גלידת שטראוס

כתבות אחרונות

 

לראשונה בתולדות החברה: גלידות נסטלה עוברת לרווחיות

בשנה החולפת רשמה גלידות נסטלה גידול של 30% במכירות החברה, והיא נוגסת בנתח השוק של שטראוס

אילנית חיות 02.11.2010

טרגט מרקט זכתה במדליית זהב בתחרות The Globes Awards

‎‎הפרס ניתן ל‎‎טרגט מרקט על קמפיין הקד"מ "קרמיסימו עד הבית" שעשתה עבור גלידת שטראוס‏

‎‎שירות גלובס‏ 20.10.2010

שטראוס מוכרת עוד 39% מגלידת שטראוס ליוניליוור העולמית

עד כה החזיקה יוניליוור העולמית ב-51% מגלידת שטראוס, ועם השלמת העסקה היא תחזיק ב-90% מהמניות

אילנית חיות 26.04.2010

גלידות שטראוס משיקה טעמים חדשים לעונת 2010

תשיק בין היתר מוצר חדש בסדרת מגנום בשם Magnum Gold, טעמים חדשים של קרמיסימו, מוצרים חדשים לילדים, חטיף אגוזי גלידה ועוד

שירות גלובס 22.02.2010

גלידות שטראוס תשקיע מיליון שקל במגנום רויאל בר

משטראוס נמסר כי בשנה שעברה ביקרו בבר של מגנום בנמל תל-אביב כ-100 אלף איש

שירות גלובס 16.07.2009

דן אנד ברדסטריט: אחת מכל 4 גלידריות בישראל בסכנת סגירה

בחברה צופים כי שוק הגלידות ירשום השנה ירידה קלה ויעמוד על כמיליארד שקל ■ עם זאת יחול שינוי באופי הצריכה, שיבוא לידי ביטוי במעבר ממוצרי פרימיום למוצרי בסיס

‎‎אילנית חיות ‏‏ 24.06.2009

גלידת שטראוס יוצאת במהלך שיווקי בהשקעה של 4 מיליון שקל

במסגרת המהלך יחולקו 10,000 חבילות של גלידת קרמיסימו בכל יום בעיר אחרת, במשך 10 ימים

שירות גלובס‏ 14.06.2009

גלידות שטראוס חתמה את 2008 עם נתח שוק כספי של 62.8%

מדובר בעלייה של 5% לעומת נתח השוק ב-2007 ; החברה פתחה היום את עונת הגלידות עם השקה של סדרת מוצרים חדשים תחת המותגים קרמיסימו ומגנום, ובנוסף השיקה 3 מוצרים חדשים המיועדים לילדים

אילנית חיות 09.02.2009

הגלובליזציה של הטעם: 4 מנכ"לים מסבירים איך מתאימים מוצרי מזון לטעם הישראלי

איך מצליחים לשמור על ערכי המותג הבינלאומי ועדיין להתאימו לשוק המקומי? בכירים ביוניליוור, שטראוס וברגר קינג הגיעו לתובנות לגבי הטעם הישראלי: חריף עדיף, הגודל כן קובע, והטעמים הפשוטים תמיד מנצחים

חגית אברון 08.02.2009

   123   

   נמצאו 41 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3