמנהל Google Enterprise במדינות המתפתחות ב-EMEA (אירופה, מזרח התיכון ואפריקה), ולאחר שנתיים עבר ללונדון, שם ניהל את צוות Google Cloud Platform
גוגלגוגל ישראלועידת MADחופשהחיפוש באינטרנטטיסותמדד המותגיםתיירות