הפרסומאי גדעון עמיחי, שטיפל בתקציב הדיוטי פרי בשנה האחרונה, הודע למנכ"ל הנכנס כי לא ייקח חלק בהתמודדות
ברונר, ששימש בשנים האחרונות כסמנכ"ל לקוחות וקריאייטיב בחברת השיווק הישיר פרומרקט, ימונה לתפקיד סמנכ"ל קריאייטיב במשרד
בשוק מעריכים כי מדובר בחיזוק לקבוצת פובליסיס בהיקף של כ-30-40 מיליון שקל, אך הפער מול יוניברסל מקאן עדיין גדול
המשרד יטפל בתקציבי הקפה שחור של לנדוור ומכונות הקפה של illy
בקרוב יתנוסס שמו על דלת אחד ממשרדי הפרסום המובילים בישראל, שייקרא מאותו רגע "גליקמן-שמיר-סמסונוב" ■ בריאיון לרגל השדרוג הוא מונה את השיעורים שלימדה אותו התעשייה ואיך "כשמציעים לך 50% - כנראה שזה 50% מכמעט כלום"
אחרי שנים של שידור הטקס בטלוויזיה, מגזין "לאשה", יחד עם משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, יצא לחפש קהלי יעד חדשים לתחרות מלכת היופי ■ כך לוקחים מותג ותיק ומעדכנים אותו לעידן הדיגיטל
הסוכנות העולמית רוכשת את מלוא החזקותיו של דני נטלר וכן חלק מהחזקות השותפים, שיישארו פעילים לפחות עוד 5 שנים ■ שם המשרד ישתנה לגליקמן-שמיר-סמסונוב
יש חיים אחרי "ארץ נהדרת": חברת הצבעים נירלט תעלה קמפיין באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, שאותו יוביל פרידמן
סנו תגדיל משמעותית את ההשקעה שלה בקטגוריה
הקבוצה, הכוללת מלבד המותג עמינח גם את מזרוני קינג קויל ואת הרשתות גוד נייט ועמינח סנטר, תעבוד באופן עצמאי באמצעות צוותי פרילנסרים
התקציב טופל עד כה ע"י ליאו ברנט ■ בנק אוצר החייל מבקש לרענן גישה אסטרטגית חדשה-ישנה, שלפיה קהל היעד המרכזי שלו הם אנשי כוחות הביטחון
עם זאת, אין כוונה למזג את גליקמן אל תוך פובליסיס ישראל, אלא לרכוש בגליקמן מניות בהדרגה, תוך שמירתו כמשרד עצמאי
סבר יחליף את רובי ניסן ויקבל מניות בהדרגה, אך לא צפוי להפוך לשותף שווה לשאר בעלי המניות במשרד
עד עתה טופל המותג פרטנר באמצעות שני המשרדים ■ במקביל, זניט הגישה הצעה מסחרית לרכישת המדיה של החברה
לשלב הגמר במכרז הגיעו גליקמן-נטלר-סמסונוב, ראובני-פרידן ופובליסיס ישראל ■ ב-2013 פרסמה קופ"ח כללית בהיקף של 14.6 מיליון דולר במחירי מחירון
משרד הפרסום מקאן-אריקסון, שמטפל כיום בתקציב, נותר מחוץ להתמודדות ■ גליקמן וראובני מתמודדים גם במכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח לאומית
אדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיגיל סמסונובגיתםחנן גליקמןמשרדי פרסוםענף הפרסוםפובליסיס גרופראובני פרידןתקציב פרסום