משחק המחשב והקונסולות החדש של הגולפאי, שהידרדר עד למקום החמישי בעולם, מכר בשבוע הראשון שלו על המדפים בארצות הברית מכירות שיא של 225 אלף יחידות
4 מועדוני לקוחות חדשים הושקו החודש: מנגו, גאפ, שילב ומגה ספורט, המצטרפים לזירה תחרותית במיוחד של רשתות המחפשות צרכנים נאמנים ■ לאיזה מועדון הכי כדאי להשתייך?
למקום השני הגיעה H&M, ואחריה המשביר לצרכן ■ גולף וסליו במקום הראשון בהיקף השיחה החיובית, ואילו H&M ו-GAP נמצאות בתחתית הדירוג עם היקף גבוה יחסית של שיחה שלילית
אחרי שסיים את 2009 עם הכנסות של 121.9 מיליון דולר, רשם הגולפאי צניחה משמעותית בהכנסות ב-2010; הסיבה העיקרית: נטישה של חלק מהספונסרים שלו
מצעד הלייקים בודק למי קר בחורף, איך להשיג תלושי קנייה בגולף ולמה פריגת רוצה שנחייך
חברות האופנה מאותתות על עליית מחירים כבר מהקיץ הקרוב בעקבות העלייה במחירי הכותנה ■ אריק בן-זינו, מנכ"ל אלביט קמעונאות: "אין חברה שלא תהיה אצלה עליית מחיר"
לא צריך רקע בעיצוב כדי לחבב את רנו סניק 2 ליטר החדשה ■ התמחור והאיכויות ראויים להציב אותה גבוה אצל משדרגי הציים ■ השוק הפרטי כבר מאתגר יותר
יפעת מחקרי מדיה: היקף החשיפה הכולל בענף האופנה ברבעון השלישי של 2010 מוערך ב-91.1 מיליון שקל ■ המותג H&M מוביל עם 29% מהחשיפה בשווי 27.8 מיליון שקל
האם האייקון "צור קשר" באתרי האינטרנט של החברות נועד ליצירת קשר אמיתית בין הלקוחות לחברות - או שהגופים רואים בו המלצה בלבד? ■ בדיקת "גלובס"
סכום הרכישה נחשף ב"גלובס" כבר בתחילת אוגוסט ■ מנכ"לית קבוצת גולף, אילנה קאופמן: "אנחנו מאוד מעוניינים ברכישות נוספות"
פחות משנה אחרי שהתפוצצה פרשת הבגידות הוציאו הגולפאי ואלין נורדגרן אי-מייל קצר שמודיע על פרידה; על-פי הערכות, במסגרת הסכם הגירושים ישלם טייגר מאות מיליוני דולרים לנורדגרן
זאת על רקע חילוקי דעות בין הצדדים ■ גולף מנהלת מו"מ לרכישת רשת בלו בירד של החברה תמורת 12 מיליון שקל
בעשור האחרון השתלטו כמה מאסטרים (טייגר, פדרר, ארמסטרונג, בולט, פלפס) על הספורט. החווייה לצפות בהם היא לא פחות מגרנדיוזית. רק שהדילול בכמות הסטארים בכל ענף יצרה מצב שבלעדיהם אותם ענפי ספורט לא באמת מעניינים אותנו
אילנה קאופמן, מנכ"לית הקבוצה: "גולף עוברת הצערה. אנו צופים כי מהלכים אלה יעלו את המכירות ב-20%-25%" ■ החברה שקלה לפתוח רשת נפרדת לאופנה לנוער - אך בחרה שלא לעשות זאת
כך עולה ממסמך פנימי של חברת IMG, הסוכנות המייצגת את הגולפאי, שהגיע לאתר CNBC ■ הסוכנות עצמה הפסידה 4.6 מיליון דולר
התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל ב-12 השנים האחרונות בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ עם זאת, שאר תקציבי הרשת - בהם פולגת, גולף אנד קו ואינטימה - נשארים אצל גליקמן
TOP SHOPאייל גרינברגארקדיהדוחות כספייםדלתאמיזוגים ורכישותמינוי בכיריםסטימצקיעדיקהרשתות אופנה