גיתם

כתבות אחרונות

 

למרות המשבר: מכרז הפרסום של מי עדן ימשיך מחר כמתוכנן

על התקציב, בהיקף 2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, מתחרים ענבר-מרחב-שקד, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ הערכות: מי עדן תצא בקמפיין הסברה כדי להרגיע את הלקוחות ולמזער את נזקי משבר האיכות הנוכחי

חגית ברונסקי 16.06.2010

ענבר-מרחב-שקד מצטרף למכרז על תקציב מי עדן

זאת בנוסף ליהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ היקף תקציב הפרסום של מי עדן, שטופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים

חגית ברונסקי 08.06.2010

אחרי 10 שנים: משרד היח"צ של רני רהב נפרד מאפריקה ישראל

רהב: "היה זה עשור מרתק" ■ במהלך 2008 נפרד רהב משני תקציבים גדולים - החברה לישראל ושרי אריסון ■ אפריקה תיעזר באופן זמני במשרד גיתם BBDO IM עד אשר תשכור משרד יחסי ציבור קבוע

מיכל מרגלית ועירית אבישר 03.06.2010

יהושע, גיתם וראובני יתמודדו על תקציב הפרסום של מי עדן

התקציב, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, טופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי

‎‎חגית ברונסקי‏ 01.06.2010

קקטוס הזהב 2010: שלמור לקח יותר זהב, מקאן ניצח בנקודות

מקאן גרף 38 פרסים, מתוכם 5 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס ■ שלמור חוזר להשתתף בתחרות, וההימור שלקח - להגיש מספר קטן של עבודות איכותיות - הביא אותו למקום השני עם 8 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס

חגית ברונסקי 25.05.2010

מקאן וראובני עלו לגמר במכרז הפרסום החברתי של תנובה

משרדי הפרסום קיבלו את המלצת הוועדה המקצועית של החברה בתום סבב הפרזנטציות שערכו במסגרת המכרז

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2010

גיתם BBDO זכה במכרז: יעניק ייעוץ תקשורתי לחברת החשמל

לסקר: "הטיפול התקשורתי בתדמית חברת החשמל הוכח כאחד הנושאים החשובים למיצובה העסקי והחברתי"

עמירם ברקת 21.04.2010

אדלר וראובני יתחרו על תקציב הפרסום החברתי של תנובה

במכרז, שהיקפו מוערך ב-6 מיליון שקל, מתמודדים גם משרדי הפרסום של תנובה: מקאן-אריקסון, גיתם BBDO וגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2010

כמה דוברים צריך שר האוצר שטייניץ? אחד לכל יום בשבוע

משה תאומים ומשה דבי מצטרפים למערך הדוברות של האוצר לקראת תקציב 2011-2012 ■ ‏‎‎עוד מצטרף למערך התקשורת של שטייניץ הדובר יובל לידור, וזאת בנוסף לדוברת האישית שרונה מזליאן ולדובר המשרד שלומי שפר

לילך ויסמן 22.03.2010

תקציב הפרסום של רשות הטבע והגנים יוצא למכרז

התקציב טופל עד כה ע"י גיתם BBDO ■ הרשות הזמינה את באומן-בר-ריבנאי, שלמור-אבנון-עמיחי, גיתם BBDO, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וזרמון-גולדמן להשתתף במכרז ■ היקף התקציב ב-2009 היה כ-800 אלף דולר

ענת ביין-לובוביץ' 07.03.2010

"ישראל מתייבשת" - הפרסומת האהובה ביותר בשנת 2009

מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2010

גינדי השקעות בחרה בחברת המדיה מדיו; גיתם פרשה מהטיפול בקריאייטיב

גינדי השקעות ביקשה הצעות מחברות המדיה לפרויקט "גינדי סיטי" ■ רוב החברות סירבו לקחת חלק במהלך - למעט ישראל דיאמנט, מנכ"ל מרקיורי של ראובני-פרידן, שהתמודד באמצעות חברת מדיו שבבעלותו

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2010

הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין "להעברי את דביר" מוביל את הפרסומות הזכורות זה השבוע השלישי ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2009

בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-2.8 מיליון שקל

המסר עובר וגם דביר: הקמפיין המוצלח של מזרחי-טפחות הביא השבוע לתחייה מחודשת בתקציבי הפרסום של הבנקים

נתי יעקובי 22.11.2009

מקאן-אריקסון, גיתם וגליקמן-נטלר-סמסונוב מתמודדים על תקציב XL

בעקבות העברת ההפצה של משקה האנרגיה לחברת טמפו, יתמודדו 3 המשרדים המטפלים בתקציבי טמפו על תקציב הפרסום של XL, המוערך בכ-2.5 מיליון דולר

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2009

בעקבות עסקת בזק: הקרב הגדול על תקציבי הפרסום החל

אדלר-חומסקי, שמחזיק כיום בתקציב הפרסום של בזק, עלול להיות המפסיד העיקרי ■ האם מקאן-אריקסון יסכים להיפרד מקבוצת אי.די.בי. לטובת בזק? ומה ירוויח גלר-נסיס? ■ כל התרחישים

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2009

   12345678910111213   

   נמצאו 203 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 13