ביהמ"ש: על חברת דרך ארץ, המפעילה את כביש 6, להשיב סכומים שגבתה ביתר או בכפל, לרבות הפרשי הצמדה וריבית שהוטלו בגין סכומים אלה
בדיון בנושא שנערך במשרד התחבורה הוצע למנות גורם חיצוני שיבדוק את הטענות ■ אל-על: "החברה פועלת בשקיפות ובמקצועיות תוך קיום החלטות הממשלה בנושא"
הצעת חוק חדשה שאושרה היום בוועדת הכלכלה של הכנסת תעודד את הצרכנים לעקוב אחר החשבון, ואת החברות - להימנע מטעויות
"בהסדרי דחיית המס, הרשות קובעת באופן שרירותי את שיעור הפרשי הריבית וההצמדה הצפויים בתקופת הפריסה, וכך מעמיסה על סכום המס הפרשי הצמדה"
בשתי תלונות שהגיעו ל"גלובס" טוענים לקוחות הוט כי גילו באיחור של חודשים כי חויבו לשווא ■ הכספים הושבו, אך עולה השאלה כמה מקרים כאלה לא אותרו
"אמון הציבור", "ישראל יקרה לנו" והסתדרות הגימלאים: "שופרסל חייבת לשמור על שקיפות, מיידיות והוגנות בבדיקת פרשת החשבוניות"
במסגרת הבדיקה ייבחן היקף הנזק שנגרם לציבור, מתי נודע לרשת שופרסל על התקלה, האם ניתנה הודעה לצרכנים, וממתי החלו בזיכוי הצרכנים בגין גביית היתר
"בקופות שופרסל עוברים כל יום מאות אלפי צרכנים, ולכן כל ניפוח חשבונות - גם אם הוא בתום-לב ובהיקף של אחוזים בודדים מהחשבון - הוא פיגוע צרכני גדול" ■ שופרסל: "מדובר בתקלת מחשוב נדירה בקופות, שתוקנה; זיכינו כ-3,940 לקוחות"
דוח תלונות הציבור של מועצת הכבלים והלוויין לשנת 2011: מספר התלונות הכולל עומד על 4,736 - עלייה של 15% ביחס לשנה שעברה ■ נגד הוט הופנו יותר תלונות
עיריית תל-אביב הרוויחה בשנת 2010 כ-56 מיליון שקל מתשלום על חניה ו-170 מיליון שקל מדוחות חניה ■ גם הרשויות האחרות נהנות מהכנסות של עשרות מיליוני שקלים בזכות מצוקת החניה של התושבים - אז מה הפלא שהבעיה לא נפתרת?
התובעת: פרטנר שינתה תנאי התקשרות ללא אישור והודעה ללקוח, גבתה גביית יתר בשל בקשת ניתוק ומכרה 15 מכשירי סלולר מיד שנייה כמכשירים חדשים
בבקשה לתביעה ייצוגית ב-29.4 מיליון שקל נטען כי הוט "הפרה הסכם עם לקוחות הטלפוניה, בכך שגבתה סכומים העולים על המוסכם בחבילות הכוללות בנק דקות"
התושבים: החיובים - על שטחים שאינם ברי-חיוב ■ הגישו ייצוגית ב-52 מיליון שקל
ההחלטה התקבלה לאחר שהחברה גילתה כי גבתה פרמיות עודפות עבור פוליסת ביטוח תאונות אישיות "50 ללא שברים"
בתביעה, בהיקף 10 מיליון שקל, נטען כי ריבית הפיגורים מחושבת מתחילת תקופת החשבון - עוד לפני שהתושבים קיבלו אותו ■ "לאזרח בת"א אין פרק זמן סביר לשלם את הארנונה ללא קנס"
ההצעה של ח"כ אורי אריאל מגדירה פיצוי במקרה בו לקוח לא זוכה במהירות עקב טעות בחשבון, ומחייבת את החברה להשמיע ללקוח את הקלטת השיחות לתיעוד ההתנהלות בין הצדדים
ארנונה דיני המסחברות ביטוחחיסכון פנסיונימיסוי נדל"ןעיריית תל אביבפיצוייםפשרהרשות המסיםתביעה ייצוגית