הצפייה במהדורות החדשות בטלוויזיה זינקה מאז פרוץ המלחמה לשיאים שלא נראו שנים בישראל, אך בחודש האחרון נרשמת מגמת ירידה • איך השתנה התפקיד הפסיכולוגי של התקשורת, עד כמה היא עדיין מגויסת, והאם יש סיכוי שהצופים יחזרו לשבת ארבע שעות מול המסך
חברת הטכנולוגיה הבינלאומית ServiceNow העניקה לכ-200 עובדיה בארץ סכום של 1,500 דולר, והפצירה בהם לאזן את חיי העבודה • המנכ"ל המקומי: "חשוב להתמודד עם השפעות המלחמה"
בעקבות הירידה בהיקפי הפרסום באתרי החדשות יוצאת פלטפורמת ההמלצות הגלובלית ביוזמה לחיזוקם • לירון אברהם, מנהל בכיר בחברה: "השאיפה היא ש-2024 תהיה שנת הפרסום כחול־לבן"
ענקית הטכנולוגיה רכשה כ-500 קיטבגים עם ציוד כמו כוונת טלסקופית ומגני עיניים, שהוטסו לארץ מארה"ב • כבר בתחילת הלחימה הודיעה החברה כי "תספק לישראל את כל התמיכה" • ישראל מתגייסת
הפרסומת החדשה והרגועה של yes מתברגת במקום התשיעי בזכירות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של פרטנר היא הזכורה ביותר, ושל במבה היא האהובה ביותר שבוע שני ברציפות
יוסף ספרא הגיע מברזיל יחד עם 150 בני משפחה וחברים להתנדבות במשק מיכאלי בישוב כרמיה • "התרגשנו מהבחירה הערכית", אומרים בארגון חיבורים בחקלאות, שסייע במהלך
גיתם BBDO ינהל את תקציב הפרסום של מגדל, שמוערך בכ־30 מיליון שקל בשנה, ויטפל בכלל פעילות האונליין והאופליין של החברה • בניגוד למתחרות שלה, מאז פרוץ המלחמה מגדל לא עלתה לאוויר עם קמפיין טלוויזיוני
זוהי הרכישה הראשונה של פוד אפיל מאז שלאומי פרטנרס, זרוע ההשקעות של בנק לאומי, השקיעה בה כ־50 מיליון שקל לפני כשנה • ארט יודאיקה עוסקת בעיצוב, ייצור ושיווק פריטים הקשורים למסורת היהודית, הנמכרים ב־2,000 נקודות מכירה ברחבי העולם
בחברת הטכנולוגיה מציינים כי המענק ניתן "מתוך רצון לתמוך בעובדים על נאמנותם ומחויבותם" • בין החברות הבינלאומיות שהודיעו על מהלך דומה נמנות אנבידיה, אינטל וסיילספורס • ישראל מתגייסת
בשנה החולפת נרשם גידול במספר המנכ"לים שהתחלפו בחברות הגדולות, ביניהן יוניליוור, רבלון, בודי שופ ובד באת' אנד ביונד • הסיבות העיקריות קשורות לביצועים כושלים ופשיטות רגל, האינפלציה בארה"ב והתחרות החריפה שאמזון מציבה למותגים רבים
שופיפיי החליטה לפתוח בארץ "סוכנות פלוס" ראשונה, שתציע אסטרטגיות מתקדמות וכלים טכנולוגיים שיותאמו במיוחד לשוק הישראלי וגם יקלו על ההתרחבות לפעילות בחו"ל • עמוס שחם, מנכ"ל חברת BOA Ideas שתשמש כסוכנות שופיפיי פלוס בישראל: "כמובן שלמלחמה יש השפעה על פעילות האיקומרס, אבל לאו דווקא מדובר בירידה"
הקמפיין הכלל-ישראלי של אסם רושם אהדה גבוהה כבר בשבוע הראשון לעלייתו לאוויר, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המפרסם שרשם את ההשקעה הגבוהה ביותר הוא מותג הרכב החשמלי הסיני XPENG
מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל מתמודדים מותגים עם שאלות על התנהלות נכונה ברשתות החברתיות, עבודה עם יוצרי תוכן ובניית התקציב השיווקי • לי מלאך, בעלת סוכנות הסושיאל לימה, מציעה להם כללי עשה ואל תעשה, ומשרטטת את המגמות שיובילו בשנה הקרובה
לאחר קמפיינים רבים בכיכובו של גידי גוב, החליטו בבזק להחליפו בסטנדאפיסטית והשחקנית עדי אשכנזי • בחברה חיפשו אחר דמות חדשה שתייצג את ערכי הישראליות ותשדר אותנטיות ומובילות, כדי להיות הפנים של החברה
תוכנית הטלוויזיה הפופולרית ששודרה בקשת בימי שישי לקראת מהדורת "אולפן שישי" יורדת סופית מהאוויר • הסיבה לכך היא קרע ביחסים בין שני המגישים שהוביל לסיום הזוגיות המקצועית ארוכת-השנים, שהתבססה על תוכנית הספורט המשותפת שלהם ברדיו
גלובס מציג מדד חדש הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בחנויות הפיזיות ובאונליין • נתוני הפניקס גמא מצביעים על עלייה במספר הישראלים הטסים לחו"ל
50 המשפיעותאלונה שפרמחקרנילי ארדספרותספריםערוץ 24פורטוגלפסיכולוגיהתמר איש-שלום