כלל ביטוח שבשליטת נוחי דנקנר רכשה בבורסה מניות דור אלון ב-31.4 מיליון שקל ומחזיקה בה ב-7.25% ■ דור אלון מחזיקה בזכויות ל-4% מקידוח "תמר", והמהלך הוא על רקע הפיצול המתוכנן של פעילות חיפושי הגז וחלוקתה לבעלי המניות
אפריקה רכשה 982 אלף מניות של דור-אלון במחיר של 55.4 שקל למניה ■ הרכישה היא לאור הפיצול המתוכנן של פעילות חיפושי הגז של דור-אלון במסגרת חברה חדשה, שמניותיה יוקצו לבעלי המניות בדור-אלון
הלקוחות שיהיו זכאים לקבל גלאי לדליפות גז יהיו מי שרכשו בתקופה שבין ינואר 1994 לדצמבר 1995 דירה חדשה או בית חדש, שלא היו מחוברים למערכת גז ושחוברו אליה באמצעות אחת החברות הנתבעות
מכירותיה של דור אלון הסתכמו ב-1.659 מיליארד שקל, ירידה של 24.3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ■ דור אלון, באמצעות דור חיפושי גז, שותפות מוגבלת, מחזיקה ב-4% מקידוחי "תמר" ו"דלית
מנכ"ל דור אלון, ישראל יניב: "הסבת תחנה לתדלוק בגז עולה מאות אלפי שקל. כשאנחנו מבצעים השקעות אנחנו מבקשים אופק ברור מהממשלה. שלא יהיו לנו הפתעות מהאוצר שיטילו מס על הגז או על רכב ממונע בגז"
קבוצה הכוללת את EDF הצרפתית ושפיר הנדסה פורשות מהמכרז הענק ■ אורמת צפויה להתמודד במכרז ■ הגשת ההצעות צפויה להידחות לתחילת 2010
מבחינת משרד האוצר, שילובו של הבנק האירופאי EIB עשוי להוזיל בצורה משמעותית את עלויות המימון לפרויקט באופן שיוזיל את ההצעות במכרז, לנוכח שיעורי הריבית הנמוכים שיכול הבנק להציע
החוזה לאספקת דלקים לרשות הפלסטינית נחשב לגדול ביותר במשק הדלק והיקפו נאמד ב-2.5 מיליארד שקל בשנה ■ האספקה לרשות מתחלקת כיום בין פז שמספקת את הדלקים לשטחי הגדה (70% מהצריכה), ודור-אלון שממשיכה לספק את הדלקים לרצועת עזה
דלק אנרגיה פרסמה תשקיף לקראת גיוס מאות מיליוני שקלים, ודור אלון מתכוונת לפצל את פעילות הקידוחים מפעילות הדלקים שלה
המכירות נטו הסתכמו ב-916.75 מיליון שקל ■ הירידה בהכנסות נובעת מירידת מחירי הדלקים, ירידה במכירות לרשות הפלסטינית ובדלק סילוני ■ העלייה ברווח - הודות לשינויי מדד ושערי חליפין
רשמה הפסד Non-GAAP של 14.4 מיליון דולר, או 31 סנט למניה, 76% פחות מאשתקד, ולעומת הצפי להפסד של 33 סנט למניה ■ ההכנסות ירדו ברבעון השני ב-11.1% ל-1.11 מיליארד דולר, לעומת הצפי ל-1.24 מיליארד דולר
ספקית הגז הטבעי מקבוצת דלק גברה על EMG המצרית, בה שותף יוסי מימן ■ מדובר במכרז לאספקת עד 5 מיליארד מ"ק גז טבעי למשך חמש שנים, החל מ-2009 ■ רכישת הגז נועדה לשימוש בתחנות הכוח שיוקמו בתוכנית החירום למשק החשמל
בהסדר הפשרה נקבע כי חברות הדלק לא יגבו מנכים תוספת על תדלוק אצל מתדלק ■ לטענת היועמ"ש, ההסדר אינו מעניק כל פיצוי כספי לנכים בגין הנזק שנגרם להם כתוצאה מגביית המחיר המופרז על שירותי התדלוק
גם המשקיעים הזהירים ביותר יודעים שהריבית בבנק מצחיקה, שאג"ח ממשלתיות הן היום שאלה ולא תשובה ושצריך לגוון את התיק במניות ובאג"ח ■ איזה? לפניכם 30 רעיונות
בכירים בענף: חברות הדלק נאבקות כיום על כל תחנה והמחירים במגמת עלייה רכישת התחנות היא חלק מהאסטרטגיה של פז לרכוש את השליטה בתחנות ולהעביר אותן להפעלת החברה
בשורה העליונה רשמה החברה עלייה של 7.8% בהכנסות שהסתכמו ב-7.539 מיליארד שקל הרווח הגולמי עלה ב-2.6% כתוצאה מעלייה במכירות החברה ברשת AM:PM
ארקיעגז טבעיחברת החשמלחנויות נוחותישראיירמוטי בן משהעמית זאבפרסומותקמעונאותשיכון ובינוי