גביית יתר

כתבות אחרונות

 

אושר דיון בייצוגית נגד דרך ארץ בגין גביית יתר מנהגים בכביש 6

ביהמ"ש: על חברת דרך ארץ, המפעילה את כביש 6, להשיב סכומים שגבתה ביתר או בכפל, לרבות הפרשי הצמדה וריבית שהוטלו בגין סכומים אלה

אלה לוי-וינריב 11.10.2012
אבטחה | לפני כולם

חשד: חברת אל-על "ניפחה" הוצאות אבטחה

בדיון בנושא שנערך במשרד התחבורה הוצע למנות גורם חיצוני שיבדוק את הטענות ■ אל-על: "החברה פועלת בשקיפות ובמקצועיות תוך קיום החלטות הממשלה בנושא"

ספיר פרץ 01.10.2012

גבו מכם חיוב יתר? תוכלו לתבוע פיצוי של עד 10,000 שקל

הצעת חוק חדשה שאושרה היום בוועדת הכלכלה של הכנסת תעודד את הצרכנים לעקוב אחר החשבון, ואת החברות - להימנע מטעויות

אפרת אהרוני 03.07.2012

ייצוגית: רשות המסים גובה מיליונים לא כדין בהסדרי דחיית מס

"בהסדרי דחיית המס, הרשות קובעת באופן שרירותי את שיעור הפרשי הריבית וההצמדה הצפויים בתקופת הפריסה, וכך מעמיסה על סכום המס הפרשי הצמדה"

אלה לוי-וינריב 18.06.2012

לקוחות הוט: גבו מאיתנו חיוב לא מוצדק במשך חודשים

בשתי תלונות שהגיעו ל"גלובס" טוענים לקוחות הוט כי גילו באיחור של חודשים כי חויבו לשווא ■ הכספים הושבו, אך עולה השאלה כמה מקרים כאלה לא אותרו

מיכל רז-חיימוביץ' 13.06.2012

פרשת החשבוניות המנופחות: שופרסל הסכימה לבדיקה חיצונית

"אמון הציבור", "ישראל יקרה לנו" והסתדרות הגימלאים: "שופרסל חייבת לשמור על שקיפות, מיידיות והוגנות בבדיקת פרשת החשבוניות"

שירות גלובס 16.05.2012

הממונה על הגנת הצרכן תבדוק את חיובי היתר בשופרסל

במסגרת הבדיקה ייבחן היקף הנזק שנגרם לציבור, מתי נודע לרשת שופרסל על התקלה, האם ניתנה הודעה לצרכנים, וממתי החלו בזיכוי הצרכנים בגין גביית היתר

שירות גלובס 15.05.2012

שאמה-הכהן זימן דיון דחוף בנושא חיובי היתר בשופרסל

"בקופות שופרסל עוברים כל יום מאות אלפי צרכנים, ולכן כל ניפוח חשבונות - גם אם הוא בתום-לב ובהיקף של אחוזים בודדים מהחשבון - הוא פיגוע צרכני גדול" ■ שופרסל: "מדובר בתקלת מחשוב נדירה בקופות, שתוקנה; זיכינו כ-3,940 לקוחות"

לילך ויסמן 14.05.2012

רוב המתלוננים נגד הוט ו-yes על חיוב שגוי קיבלו את כספם בחזרה

דוח תלונות הציבור של מועצת הכבלים והלוויין לשנת 2011: מספר התלונות הכולל עומד על 4,736 - עלייה של 15% ביחס לשנה שעברה ■ נגד הוט הופנו יותר תלונות

רועי ברק 23.04.2012

"גלובס" מציג: כל השיטות לגביית יתר של תשלום חניה

עיריית תל-אביב הרוויחה בשנת 2010 כ-56 מיליון שקל מתשלום על חניה ו-170 מיליון שקל מדוחות חניה ■ גם הרשויות האחרות נהנות מהכנסות של עשרות מיליוני שקלים בזכות מצוקת החניה של התושבים - אז מה הפלא שהבעיה לא נפתרת?

אפרת אהרוני 04.01.2012

פרטנר מכרה טלפונים משומשים כחדשים - ותפצה ב-50 אלף שקל

התובעת: פרטנר שינתה תנאי התקשרות ללא אישור והודעה ללקוח, גבתה גביית יתר בשל בקשת ניתוק ומכרה 15 מכשירי סלולר מיד שנייה כמכשירים חדשים

אפרת אהרוני 01.01.2012

ייצוגית: "הוט התעשרה שלא כדין על חשבון לקוחות הטלפון"

בבקשה לתביעה ייצוגית ב-29.4 מיליון שקל נטען כי הוט "הפרה הסכם עם לקוחות הטלפוניה, בכך שגבתה סכומים העולים על המוסכם בחבילות הכוללות בנק דקות"

יוסי ניסן 15.12.2011

תושבי רעננה: העירייה מחייבת רטרואקטיבית על ארנונה

התושבים: החיובים - על שטחים שאינם ברי-חיוב ■ הגישו ייצוגית ב-52 מיליון שקל

עינת פז-פרנקל 21.11.2011

AIG תפצה 14 אלף מבוטחים ב-3 מיליון שקל בשל טעות בגבייה

ההחלטה התקבלה לאחר שהחברה גילתה כי גבתה פרמיות עודפות עבור פוליסת ביטוח תאונות אישיות "50 ללא שברים"

רון שטיין 18.11.2011
לפני כולם

ייצוגית: עיריית ת"א גובה ריבית פיגורים על ארנונה לפני הזמן

בתביעה, בהיקף 10 מיליון שקל, נטען כי ריבית הפיגורים מחושבת מתחילת תקופת החשבון - עוד לפני שהתושבים קיבלו אותו ■ "לאזרח בת"א אין פרק זמן סביר לשלם את הארנונה ללא קנס"

עינת פז-פרנקל 09.11.2011

הצעת חוק: חברת תקשורת שתבצע חיוב שגוי תחויב בפיצוי

ההצעה של ח"כ אורי אריאל מגדירה פיצוי במקרה בו לקוח לא זוכה במהירות עקב טעות בחשבון, ומחייבת את החברה להשמיע ללקוח את הקלטת השיחות לתיעוד ההתנהלות בין הצדדים

אפרת אהרוני 09.11.2011

   12345678   

   נמצאו 122 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 8