גיאוקרטוגרפיה

כתבות אחרונות

 
משרדי Seebo בתל אביב / צילום: Aviad Fuchs

עד כמה ההייטקיסטים באמת משפיעים על מחירי הדיור?

לפי סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה עובדי ההייטק מתחילים לצבור הון, אך כרגע הם עדיין לא שחקן משמעותי בענף הנדל"ן • הממצאים תואמים את דוח הכלכלנית הראשית באוצר, שלפיו דווקא עובדי המגזר הציבורי מתדלקים את השוק

הדס מגן 18.11.2021
העיר ירוחם / צילום: איל יצהר

מצורן ועד לירוחם: הביקוש לצמודי קרקע זינק בעשרות אחוזים

סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה מראה כי 55% ממשקי הבית בגילאים 30-50 החלו לבחון חלופות דיור שונות

גיא נרדי 17.11.2021
אילן פלד בקמפיין שופרסל / צילום: צילום מסך

ההימור הצליח: קמפיין נובמבר של שופרסל לא נפגע משמעותית למרות המשבר התקשורתי

הצופים מודעים לפרסומות העוסקות בקניות ברשת, אך לא יודעים לשייך אותן לחברות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של מזרחי טפחות היא הזכורה ביותר, ביטוח ישיר - הכי אהובה

ענת ביין-לובוביץ' 11.11.2021
רן דנקר בקמפיין רנואר / צילום: צילום מסך

המתעמלות התאומות הפסידו באולימפיאדה, אבל בהפסקת הפרסומות נרשם ניצחון

הנוכחות הקבועה של מזרחי טפחות על המסך משתלמת, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אם עד לפני שנים ספורות התמלא הברייק בכל חילופי עונה בפרסומות אופנה, כעת רק רנואר בתמונה

ענת ביין-לובוביץ' 04.11.2021
סטטיק ובן אל בקמפיין מילקי / צילום: צילום מסך

רעיון טוב, הפקה קטנה: קונספציית המינימליזם מנצחת בברייק הפרסומות

פעמים רבות זכירות של פרסומת מושגת ע"י השקעה גדולה במדיה, אולם השבוע בלטו שלוש עבודות של משרדים קטנים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • מזרחי טפחות הוא המפרסם המשמעותי היחיד שמתייחס לרפורמת המעבר בקליק של הבנקים

ענת ביין-לובוביץ' 29.10.2021
דביר בנדק בקמפיין של מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

בזכות ההתמדה, גם קמפיינים קצרים מצליחים לכבוש את הברייק

בנק מזרחי טפחות ופריגת מצליחים להתברג בראש הטבלה גם בלי הפקה גדולה מדי - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לעומתם, הפרסומת המושקעת במיוחד של אמדוקס מתקשה להיחרת בזיכרון

ענת ביין-לובוביץ' 21.10.2021
שלום מיכאשווילי בקמפיין פריגת / צילום: יוטיוב

כשהולכים עם פרזנטור דרך ארוכה, אפשר להשקיע פחות באפקטים

שתי פרסומות שעושות שימוש בפרזנטורים מוכרים ובהומור מצליחות לתפוס השבוע את הצופים - כך עולה כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אלא שבין השתיים יש הבדל גדול: בעוד שרהיטי קאזה מציגים הפקה מושקעת - הפרסומת של פריגת היא למעשה גג קטן, בדיחה הנשלפת כמעט כהרף עין

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2021
רותם סלע בפרסומת לרהיטי קאזה / צילום: צילום מסך

היוצאת מן הכלל: כשהפרזנטורית מוצלחת והפרסומות טובות, שני מותגים יכולים להרוויח בו-זמנית

למרות שהפרסומת של טורנדו לא באוויר, העובדה שהיא כה מזוהה עם רותם סלע, שמובילה בימים אלה את קמפיין רהיטי קאזה, עוזרת לה להתברג בתודעה - כך עולה כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לדודו ארז ומשרד הבריאות

ענת ביין-לובוביץ' 07.10.2021
רותם סלע בפרסומת לרהיטי קאזה / צילום: צילום מסך

המתנה שלא מפסיקה לתת: כך הפכה רותם סלע לכוכבת הבלתי מעורערת של ברייק הפרסומות

הפרסומת לרהיטי קאזה מובילה בפער ניכר על המתחרות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קל לתלות את ההצלחה שלה בקסם האישי ובחוש ההומור של הפרזנטורית ובהשקעה הכספית הגבוהה מאוד בזמן פרסום, אבל זה רק חלק מהסיפור

ענת ביין-לובוביץ' 30.09.2021
הקמפיין של סופר פארם / צילום: סופרפארם

עם קו קריאטיבי מבודל וניקיון אמנותי, סופר-פארם בפסגת הפרסומות הזכורות

כשהחגים מעבר לפינה, הפרסומות הבולטות הן אלה שקשורות לקניות ולמתנות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • למרות השקעה מאסיבית במדיה, רק השבוע הצליחה הפרסומת של יוחננוף להתברג בדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 02.09.2021
רותם אבוהב בקמפיין משרד החינוך / צילום: לפ''מ

פרזנטורים עם אישיות משיגים את אהדת הצופים לא פחות מפרזנטורים שיודעים לשיר

ההשקעה הכספית הגבוהה בפרסומת הלונה פארק של שופרסל השתלמה לרשת הסופרמרקטים - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שלוש פרסומות חדשות נוספות שהתברגו השבוע נשענות במידה רבה על הפרזנטור שמוביל אותן: משרד החינוך, נביעות וקסטרו הום

ענת ביין-לובוביץ' 26.08.2021
אייל קיציס בקמפיין כלל ביטוח / צילום: ליאור נורדמן

הכלל של כלל: אם לא הולך בפעם הראשונה, מוסיפים עוד כסף ומשתחלים לדירוג

אחרי שבשבוע שעבר נותרו בחוץ, בכלל ביטוח הגדילו את היקפי הפרסום ואת זמן המסך של איל קיציס, והתוצאות בהתאם - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת הזכורה ביותר היא של סטטיק ובן אל למילקי, ואילן פלד ושופרסל מובילים באהדה

ענת ביין-לובוביץ' 19.08.2021
אייל קיציס בקמפיין כלל ביטוח / צילום: ליאור נורדמן

כשמשגרים עוד פרסומת מזמרת לברייק, אפילו לשפוך כסף במדיה כבר לא תמיד עוזר

למרות החשיפה הגבוהה והמיקומים המשובחים, הפרסומות של כלל ביטוח ורשת יוחננוף נשארות מחוץ לדירוג, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומות החדשות היחידות שהצליחו להיכנס לברייק הן של הבנק הדיגיטלי פפר ושל מילקי

ענת ביין-לובוביץ' 12.08.2021
רותם סלע בקמפיין טורנדו / צילום: צילום מסך

הטרנד החדש: לגחך על כל מי ששר בפרסומות, ולעשות אצלך בדיוק את אותו דבר

העקביות והנוכחות הגבוהה של רותם סלע והפסנתר בהפסקות הפרסומות משגרות את טורנדו למקום הראשון הכפול - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • גישה דומה עובדת קצת פחות עבור שני כהן ופנגו

ענת ביין-לובוביץ' 05.08.2021
סטטיק בקמפיין פרטנר / צילום: צילום מסך

בקרב על הסיבים האופטיים יש מנצח אחד ברור, לפחות בזירת הפרסום

פרסומת המחזמר של פרטנר בכיכובו של סטטיק ניצבת גם השבוע בראש - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין פוקס הום עם זהבה בן זוכה לשיעור אהדה גבוה, אך מתברג במקום האחרון מבחינת זכירות

גלית חתן 29.07.2021
שירות לקוחות. כ–46% מעדיפים מענה טלפוני / איור: גיל ג'יבלי

יותר ממחצית הצרכנים מעדיפים שירות אנושי על פני שירות דיגיטלי

כ-46% מעדיפים מענה טלפוני, כ-10% יבחרו לגשת למרכזי שירות, ורק אחוז אחד רוצה לתקשר עם בוטים - השיטה המועדפת על חברות - כך עולה מסקר גיאוקרטוגרפיה עבור גלובס • שירות הוא השיווק החדש, כתבה שלישית בסדרה

מיכל רז-חיימוביץ' 28.07.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 763 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 48