בשנה החולפת רשמה גלידות נסטלה גידול של 30% במכירות החברה, והיא נוגסת בנתח השוק של שטראוס
JOYA, מותג הגלידה החדש של נסטלה, משווק ללא כל איזכור של הכשר "בד"ץ העדה החרדית" ■ מיקי לפיד ממטה המאבק להחרמת מוצרי בד"ץ העדה החרדית: "לא ייתכן שהשמטת ההכשר ממוצר הדגל המתוקשר היא מקרית"
בתפקידיה הקודמים שימשה פרוז'נסקי כמנכ"לית רשת סטודיו C וכמנהלת השיווק של מי עדן בר
המותג יכלול 7 טעמים של גלידות משמנת אמיתית ומרכיבים טבעיים ■ היקף ההשקעה במהלך - 10 מיליון שקל
בחברה צופים כי שוק הגלידות ירשום השנה ירידה קלה ויעמוד על כמיליארד שקל ■ עם זאת יחול שינוי באופי הצריכה, שיבוא לידי ביטוי במעבר ממוצרי פרימיום למוצרי בסיס
בין החודשים ינואר לאוקטובר השנה, איבדה גלידות נסטלה 7.5% מנתח השוק שלה בקבוצת אסם שוקלים לבצע שינויים ארגוניים בחברה
גלידותועידת MADטרנדיםמזוןמסחר מקווןנסטלהפרסום ויראליקמעונאותקמפייןשיווק