נהגיה השכירים של מפעילת התחבורה הציבורית דן פנו הערב להסתדרות בבקשה להכריז על סכסוך עבודה ■ לדן 1,800 נהגים, המוחים על הפגיעה בסידור העבודה שלהם
כך שאל שוב ושוב קשיש שסירב לפנות את הבמה ולהתיישב ■ תעריף הנסיעה הבסיסי בגוש דן יתייקר ב-7% - פי 3.5 מעליית המדד במחצית השנה
השופטת מיכל אגמון-גונן קיבלה את ערעורן של החברות דלק, פז ודן נגד עיריית ת"א, וקבעה כי השומות שהוצאו להן בסכום של 1.5 מיליון שקל משנת 2007 - בטלות
הממשלה אישרה אתמול להקצות 600 מיליון שקל לטובת עידוד התחבורה הציבורית עד סוף 2010 ■ אגד עדיין מבוצע מספר הנסיעות הרב ביותר, והוא עומד על 46.6%
כיצד דן רכב מרוויחה 60 מיליון שקל, אבל בתזרים המזומנים מייצרת מאות מיליונים?
כפי שנחשף ב"גלובס" באוגוסט, קרדן ודן מחלקות ביניהן את נכסי אמד: ■ קרדן תקבל את השליטה בדן רכב, זכיינית אוויס, ואילו דן תישאר עם נכסי הנדל"ן
חברת האוטובוסים דן מנסה לעצור את העסקה למכירת חלקה של קבוצת ויאוליה בפרויקט הרכבת הקלה בירושלים לקואופרטיב אגד
לנוסעת לא היה כסף קטן אלא שטר של 100 שקל - והנהג הורה לה לרדת מהאוטובוס ■ דן: "עפ"י התקנות, הנהג חייב להסיע נוסע שהציע שטר שערכו לא יעלה על מכפלת תעריף הנסיעה ב-10"
הסניפים שייפתחו יצטרפו לסניפי רשת מחסני להב שנרכשו ע"י חברת דן בספטמבר האחרון
עפ"י החשד, גלבוע - שכיהן כסגן ראש העיר פ"ת וכמ"מ יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה - קידם אינטרסים של חברת דן תוך ניצול קשריו ומעמדו תמורת שוחד של מיליוני שקלים
מדובר בדגם "סיטי סטאר", שמאפשר לחברות תחבורה ציבורית לאסוף נוסעים ברחובות צרים שאליהם אין גישה לאוטובוסים ■ כל מיניבוס מסוגל לשאת 27 נוסעים, רובם בישיבה
קואופרטיב דן לביהמ"ש: "קיים יותר מחשש כי קרדן מתכוונת להשתלט על זכיינית אוויס" ■ קרדן: "הטענה משוללת כל יסוד"
ל"גלובס" נודע כי החברה פנתה בבקשה לבדוק את כשרות הפעולות שביצעה בדן רכב בתאריכים 18-22 באוקטובר
חברת האוטובוסים השקיעה ברכישה כ-100 מיליון שקל ■ עמיקם בן-צבי, אחד השותפים בחברת דן: הכוונה היא להגיע תוך שנתיים למחזור של כמיליארד שקל בתחום המזון
חברת 'דן' מחויבת על-פי תנאי המכרז להצטייד ב-100 מטרוניות ■ הפרויקט נאמד בכ-1.3 מיליארד שקל ■ משרד התחבורה ועיריית חיפה מקימות, באמצעות חברת יפה נוף, את מסלול המטרונית
הערכות: ההסכם לרכישת 100% ממניות החברה משקף מכפיל 10 על הרווח הנקי שלה, העומד על 10 מיליון שקל בשנה
אגדאוטובוסיםאלסטוםהקו הירוקהרכבת הקלהמשרד התחבורהנת"עעיריית תל אביבתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה